şükela:  tümü | bugün soru sor
  • köprü, araba, duman ve beton yığınından oluşan bir semt için doğru bir tespittir.
  • mecidiyeköy'den semt değil afet sonrası toplanma yeri filan olur .
  • bir eğitim için zamanında gittim gördüm ve dedim ki, bu ney lan?

    şişli sürmeli'de kalıyorum. efsane olaylar eğitimden sonra baş ağrısı sebebiyle uyuyakalıp gece 23:00 da uyanmamla başladı.

    oda servisi sadece tost verebildiklerini söyledi o saatte.

    dedim ki, koskoca istanbul, illa bu saatte açık bi yer vardır. ne tostu yani. istanbula gelmişim tost mu yicem?

    eller cepte çıktım, sokak köftecisi. yok aga falan. mecidiyeköy'e girdim. yani bir esenler otogarı kadar olmasa da, aratmıyor. neyse, açık büfe-lokanta vb. yok. baktım mcdonalds açık, gireyim dedim. ana! içeride galatasaraylı holiganlar ortalığı yıkıyor! bunlar yine yenilmiş. kasiyerler polisi arıyor falan. ben sakince girdim, sıyrıldım kalabalıktan. şu arkanızda rafta duran bigmac i alabilir miyim dedim. vermediler. manyak mısın dercesine baktılar. içeride sandalyeler havada uçuyor sen neyin derdindesin dediler. açım lütfen nakit falan. yok vermediler.

    çıktım. çok ama çok yürüdüm. aç karnına yürüdükçe lanet ettim. ama o açlığıma rağmen yine de gidip otele yattım. düşünün yani ne boktan bir ortam.

    sabah kalktım, kahvaltıya koşarak indim. tam reçele uzanıyorum, kafamın üstünden siyahi bir kadın eli uzanarak reçel aldı. kafamı kaldırdım, arkamdaki siyahi kadın 2 metre üstünde bir boyda. beko basketbol bayanlardan bir oyuncu, benim boyumdaki çocuğu için reçel alıyor. tam bu şoku atlatırken kahvaltıya 160 kiloluk bir pilates topu indi. adam yani. görevlinin kolunu tutup öyle bir sarstı ki, adam etrafında döndü.

    pilates topu "pasta var mı" diye sordu ve ben koptum artık. izmir'e dönerken uçağın camını öptüm.
  • burada yaşamak zorunda kalan insanlar araba park etmeyi en iyi öğrenen insanlar olabilir. ha mecidiyeköy'e araba park etmişsin ha dağ yamacına.
  • walter white'in etrafını örüp üzerine kendi yapımı asitini dokmesini istedğim ilçe.
    ancak bu şekilde bu lanet ilçenin izleri yok olmuş olur.
  • ortaklar caddesi ve civarını hiç görmemiş yazar beyanı.

    sadece akşam iş çıkışı metrodan metrobüse aktarma yaparken gözlem yapmayın kardeşim.
  • semt değil sadece altı yol ağzı.
  • daha çirkinleri olsa da, top 5'e girer.
  • umut sarıkaya'dan gelsin o zaman:

    https://59rs.blogspot.com/…cidiyekoy-cehennemi.html