şükela:  tümü | bugün
  • ekşifest'de tanıtımı yapılan yeni sigaradır. bugün itibariyle piyasaya çıkacağı söylenmişti. kent switch benzeridir. mentollü olan sigaranın filtresinde g noktasına sıkıca bastırıldığında birşeyler oluyor merete. ben mentollü sigara zaten sevmezdim. bunu sevmem için de bir neden göremedim.

    sigarayı aldıktan sonra yanıma gelip nasıl beğendiniz mi diye soran firma elemanına hayırlı olsun diyeceğim ama diyemiyorum cevabı verince kendisinin tabii ki temennimiz herkesin sigarayı bırakması demesi baya komikti.
  • patlattığınızda aşırı derecede bir ferahlık veren sigara. benim gibi mentol , nane, okaliptüs falan tarzı şeyleri seven biriyseniz müptelası olabilirsiniz. ben daha olmadım gerçi ilk tekim bu.
  • kutusunda "filtresine bastırt" yazmadığı için ilk 3 sigarasını aman da ne güzel ferah ferah diye içtim. sonra arkadaş "gerizekalı filreye basıp içindekini pörtleticeksin" dedi de bir an ciğerlerime hani şu delete sakızlar var ya, onlardan çektim sandım.

    güzel sigara. yaz günü güneşin alnında sigara içemiyorsanız bunu içebilirsiniz. ama filtreyi pörtletmeyi unutmayın.
  • marlboronun kent swiche nispeten çıkarmış oldugu sigara çeşitidir.paket renkleri bile aynı tonlardadır. patatsanızda patlatmasanızda nanesi aynı keskinlikte bogazınızı yakmaktadır. hastayken de güvenle içilebilir zira viks etkisi yaratmaktadır.
    (bkz: içine viks kaçmak)
    (bkz: marlboro çok bozdu)
  • 4 tane ust uste icildiginde bile 'bana misin' demeyen sigaradir.

    ulan ictigimi anlamiyorum iyi mi. halbuki oranlari da az buz degil gunde 2 paket fian icirtir bu. ben denemek icin 1 paket aldim, daha da almam heralde, marboro lights forever. ya da gold. ya da touch. takip edemiyorum zira artik.
  • kent switchin marlboro satışlarını sikertmesi üzerine marlboronun piyasaya sürdüğü ürünü, ikisi birbirinden dandik o ayrı.
  • kent switch konseptli sanıp aldığım ve paketten aldığım ilk sigarayı yakar yakmaz verdiğim 7 lirayı düşünmeye başladığım sigara. hala içim yanıyor. hayır zaten mentollu olan bi sigaraya neden mentol kapsülü konduğunu yetkili birinin bana açıklamasını istiyorum mail falan atcam şirkete. filtrenin yarısı koparıldığında mentol tadı nispeten azalıyo ama nedir bu hacı ya. neyse saklıyorum soğan falan yediğimde filtresine basıp içcem ohh misss gibi mentol ferahlığı valla vivident extradan daha etkili. öpüşmeden önce falan da sakız çiğnemek itici göründüğünden bu sigara iyi bir kılıf olabilir, onun dışında denemeyin denetmeyin derim.
  • içerik değerleri şöyle:

    zifir: 8 mg
    nikotin: 0,5 mg
    karbon monoksit: 9 mg

    yani marlboro lights'la arasında 0,1 mg nikotin farkı var. bu daha az nikotinli.

    tercihen ortasına kadar çıtlatmadan, ortasından sonra çıtlatıp içiniz.
  • rüyamda içtiğim sigara.

    yoksa yoksa? oohh hayır! bilinçaltımda gizli bir müptela mıyım?
  • sigaradan zerre haz etmeyen beni bile kendine hayran edebilmiş sigara. sigaraya başlarsam eğer sebebi bu sigaradır. gittim bir paket aldım.