• (bkz: cliff burton)
  • cliff burton'un lakabi.
  • wargamingin küllerinden yeniden dirilteceği klasik...merak edenleri buraya alalım...
  • early purchase steam'den edindim, bir süredir de harıl harıl oynuyorum. bu süre zarfında birçok bug giderildi, birçok glitch'in önüne geçildi, oyun biraz daha şekil aldı.

    oyun daha şimdiden master of orion 3'ün çok ötesinde olmakla beraber, master of orion 2'nin tahtına da rahatlıkla aday denilebilir. görsel ve diğer multimedyada tatmin edici, bir sorun yok.

    strateji ekranı turn-based, fakat combat real-time, ya da otomatik. real-time combat olunca, moo2'nin bazı dinamikleri kayboluyor tabi, ama iyi de olmuş aslına bakılırsa, zira phase cloak ve time warp kullanan 10 tane geminin koca koca filoları yok etmesi hile gibi ve çok sevdiğimiz bir stratejiydi, ama yaşımız da küçüktü daha.

    içerik olarak da zenginleştirilirse, yayınlandığı gün turn-based space strategy türü küllerinden doğar denilebilir.
  • real time combat olayı gerçekten iyi, özellikle astroidleri siper olarak kullanıp füze ile vur kaç yaparak oyunun başlarında iyi iş yapabiliyorsunuz. ancak stratejik derinliği hele orta ve son oyun dönemlerinde endless space e göre sığ geldi bana, kesinlikle kötü değil elbet ama insan daha fazlasını bekliyor.

    not: ben o kirlilik sistemini düşünenin...
  • yeni bir yazar. (nesil olayının yalan olması)

    grubumuzun basçısı, jamsession olayını yarmış, elektronik mühendisi kardeşimiz. hoşgelmiş.
  • microprose'un degil (kendimi duzeltiyorum), simtex'in zamaninda civilisation'in bir sonraki adimi $eklinde yaptigi, turn-based uzay stratejisi . inanilmazdi . oyunun ikincisi de ilk turkce kullanim klavuzlu oyunlardan biriydi . oyunda guclendikten sonra guardian'la kapi$masi ne kadar zevkliydi ..

    ayrica, yine ayni programcidan bir guzellik, (bkz: master of magic)

    ve hatta, master of orion serisinin ucuncu oyunu da 2002'nin bahar aylarinda gelecekmi$ .
  • http://gamespot.com/…history_spaceempire/p3_02.html . oyun hakkinda yazilmi$ en guzel yazilardan biri . moo*'nun oyun dunyasindaki yerini de cok iyi bir bicimde veriyor .

    (bkz: master of orion 3)
  • her halikarda bu oyundan aldığım zevki çoğu uzay stratejisinde alamadım. en son serinin 3. oyununda oyunu fazla kompleks bulduğum için ilgilenmedim. gelişen teknolojiye kompleksite seviyesini arttırmaya harcıyacaklarına yapay zekaya harcasalardı bir klasik çıkardı herhalde.
  • 1994 yılında 386 pc ve 3 arkadaş ile sabahlara kadar oynadığımız disket oyunu. aslında diğer 3 arkadaş ev arkadaşı olmakla birlikte (liseden sınıf arkadaşlarımdı) 2 tanesi ve ben oynuyorduk oyunu, kayseri'li olan arkadaşımız ise "bu oyundan ne anlıyorsunuz anlamıyorum" diyordu. belki de ilk göz ağrım olmasından dolayı hala bu oyundan aldığım hazzı hiç bir oyundan almış değilim. ne zaman arkadaşlarla bir araya gelsek hala bu oyundan söz ederiz.
hesabın var mı? giriş yap