şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: melek davarcı)

    soyadını "mosso" yapıp, 2 tane de eski şarkıyı çıplak ayak+gitar ile söyleyince kendisini kanaat önderi zanneden vasat. davaroların melek :)
  • şımarık sesli akustikçi kız furyasının 583. örneği olarak o da kitleleri tek sözüyle ayaklandıracağını düşünüyor. normal.

    gün boyu spotify hesabına, youtube videolarına refresh yapmaktan anası ağlayan ve gerçekten de deli gibi dinlenen kopya bir şarkıcı. "kanaat önderi" rolüne soyunması eleştirilmiş ama sahnede "bir yerlerinizi açın, uçun, kimseyi dinlemeyin" dediğinde çığlıklarla ona destek veren aptal bir nesli gerçekten de temsil ediyor.

    kolektivist bir toplumda babaların kızlarına, kızların kardeşlerine, kardeşlerin gün geldiğinde ebeveynine yol gösterebileceğini hatta pekala akıl verebileceğini ve bunun tahakkümle ilişkili olmadığını düşünmüyor, düşünemiyor. zira geçer akçe tüm dünya erkeklerinin tüm dünya kadınlarını eziyor olmasında. netflix bunu diyor, kozmetik firmaları bunun üzerinden reklam yapıyor çünkü. sen de batılı olmayı beceremesen de batıcı bir muhakeme züğürdüsün. illaki popüler kültürün satışa çıkardığı, endüstrileştirdiği "değer"ler üzerinden bir konum almak zorundasın. kendi fikrin oluşamıyor, şarkıların da o yüzden birbirinin aynısı.

    yine de ona çok yüklenmeyin. onu kurban etmenin bir anlamı yok. ondan yüz binlerce var. konuşunca birileri çığlıklarla destek verecek, şarkıları çok dinlenecek, çok para kazanacak. kolay tüketilebilir eser verenler; kolay tüketilebilir, içi boş fikirlerle var olmak zorunda. alternatifi yok. bu değişmeyecek.

    o ayrımcı, yüzeysel feminist sözlerinden sonra "babayı alırsınız" ifadesini kullanırken nasıl bir tezat oluşturduğunu burayı okumadan anlayamaz. hatta bu ifadesiyle kendini hangi anlamda ele verdiğini burayı okusa da anlayamaz.

    batılı feministler 15 yıl öncesine kadar kalıplaşmış ifadeyle "kadın vücudunun meta olarak kullanılması"na tepkiliydi. o zaman bizim ülkemizde de soyunarak bir yerlere gelenler, bir yerlerini açarak kimliklenenler yine modernist kitle tarafından eleştirilirdi. sonra kapitalizm bunu işlevsel bulmadı. kadın vücudunun ve teşhirin endüstriye daha fazla katkı vereceğini öngördü, çıplaklığı özgür kadının simgesi olarak tanımladı. sonrasında bunun bizim batıperestlerdeki karşılığının ne olduğu malum; "benim vücudum, benim kararım."

    kısa aralıklarla birbirinin tersi iki yaklaşım, karar vericiler tarafından aynı akımın ilk yasası olarak sunuluyor; mosso ve muadilleri de bunun bayraktarlığına talip oluyor. falan filan...

    kitlesini boşlamasın. bak yukarıda onu savunan elemanın teki "dinler yok olunca nereye sarılacak bu yavşak annesiz piçler" diyerek ona destek olmuş. onun suyuna gitsin mesela. ekmek orada. aynı yüzeysellik, müthiş bir eşleşme.
  • kadıköy ekolü solcu kız tarif etmem istense direkt kendisini anlatırdım:

    - minyonluk
    - kıvırcık brunette
    - halkalı burun hızması
    - kalın kaş
    - koyu renk kırmızı ruj
    - püsküllü tüylü, tek kulağa takılan küpe
    - iri yüzükler, bilezik biçiminde bileklikler
    - sol kolun üstünde tribal desenli deniz yıldızlı, deniz kabuklu "özgür ruh" temsili bir dövme
    - cinsellikten sakınmadan konuşarak "güçlü" kadınlığın ilan edilmesi
    - kedi
  • neden linç edildiğini anlamadığım kadın.

    ne demiş, açmak istiyorsanız açın, “istiyorsanız” yapın demiş, bunda bir yönlendirme göremiyorum.sonra ne demiş, istediğiniz gibi yaşayın aksini söyleyenler babayı alır. bir kişi, başka bir bireyin yasal sınırlar içinde istediği gibi yaşamasına karşı çıkıyorsa, onun özgürlüklerini kısıtlayıcı ifadeler kullanıyorsa insanlar üzerinde baskı kuruyor demektir. bu baskıcı kişiler de hanımefendilikten, beyefendilikten ziyade sağlam bir tepkiyi hak eder.

    eee? yani? neyi linç ediyorsunuz tam olarak.

    edit: linç edenler kimler mi? (bkz: izlandalı sanılan kızın ablukaya alınması)

    çok fazla ilk entrye bakarak tepki veren video izleme özürlü olduğu için şunu da eklemek boynumun borcu. benim açık açık yazmaya edebimin el vermediği ama yukarıda ahlak satan tiplerin açık açık yazdığı cinsel bölgelerin açılması gibi bir ifade yok videoda. soyunun da demiyor.
  • kendisinin asıl adı melek davarcıdır.

    inanmayan araştırsın.
  • ceylan ertemgiller familyasından bir yorumcu.

    ülkece üretmemeye o kadar alıştık ki son zamanlarda bu tür yorumcular da aldı başını gitti. olanı kendince restore et, yorumla, ünlü ol. ne güzel değil mi? kim uğraşacak besteyle güfteyle. zamanında birileri yazmış, bestelemiş, oh mis. ülkece böyle olmadık mı zaten. yorumcular da yolunu bu şekilde bulmaya başladı ne yazık ki.
  • https://eksiup.com/p/3i30137gke97

    sözlüğü vahhabi yobazlar bastı diyorum da inanmıyorsunuz. başlık altındaki yorumların genel çizgisi ile akit gazetesinin aynı noktada durması da bunun ispatıdır.

    sayenizde bugün ilk kez görüp, tanıştım kendisiyle. benim kanaat önderim falan değil yani. yalnız toplumdaki artan kadın düşmanlığına ve kadın bedenini tahakküm altına almaya çalışan kafaya karşı çok cesurca cevap vermiş. orospu da, itici de size benzer. sırf iki cümle ile 'tahakkümü reddedin' dedi diye ettiğiniz hakaretlere bakın seviyesizler. herkes şort giysin dememiş, bikiniyle sokakta gezin dememiş, istiyorsanız açın, kimseyi dinlemeyin demiş. kadın bedenine bu kadar müdahalenin olduğu bir dönemde, bu tavır da çok doğru.

    şule çet bile alkol kullanması ve gece sokağa çıkması üzerinden eleştirildiyse, elbette bir kadın sanatçı da, kadınları baskılamaya çalışan bu söyleme karşı çıkacak. bu kadının başına bir şey gelirse, hedef göstermeniz yüzünden o iğrenç söylemlerinizin ss'ini alıp, hepiniz hakkında dava açılmasını sağlayacağım. bıktım yobazlığınızdan da, vahhabiliğinizden de. baskılayın kadınları, yerden göğe kadar haklı olan cümlelerini linç edin ki, ülke suudi arabistan olsun.

    bir de feminizmle dair bir bok bilmeden ahkam kesip durmayın. feminizme dair sandığınız saçma fikirlerinizin kaynakçasını yayınlayın da görelim. tek bir makale okumadan, feministler eskiden şöyleydi, şimdi böyle diye zırvalamış cahiller. hangi makale ya da bilimsel çalışma sizin zırva tespitlerinize katılıyor peki? yok öyle bir şey, hayatlarında herhangi bir konuda bir makale bile okudukları çok şüpheli. arkandayız melek mosso susmayacağız.
  • “of yine geçen aşırı muhalifiz” tavrı, nil karaibrahimgil tütüsü ve ceylan ertem tepkiselliğini aynı potada eritt. al sana melek mosso.

    (bkz: buralar karışacak vaziyet alın)
    ben tespit fişekleyip kaçayım.
    bence (bkz: cringe)
  • söylemek istediklerinin ana fikrine bir erkek olarak katılıyor muyum? evet. bu ülkenin en büyük derdinin cahillik ve çağdaş olmama sorunu olduğunu düşünen bir insanım öncelikle bunu söyleyeyim.

    gel gelelim izlediğim video bana neden aşırı itici geldi ki? dekolte kıyafetlerin, şortların, eteklerin rahatça giyilmesi, kimsenin kimseye karışamayacağı fikirlerine herkesten önce katılacak biriyim fakat "açmak istiyorsanız açın! (zıbam bir bacak kadraja girer) şunu yapın bunu yapın "aksini söyleyenlere babayı alın diyoruz!" (şarkısının ismi okey de o el hareketi nedir? yüz ifadesi nedir? omuzla yapılan iğrenç hareket nedir?)

    bilemiyorum, inanılmaz itici bir video. abartılmış, boku çıkarılmış. fazla gaza gelinmiş ve hafif de yeni yetme ünlülüğün göt kalkıklığını hissettim bu videoda. çok daha güzelce verilebilirmiş bu mesaj.

    linç etmiyorum lakin hissettiğim şeylerin analizini yazabilmek için 1.5 2 yıl burada yazar olmayı bekledim ben, kimse kusura bakmasın.

    son olarak bir kızla toplum içinde konuşurken "seni sikecek adam nasıl bulayım ben, kim seni doyuracak ki" gibi laflar konuşan, bunu marifet görüp gülüp eğlenen, utanmadan da yayınlayabilen oğuzhan beylerle danslar, şakalar makalar, dostluklar, arkadaşlıklar kurmanız da bir ayrı tuhaf olmuş melek hanımcım.
  • o ayağını amfilere koyma şekli, o el hareketleri, o jest ve mimikleri ve tavırları tam anlamıyla amerikan pop yıldızı tripleridir. sen melek davarcısın küçük düşün.