şükela:  tümü | bugün
  • murathan mungan'in pesini birakmayan musiki eseri. (bkz: paranin cinleri)
  • sevim şengülün uşşak makamından bir şarkısıdır. sözleri:

    mehtaplı gecelerde hep seni andım
    belki gelirsin diye boş yere yandım
    yeter allah'ım yeter çektiğim bu çile
    belki gelirsin diye boş yere yandım
  • (bkz: raki)
  • ara nagmeler bir sarkiya bu kadar mi yakisir dedirten parca

    (bkz: zeki muren versiyonu)
  • dinledikçe;
    belki gelir diye boş yere yandığınız kim varsa sırayla geçer kirpiklerinizin gölgesinden.mehtaba selam çakıp geçip giderler gene ait olmak istedikleri hayatlara.siz de hayıflanmanıza devam edersiniz,"yeter çektiğim bu çile" diyerek.ama nafile..bu böyle sürer gider..
  • her bölümü ayrı ayrı dokunan paranın cinleri adlı mungan hatıratının en hüzünlü ve derin parçalarından biri.
    koyu lacivert gökyüzü altında yorgana sarılıp uykuya dalan o buz pırıltılı çocuk gözler, yolu gözlenen yorgun baba, mehtaplı yaz geceleri, mayın şarkılar, maytap ayrılıklar, sonra yine mayın şarkılar.. nasıl da birbirine gölge.. nasıl da birbirlerine benziyorlar.
  • mustafa keser in repertuvarındaki vazgeçilmezlerinden. programlarından kesitler sunulucak olursa, bu eserin başlangıcı kesinlikle bulunmalıdır, hep bulunmuştur.

    - mehtaplııı geceleeeaaarrrrdeeeeaaa....
  • müzeyyen senar yorumu gerçekten en güzelidir. bu şarkı, bekleyenlerin, özleyenlerin şarkısıdır. rakının yoldaşıdır. böyle radyoda madyoda herhangi bir yerde kulağa çalındığında, akla önce müzeyyen senarı, sonra rakıyı getirir. sonra da umutsuz aşkı. o değil de, müzeyyen senara aşık olmak lezbiyenlik sayılır mı? merak ettim birden.
  • ortalama bir şarkıyı resital haline getiren müslüm gürses sesinin güzel sözlerle ne hale geleceğinin en büyük göstergelerinden. ağır temposuyla, alkolün bulunduğu ortamlarda tüm insanlara, ayık kafayla ileri düzey müslüm gürses dinleyicilerine tavsiye edilir.

    -belki gelirsin diye, boş yere yandım!
  • metin akpınar yorumu da bir şahanedir.