şükela:  tümü | bugün soru sor
  • özellikle tedaviye dirençli depresyon'da endike bir antidepresan.
  • günün başlıkları listesinde görünce 'aaa slayorphine online galiba' düşüncesine sevkeden kelimedir.
  • yarım tablet aldığınız da bile uyku halinde gezmenize sebep olan ilaç .. doz arttırımında tüm gün uykuda geçiyor
  • 10 sene kadar önce 3-4 ay boyunca kullandığım ve her gün iki tane almama rağmen yine de 48 saat uyuyamadığım zamanlar olduğu anti depressan.
  • ucaga binmeden alindigi vakit jet-lag sorununu cozebilen ilac
  • iştah açıcıc özelliği olduğuna fazlaca inandığım bu yüzden ilacı kullandığım dönemlerden sonra çok zayıfladığım zamanlarda bu işe yarar diyerek içtiğim fakat sadece uyumama ve mayışmama neden olan antidepresan. bende ki tek yan etkisi ilacı kullanmayı bıraktıktan sonra ya bişi olursa korkusuyla ilacı yanımdan ayıramamam oldu. neyse atlattım sonunda ama
  • işe yarayıp yaramadığını pek anlamadım lan. sadece kullanmaya başladığımdan beri sıcak havaya duyarlılık, açlık hissi ve alkol isteği tavan yaptı.
  • acıktırmaktan başka bir işe yaramayan ilaç.
  • etken maddesi maprotilin olan, hakkında sözlükteki yorumların az olması ilginç ilaç. gerginlikten çene sıkması ve boyundan gelip başa vuran gerginlik baş ağrısını kullanmaya başlamamla birlikte kesmesine rağmen, nabzımı hızlandırması ve kalp atışlarını zonklama şeklinde hissettirmesi gece uyumamı zorlaştırıyor, hafif bir baş ağrısına da yol açıyor, endişelendiriyor. prospektüste bunlar için ciddi yan etkiler demiş, hadi hayırlısı. bir de acayip ağız kuruluğu yapıyor.
  • yarım doz kullanmaya başladığım bir haftanın sonunda, kalbimi göğüs kafesimin üstünde atlılar kovalıyormuşçasına deli deli çarptırmasına ve feci bulanık görmeme daha fazla dayanamayıp aradığımda, doktoru panikletip "ilacı hemen keselim" demeye iten antidepresan. yine de kalbimi birkaç gün nadasa bırakıp çarpıntının ilaçtan olup olmadığına* emin olmak lazımmış. beklemedeyiz.

    edit: yeniden başlayalı yirmi gün oldu. çarpıntısız kullanmaya devam ediyorum. önceki etkiler ya aynı dönemde kullandığım bir antibiyotiğin yan etkileriydi ya da doktorun dediğine göre kaygılar da çarpıntı yapıyor olabilirmiş.