şükela:  tümü | bugün soru sor
  • logitechin çıkardığı 7.1 ses kalitesine sahip oyuncu kulaklığı.renk seçimi olarak güzel bir mavi kullanılmış,kulağa temas eden bölümler yıkanabiliyor ve bu çoğu oyuncu kulaklığında yok ki bu gerekli bir şey oyuncular saatlerce oyun oynadığından oluşan terleme ile birlikte kulaklıklar çok çabuk kirlenebiliyor.7.1 ses kalitesine gelince yıllardır düz kulaklıklar kullanan bir insan olarak hiç duymadığım sesler duymaya başladım diyebilirim.hele bir de oynadığınız oyun 7.1 destekliyor ise oyunun gerçekten içine girmiş oluyorsunuz.

    alternatifi olarak logitech g35 düşünülünebilir ancak g35 deri başlık çıkartılıp yıkanamiyor ve arada 100 tl gibi bir fark var.
  • bugün satın aldım ancak mikrofonundaki ses dalgalanması nedeniyle geri vermeyi düşünürken kayıt kalitesini bir tık düşürerek sorunu çözdüğüm ve kullanmaya devam etmeye karar verdiğim çok rahat bir kulaklık.

    edit: bok gibi mikrofonu var bok. logitech yapacağın işi sikeyim kardeşim. fm kalitesi üstünde kayıt almaya çalışınca kelimeler hep kesik kesik çıkıyor. hadi onu hallettik ama sesi bok gibi tiz ve mekanik yapması düzelmiyor. teknosa'dan 280 liraya aldım şimdi geri vericem tabii iade süreci çok şenlikli biliyorsunuz. almazlarsa mecburen üstüne bir 200 lira daha ekleyip g35 alıcam çünkü aynı fiyatta değiştirebileceğim bir ürün de yok mağzada. yani abicim almayın aldırmayın. rahat, ses kalitesi falan iyi de mikrofon leş abicim.

    edit: gittim iade ettim 285 lira mağaza içi çek verdiler 155 lira daha ekleyip g35 aldım. ses kalitesi olarak g430'un sesleri bir tık daha iyi gibi geldi ya da bana öyle gelmiştir. sonuçta o da ilk kullandığımda o kadar iyi değildi ince ayar yapmıştım. ama g35'in mikrofonu cillop gibi. aslında mikrofonlar dışardan bakınca aynı. hatta belki aynı mikrofondur. ancak kaydettikleri ses bambaşka abicim. g35 çok çok çoook daha iyi. g430 kullandığımda skype arkadaşlarım siktirle kovalarken şimdi oo hoşgeldin kardeşim diyorlar. yani demem o ki mikrofon sizin için önemliyse g430 almak hata olur.
  • iki gündür kullandığım kulaklık. fps oyunlarda 7+1 aldı başka diyarlara götürdü beni resmen. mikrofonu da gayet iyi geldi bana açıkçası. albüm kaydınızı yapmayacaksanız eğer işinizi görür. kulalndığım en rahat kulaklıklardan birisi olduğunu da söylemeliyim.
    haftalar sonra gelen edit: hafifligi sayesinde uzun sure kullanimda yormuyor. narin gibi gozukse de gayet saglam bir kulaklik. verilen parayi kesinlikle hakediyor.
  • mac os işletim sisteminde bir boka yaramayan kulaklık. koskoca logitech markası yıl olmuş 2015 ama mac desteği verme. bravo.
  • kulağı öyle bir kapsıyor ki kendi sesinizi duyamıyorsunuz. onun için mikrofon loopback'i açık geliyor.

    ilk başlarda kafada baskı hissediliyor. bir süre sonra taktığınızı bile anlamıyorsunuz.
  • (bkz: #49752447)
  • 2 haftadır kullandığım kulaklık. öncelikle 7.1 özelliği size cs go tarzı oyunlarda büyük avantaj sağlıyor. mesela rakip sağ taraftan geliyorsa sadece sağ kulaktan duyuyorsunuz. bazı arkadaşlar mikrofonundan şikayetçi olmuş ama sesi karşıya çok iyi iletiyor. birçok oyun yayıncısı da harici mikrofon kullanmadan sadece bu kulaklığı kullanıyorlar. gayet başarılı bir ürün. türkiye 'de yaklaşık 250 tl .
  • mikforon ile ilgili sorun yaşayanlar için amazonda şöyle bir top review var:

    --- spoiler ---

    mostly everything about them so far is great.

    you do have to do some research to fix the overlay of the mic and hearing yourself in the headset and auto adjust that makes your mic volume go wonky if you have any kind of back round sound.

    to fix hearing yourself in the headset go to your play back devices - go to the properties on your head set then go to levels and turn the mic sound down to 0 problem fixed!
    to fix the back round cancellation of the mic so you come out 'normal' on chat programs
    in sounds go to 'recording' go to the properties or your mic and go to advanced from there change the channel to 1 channel,16 bit, 48000 hz (dvd quality)

    hope this fixes these problems for anyone else who is having them

    --- spoiler ---

    kısaca 1 2 ufak windows ayarı ile olması gerektiği gibi olan güzel kulaklık.
  • usb 3.0 portuna takınca saçmalayandır, bazen gidip geliyor bazen mikrofonu duysan bile diğer cihazlarda çalışmıyor.
  • kendi software'iyle kullanamadığım, sürekli surround ve stereo arasında geçiş yaparken sorun yaşadığım için sorunumu razer surround ile çözdüğüm donanımı iyi ama yazılımı kötü olan kulaklığım. ses kalitesi ve yalıtımı bahsedildiği gibi fazlasıyla iyi, tek eksik yanı yazılımsal bana kalırsa ki logitech gibi bir firmadan daha iyi bir yazılım beklerdim doğrusu.