şükela:  tümü | bugün sorunsallar (9)
19958 entry daha
  • muhlamanın tavasında dinlendikçe sıcağın etkisiyle daha iyi bir hale geldiği ve peynirinin sündüğünü anlamayan yazarları görmeme vesile olan program.

    ditmek kelimesine takılan andavallar da var. siz nerede yaşıyorsunuz, belçika mı paris mi amk.
  • bu mıhlamanın fazla abartılı bir yemek olduğunu bir tek ben mi düşünüyorum. altı üstü tereyağ, mısır unu ve peynir.
  • şef : hosgeldin walison
    walison : hağdi baaaakalım sizi çok özledi ben
    şef : mal mısın oğlum?
    walison : hağdi baaaakalım ben çok çalıştı
    şef : la git burdan aq
    walison : aaaoğğ hağdi baaaakalımm
  • walison reyizin hababam sınıfına düşmüş ahmet misali saf bir iyi niyetle takıldığı yarışma.

    halbuki ilk fırsatta reyizi biscolata fabrikasına geri yollar bunlar.
  • yarışmanın başlarında “yes chef” diyorlar diye yarışmacıları haşlayan mehmet şef (yes şef değil evet şef diyeceksiniz diyordu), şimdi gelmiş kaptanlık “challenge”ı falan diyor. tamam bazı terimler türkçede eğreti durduğu için uluslar arası karşılığı kullanılır sorun yok da böyle saçma sapan yerlere sokuşturulunca ve insan kendiyle çelişince komik oluyor.

    bu arada, esra’nın olayı tam olarak nedir anlayamadım. aşçılıkla ilgili bir eğitim almamışmış, ev hanımı imiş, bu gibi şeyleri önce bi geçelim. bu kişinin çevresindekileri sürekli azarlar hale gelmesi, kötü yaptığı yemeklerinin dahi iyi yapılmış gibi lanse edilmesi, daha yemeğinin tadına bakmadan şeflerin kesin en iyi o yapmıştır diye düşünerek tadım için yarışması falan, bunlar ucuz ve seyirciyi ekrandan soğutan oyunlar. zira kanımca esra’yı ekranda tutmak iyi bir fikir değil. kendisinin ekrandan yansıyan görüntüsü; asla hatasını kabul etmeyen, insanlara üstten bakan ve kötü niyetli bir kişi olduğu yönünde. her ev hanımının sahip olduğu pratikliğe ve el çabukluğuna sahip, matah bir olayı da yok. dolayısıyla ekranda kalmasının pek de bir manası yok bence. neyse.

    sonuçta kafa dağıtmak ve günün stresini atıp iki gıybet yapmak için izlediğimiz bir program. negatif tipleri görünce izleme isteği iyice kaçıyor insanın.

    bence ilk 5’e alacakları kişiler: eray, serhat, barbaros (bence ciddi bir ceza almalıydı), duygu, emir (veya esra’yı 5’e kadar götürürler diye tahmin ediyorum).
  • emir, özgül' ü niye takıma aldı ki. özgül başarılı biri değil sonuçta.
  • bu program çok ilginç olmaya başladı. izleyenlerin ciddi ciddi tespitlerde bulunduğu, izlemeyenlerin ise koşa koşa ben izlemiyorum demek için başlığının altında toplandığı bir program. izlemiyorsan izleme, bunun kime ne faydası olabilir ki. (bkz: amk pancarı)
  • dobarlanın, bıragman gendiniziii...

    mıhlamayı iki kaptanın da yapamadığı yarışma. ama şefler şov olsun diye çocuk kandırır gibi oy oy oy, üf üf üf diye ünlüyorlar. beş kilometre öteden belli ikisi de olmadı işte. mavinin yaptığında fazla mısır unu var, o yüzden zaten tereyağını kusamadı. mısır unu dediğin de acı bir şey, peynirin tüm tadını götürür.

    kırmızıya yukarıdan gelen talimatlar yanlıştı. takmışlar bir sıcak suya, sıcak su koy, soğuk su koyma diye akıl veriyorlar. mısır ununu kavurduktan sonra sıcak su koyarsan muhlama için gerekli olan kremamsı bir kıvam elde edemezsin. her şeyi bildiğini sanan esra verdi aklı, allah’ın yancısı berker de hem kendi gaza gelip hem de adamı gaza getirmeye kalkıştı. ilk seferde yaktılar krema olması gereken şeyi, ikincide de emir çakallık yapıp az mısır unu, bol peynirle yedirdi bir güzel şeflere. muhtemelen kazanan da o olacak çünkü görüntü daha güzel.

    halbuki o peynir ısıtması sadece, muhlama falan değil.

    eray ve barbaros oldukça izlerim ben bunu, tilki gibi adamlar vallaa.
  • acun boşver programı fln direk akşam 7 gece 1 reklam koy. niye araya program fln sokuyorsun?
  • masterchef türkiye seyrederken öyle bir içli köfte yediler ki canımız çekti. aradım çevremde ki bir kaç çiğ köfteciyi içli köfte sipariş etmek için. hepsinden aynı cevabı aldım, bir tanesi
    "abi bu akşam felaket içli köfte siparişi geldi kalmadı, ne oldu ya hayırdır nerde gördünüz?" masterchef dedim anlamadı yemek yarışması dedim
    "haa...keşke sabahtan haberim olsaydı çok yapardım"
    "abi sabahtan belliydi fragramları dönüyordu"
    "hangi kanalda bu izleyim bundan sonra"
    (bkz: acun ılıcalı) sana bir seyirci kazandırdım, gör beni.
11023 entry daha