şükela:  tümü | bugün
  • türkiye'de yabancı oyuncu transferlerinde şöyle bir durum var; 20 yaşından küçük oyuncu alırsın "çok genç, ne olacağı belli değil, üstelik çok para" derler, 21-27 yaş arası oyuncu alırsın "kariyeri yok, bizim ligimizi kaldıramaz" derler, 28 yaşından büyük oyuncu alırsın "yaşlı, artık son transferi, para için geldi, başka bir takıma da satılamaz bundan sonra" derler. be amına koyduklarım, hangi yaştaki oyuncuyu alacağız lan o zaman? hepsi için kalıp bir cümle mevcut, ne yapalım, uzaydan filan mı getirelim oyuncuları?

    aha bu transfer de aynı. kalıplar sabit anasını satayım.

    bruma için de benzer bir cümle kurmuştum, geliyor ama bi boka yarayacak mı zaman gösterir. yeni bir hayal kırıklığı da olabilir, yani bir ribery'de (karakteri benzemesin) çıkabilir. bekleyip oynatmadan bilemeyiz. tek diyebileceğimiz, hayırlısı ne ise o olsun...

    edit: imla.
  • stoper mevkisinde necip uysal'ın bile yedeğine düşen pedro franco'nun bonservis bedeli 2.4 milyon euro. sanırım ilk maçını dün gece kayseri erciyes'e karşı yaptı türkiye liginde. kendisi 22 yaşında.

    geldiği günden beri dakika almayı geçtim, kulübe yüzü dahi göremeyen michal kadlec'in bonservisi 4.5 milyon euro verildi, kendisine yıllık 2.2 milyon euro veriliyor. bu kadar para kazandığı için bundesliga'daki taliplilerine burun kıvırıyor adamcağız. ayrıca 30 yaşına girmesine 10 ay kaldı.

    bu 2 örnekten sonra; 2 milyon euronun kendisi için oldukça fazla olduğunu hangi çıkarıma göre yapılıyor anlamak mümkün değil. iyi topçu çıkacak diyemem ama 2 milyon euro etmez hiç diyemem.

    söylemeden duramayacağım bu tip küçük kumarlar futbolda iyidir. porto 1.5 sezon önce japonya 2.liginde forma giyen bir futbolcu için 5.5 milyon euro bonservis verdi. 3-4 sene sonra 45 milyon euroya ruslara iteledi. (bkz: givanildo vieira de souza)
  • gaziantepspor'a küçük kulüp dediği için eleştirilen futbolcu. o kadar şampiyonluğu, türkiye kupalarını, avrupa'daki başarıları nasıl görmezden gelebildi anlamak güç.
  • yenimahalle endüstri meslek lisesinde çekilmiş bir fotosu var.

    https://pbs.twimg.com/…af9b76acae7158c6fd4a9ee.jpeg

    bu nedir amk ya. ligimizin apaçi futbolcu kontejanını doldurmak için transfer edilmiş gibi bir hali var.
  • ileride bi bok olup olmayacağını sadece allah'ın bileceği topçu.. allahın dediği olur. allahım. sen günahlarımı affet yarabbi.
  • dünyanın en iyi oyuncusudur!

    ne var abi heyecanlanıyoruz böyle genç yetenekler görünce. hele uzun zamandır genç transfer yapmayan takımım böyle bir anda bir kaç tane alıp, hepsini tek maçta sahaya sürünce iyice heyecan yaptık doğal olarak. çocuk ta bomba bir gol atıp, asisti de bırakınca araya messi de deniyor, maradona da. hayır gerçekten milletin heyecandan, sevincinden geyik yaptığını, eğlendiğini anlayamıyor musun da hala gelip burada "tokatlıya çalım attı diye messi oldu ahaha" diye ciddi ciddi taşak geçtiğini sanıyorsun. iki çalım attı diye messi olduğuna mı inanıyoruz bu kadar mı sazansın lan?

    şaka tabi, dünyanın en iyi oyuncusu falan değildir. ünyanın en iyi oyuncusu izet hajrovic'tir.
  • tokatspor macinda attigi gol sayilmadigi icin elleri arkada hakeme gogus atmasi gerekirdi. o hakem o golu gormeyecekse neden orada :(
  • 2003 yılında sabri sarıoğlu hakkında yazılan entrylerin bire bir kopuası var kendisi ile ilgili. lan bi susun şom ağzınıza sıçayım. ilk maçta heyecanlandırdı beni de.

    dipnot: şikeciyim.
  • dun kupa macinda izledigim kadariyla top kullanma becerisi ve etkili sutlariyla super lig'de adindan baya bahsettirecege benziyor.

    bizim muhammet demirci'den yillardir bekleyip de goremedigimiz futbolu cocuk cikip 1 macta icra etti valla helal olsun.
  • tipini saviola'ya benzetmekle tokatsporun ne alakası var diye düşünüyorum. hajrovic'i de messi'ye benzetmiştik. kafası güzel olan kim belli oluyor. aklı kıt lafı bol kuş beyinlilere laf anlatıyoruz bir de. kışt!
    (bkz: liseli detected)