• biraz yorucu bir film, yani gayet dikkatli falan seyredilmeli. müthiş keyifli bir film. ve uzun. 21:30'da giriyosun 01:00'de çıkıyosun. bir noktadan sonra insan kopuyo! (bkz: filmin sonunu solemicem)
  • biçok kişinin yarısında çıktığı, uzun ama hiç sıkmayan film. yarısında çıkan insanlara kıçımla gülerim çok şey kaçırdıklarını ifade ederim.
  • 1999 muazzam filmlerin(fight club, american beauty, green mile, matrix(hahahahhahahaahhahahahahahha)) yılıymış hakkatten de.
    süpper bi eser daha izledik, 3 saat sürdüğü halde neden 10 saat sürmüyor diye veryansında bulunduk.
    o denli sardı sarmaladı.
  • mukemmele yakin, 3 saati hic hissettirmeyen bir film
    ah birde sictiklari tek yer olan sarki soyleme bolumu olmasaydi
    82 olayini hala cozebilmis degilim
    ..respect the cock..
  • 82 olayi bir orda degil, 4 degisik yerde farkedebildim
    ip,
    polisin telesekreter mesajindaki 82 nolu mailbox
    hava tahmininde 82% yagmur ihtimali
    cocuklarin yarismasinda bir seyircinin elndeki pankartta yazan "exodus 8:2"
  • kafayi blenderdan geciren film.. 8,2 konusu kartlari dagitirken de wardi.. 2 isteyen adama 8 veriyordu dealer..

- exodus 8:2 incil'de kurbaga'lardan dolayi ortaya cikan bir salgindan bahsediyormu$..
    - bunun yani sira 1-877-tame-her numarasini aradiginizda gercekten de tom cruise'un sesinin cevap verdigi bir voice mail cikiyormu$..
    - tom cruise'un seduce & destroy semineri ba$inda calan muzik kubrick'in 2001 a space odyssey'de kullandigi muzikmi$ denilen o ki yonetmen eyes wide shut'ta oynami$ tom cruise araciligiyla bir saygi duru$u yapmi$..
  • kendisi kadar soundtrack'iyle de takdirimi kazanan film.. (bkz: aimee mann) $iddetle..
  • the animals used in this motion picture were in no way harmed or mistreated and all scenes in which they appear were under strict supervision with the utmost concern for their safety.

nasi yani.. :p (bkz: garbage entry)
  • http://www.magnoliamovie.com/ 'dan alinti:
    "for instance, in my original motion picture screenplay, claudia (played by melora walters, with a true sense of aimee mann insanity) says, "now that i've met you, would you object to never seeing me again?" i must come clean. i did not write that line. aimee mann wrote that line as the opening of her song, "deathly," and i wrote backwards from that line. it equals the story of claudia. it equals the heart and soul of "magnolia." all stories for the movie were written branching off from claudia, so one could do the math and realize that all stories come from aimee's brain, not mine.
    ...you can look at the movie as the perfect memento to remember the songs that aimee has made."

paul thomas anderson
  • adini botanikci pierre magnol'dan alan bir cicek.
hesabın var mı? giriş yap