şükela:  tümü | bugün
  • evlat olsa sevilmez ya da eldivenle felan sevilir yok lan öyle bile sevilmez..
  • yeni zelanda'da yaşanan katliamla ilgili olarak girilen entry ve entrynin girilmesini takiben sözlüğün tutumunu (entryi silmesini) twitter'da eleştirmiş bir garip:

    "a sildiniz demek! dağılalım o zaman. sanki ilk kez böyle bir şey oluyor. siteniz bu tarz faşizan söylemlere, iftiraya, nefret suçlarına ve hedef göstermeye yıllardır zemin oluşturuyor."

    "kim bu cahil?" diyerek twitter bio'suna baktım, sabah ve atv linklerini görünce sayfayı kapattım.

    cahil.
  • güldür güldür skeçine içerlemiş haklı olarak. zira yazdığı yazı tam skeçte daşşak geçilen çarpıtmalardan oluşuyor.
  • (bkz: güldür güldür'deki yandaş medya ahaber skeçi)

    daha üzerinden 24 saat geçmemesine rağmen "niye muhalefete böyle şakalar yapamıyorsunuz hea" diye içinde bulunduğu medyaya yaranmak için sinekten yağ çıkarmaya çalışan zat.

    bu ülkede iktidara da muhalefete de en ciddi hiciv mizahı levent kırca tarafından yapılmışken adamın naaşının arkasından sarhoş, ayyaş diye ağzınızdan ve kaleminizden dışkı bıraktınız. müjdat gezen'e açılan dava sayısı herhalde müjdat gezen'in yaşından fazladır. utanmadan bir de böyle şeyleri kaleme alabiliyorlar.

    edit: juvenescent day in uyarısıyla gazete linkine hit kazandırmama adına ilgili yazının fotoğrafını koyuyorum. umarım bu link patlamaz

    https://resimag.com/i/8463f50a970
  • muhalefete yakın medyayı bi say hele desen tek elin parmağını geçemecek kişinin bir eğlence programı karşısındaki çaresizlğini göstermiş.

    işte mizahın gücü bu.

    he havuz havuz medyada komik ama trajikomik.
  • güldür güldür eleştirisi en az skeç kadar komiktir. ama skeç gayet mantıklıyken, yazdığı yazı saçmalığın dik alasıdır. ha kendisini takip etmem, edenin olduğunu da sanmıyorum, sputnik'te denk geldim, ne yazmış göz atayım dedim. adamlar isim de vermemiş ki skeçte oysaki, neden üzerine alınıp cevap verme gereği duymuşsa.

    inş gaza gelip de gülgün güldür ekibini de linç etmez bu malum kitle. tek korkum bu, zaten yılda bir politik mizah yapan çıkıyor, onu da yok etmeseler bari.
  • (bkz: güldür güldür'deki yandaş medya ahaber skeçi) zoruna gitmiş taraf eskisi eski sosyalist sunucu. twitterdan transfer olduğu atv'de az önce ağlıyordu arkadaşa mendil gönderin silsin. ulan şu ufacık politizim içeren mizaha bile tahammülünüz yok. ucu size dokununca nasıl da ciyaklıyorsunuz.
  • özellikle dikta rejimlerinin oluşturduğu baskı ortamında yapılan siyasi mizah
    altın değerindedir.
    şarlo 'büyük diktatör' filmini 1940 yılında yaptığında hitler'in propaganda bakanı
    joseph goebbels ne hissettiyse bugün yandaş medya da aynı duygularla siyasi mizaha
    karşı çıkmaktadır.
    'sarapci armadillo' nun sorusunu ben de tekrar ediyorum;
    neden üzerinize alınıp cevap verme isteği duydunuz?
  • hilal kaplan'in erkek versiyonu. hilal nasil bir donem liberal takiliyorduysa da bu arkadas da solcu takiliyordu. gunumuzde ise havuz medyasinin iki kadrolu yandasi olarak kin ve nefret sacmaya devam ediyorlar. bi yildiray ogur olabilselerdi keske, bugunun iktidarinin yanlislarini da soyleyebilseydiler. onlar yandas olarak anilmayi tercih ettiler.