şükela:  tümü | bugün
  • bir fileyle ikiye bolunmus bir masa uzerinde raketlerle oynanan top sporu.
  • oynicak arkadaş bulunmayınca masanın bi tarafını havaya kaldırıp antreman yapıyosunuz.. biçok kişiden daa ii oynuyo en azından..
  • (bkz: ping pong)
  • saatlerce sikilmadan oynayabilecegim inanilmaz zevkli bir spor dali . oynayacak insan bulunca cocuklar gibi sevinilir . yalniz bu a$amayip gecip, yani oynayacak insan bulup da top olmadigi anla$ilinca sinirden kafayi yedirten kapali ortam sporu .
  • bir masa tenisi hocasından duyduğuma göre, dünyanın en yorucu ikinci sporu (birinciyi sormayın, hatırlamıyorum, muhtemelen tenistir:). bir zamanlar düzenli olarak oynardım, ama artık oynayacak adam bulamıyorum. duvara karşı oynamak da pek zevkli olmuyor açıkçası.
  • oynamasindan chok file hizasinda machi izleyenlerin kafalarini seyretmekten haz aldigim oyu:)
  • deli gibi oynayanlari izledikce kudurtan spor
  • raketli oyunlar arasında en çok hız ve beceri gerektiren, bunların yanı sıra oyuncuların reflekslerine dayanan benzersiz bir spordur. 21 sayı yapan oyuncu seti kazanır. yurdumda uygulandığının tersine 7, 9 veya 11-0 olunca oyun bitmez. kendi tarafınıza değmeyen topa vuramazsınız. vurduğunuz takdirde sayı rakip arkadaşın hanesine yazılır. bununla birlikte "topuna" adı altında kimin başlayacağını tayin etmeye yönelik çaba da saçmadır. öyle olduğu takdirde iyi oynayan hep başlar. genellikle toplam 3 setten oynanan oyunun iki setini alan kazanır. her sette yer değiştirilir. her setin başında bi önceki oyuna başlayan değil, diğer arkadaş oyuna başlar. son seti kazanmak bi dahaki sete başlama hakkını vermez. uluslararası müsabakalarda 5 set üzerinden oynanır. maçın yapıldığı masanın yerden yüksekliği 76 cm, genişliği 152 cm ve uzunluğu 274 cm'dir. ağın yüksekliği 16 cm'dir. oynanan topun çevresi 11.43-12.06 cm'dir ve beyaz (başka bir renk değil sadece beyaz) selülozdan yapılmıştır. oyunun önemli bi diğer kuralı ise oyuncuların çok renkli giymelerinin yasak oluşudur. aksi takdirde beyaz ping pong topunu izlemek zorlaşacaktır.
  • tanidiklarin kendi aralarinda yaptiklari turnuvalari izleyerek buyudugum, simdilerde oynayacak yer ve kisi bulamadigim icin her adi gectiginde icim burulan spor
  • en zevkli ve yorucu spor dallarından biri. oynaması seyretmekten çok daha keyiflidir, zaten en fazla bir saat seyrettikten sonra oynamak ister insanın canı.
    tenise göre daha basit, bilek hareketlerine dayalı ama daha yorucu (oynarken fark ettirmeden yoran) bir spor.