şükela:  tümü | bugün
  • aslında sadece 3600 dolar
  • tamamen sevgili ülkemizin vergi sistemi ve ekonomik gücü ile alakalı olan durum.
  • parası fazla ama 13.3" e bile inanın duruşu , hissi ve gücüyle değer.

    ayrıca sonradan bellek takviyesi falan yapılamıyor ilk başta 16 aldın aldın almadın 5 yıl mahkumsun o 8 gb rame o sebeple ilk alış fiyatı yüksek görünüyor.
  • (bkz: thanks for the update)

    hakikaten ne kadar yaratici basliklar bunlar boyle ya, nereden buluyorsunuz lan boyle seyleri.

    onune gelene yazarlik verilirse iste boyle clio, golf, macbook fiyatlari, kucuk memeli kizlar ve bilic konusulur.
  • (bkz: mal turnusolü) o paraya mis gibi bir telefon, gayet güçlü bir laptop + bir motosiklet yada idare edecek bir şahin alınır. ha diyeceksin ki "ulan 520'ye binen adam alıyor zaten bunu" o da ayrı mallık. çöpe para atmanın elle tutulur yanı pek yok.. hem kazın ayağı pek öyle de değil açlıktan ağzı kokan ne davarlar var takside girip ayfon mekbuk alan..

    ha sonucu şöyle görüyoruz; siktiriboktan macos'da ve yavşak mac klavyesinde on saniyelik işi yapmaya cebelleşirken, "abi bu en kullanışlısı aslında, apple yapıyor ya!" yav he he.
  • insana fakirliğini hatırlatan durum. şimdi açlık sınırının 1800 tl civarında yoksulluk sınırının 3 4 binlerde olduğunu hep duyduk (rakamlara takılma) ama hep lan 2 3 kazanıyorum ve fena da değilim aç kalmıyorum hissiyatıyla yaşadık. ev kiramızı verince rahatız diye düşündük. ama vergileme sisteminin dışında çok düşük standartlarla yaşayıp buna alıştığımızı düşünüyorum.
  • internet cafe kurulur.
  • bilmiyorum aynı modelden mi bahsediliyor ama suudi arabistan'da 8500 riyal; (yaklaşık 8000 tl) olan üründür.

    http://www.jarir.com/…15-retina-laptops-446060.html
    (ki jarir buranın en kazık mağazasıdır, izone vs. gibi apple'ın ürünlerini satan yerlerden daha ucuza bulunabilir)

    her halükarda da bence pahalıdır. buna ram/işlemci vs. de 2-3 kat fark atacak bilgisayarlar burada 5000 riyal vs.
  • (bkz: dolar 1 tl olsa olacaklar) macbook alacağız.