şükela:  tümü | bugün
  • az önce josé mourinho'nun fenerbahçe'ye özel ilgisinin olduğunu, bu yüzden fenerbahçe'yi sürekli takip ettiğini iddia etti. ahsjsksla

    not: bu fenerbahçe'nin kesinlikle şampiyon olacağını iddia etti.
  • sözde spor yorumcusu. galatasaray'ın bu sezon ligi 5.bitireceğini iddia etmektedir. sebep olarakta fenerbahçenin geçtimiz senelerde kurduğu yıldızlı kadrosuna rağmen fiyasko sonuç vermesini gösteriyor. bu adam spor yorumcusu olduysa, siz de bir gün jupiter'e gidebilirsiniz.

    kafası bu kadar çalışıyor işte. biz televizyonu açıp 2 futbol muhabbeti dinleyelim, güzel sohbet olsun diyoruz ama böylesi vasıfsız adamların saçma kafalarına maruz kalıyoruz. hadi bu adam dandik yorumcu, bunu tv'ye çıkaran ve böylesi tipleri sürekli sürekli programlarında konuşturan a spora ne demeli?

    edit: fenerbahçe muhabiriymiş. demek ki söylediklerini beyninden değil kalbinden söylemiş.
  • yorumcu değil bildiğiniz taraftardır, yorumcu olabilmesi için söylediği şeyleri bir takım bilgilere ve mantıksal bir temele dayandırmalıdır ama bu arkadaş rambo okanın fenerbahçe forması giymeyen, cezai ehliyet sahibi versiyonu gibi sürekli fenerbahçe övüyor.

    vardar gibi bir takıma 2 avrupa ligi ön eleme maçında da yenilen, ligde 2 maçta 2 puan toplayabilen fenerbahçe yi neye dayanarak şampiyonluğun en büyük adayı olarak gösterdiği merak ediyorum.
  • aşırı derecede galatasaray kompleksi olan fanatik fenerli yorumcu benzeri bir şey.

    muhtemelen cimbom'un yaşattığı tüm travmaları ( denizli, kadıköy vs ) yerinde yaşamış bir şike taraftarı olduğu için bu nefret. yanındaki sunucu ve yorumcu arkadaşları da haline güldüğüne göre spor medyasında pek siklenen bir tip değil sanırım.

    aziz yıldırım kesin çok seviyordur bunu bak. tam ona göre.
  • ılk kez su an izlemek zorunda kaldığım kişi. yazık dışarıda ne insanlar iş güç bulamazken bu insanlar para kazanıyorlar. vallahi billahi yazık.
  • boş beleş gereksiz bir herif.
  • spor kanallarında dengeleri kurmak adına çeşitli takımların sempatizanı yorumcular bulundurulur, bu anlaşılabilir bir durum. ancak 30 yıldır futbol takip ediyor spor programı izliyorum ömer çavuşoğlu dahil bu kadar taraflı yorum yapan spor yorumcusu görmedim. bunun yerine tribündeki amigolardan birini çıkarsalar daha objektif bir iki kelam eder eminim. en azından sırtında forması olur biz de "hmmm.. demek taraftar da böyle düşünüyormuş" filan deriz.
  • belli ki masa başında haber yapmış: http://www.turkiyegazetesi.com.tr/spor/546939.aspx

    önce aziz yıldırımla aykut kocamanın toplantısında bulunmuş, daha sonra kocamanla beraber futbolcu toplantısına katılmış. bu iki toplantıda dinlediklerini haber yapmış.

    yani en azından haberin anlatım biçmi böyle yapıldığını gösteriyor.

    peki olabilir mi?

    olamaz.

    arkadaş oturmuş, bu maçtan sonra kesin böyle olmuştur diyerek bir şeyler karalamış. uydurmuş yani. ha, eğer kulüp içindeki kaynaklardan aldıysan bu bilgiyi, en azından iddialara göre dersin. öyle haber de olmaz ama, türk tipi habercilik adetlerindendir; oldurursun. ama sanki birinci ağızdan dinlemiş gibi yazmazsın.

    başka bir iki yayın organı da ciddiye alıp bu yazıyı web sitelerine yapıştırmışlar.

    türk basının geldiği nokta düşünüldüğünde, hiç de şaşırtıcı değil aslında.
  • kötü bir emre bol taklidi.
    emre bol lan.
    kelime seçimini, vurgularını, vücut dilini hatta ses tonunu emre bol'a benzetmeye çalışıyor.
    çaresizliğin böylesi.