şükela:  tümü | bugün
  • hakkatten de cadıya benziyo bu!
  • içinin güzelliği yüzüne yansımış hatun (?) kişi.
  • burada yazan hemen herkes kadina gold digger muamelesi yapmis. ancak bana gayet zeki ve duyarli bir insan gibi görünüyor.

    bill gates kendisine yürüdügünde, anladigim kadariyla basta pek sicak bakmamis. zaten tek tas meraklisi bir türk genc kizi olarak da baslamamis flört kariyerine. cok iyi üniversitelerde bilgisayar mühendisligi okumus, egitimli bir aileden geliyor. bilg müh üzerine de, yanlis hatirlamiyorsam, ekonomi gibi bir alanda master da yapmis. yani, makyajimi, dekoltemi ihmal etmezsem, illa bir yere kapak atarim düsüncesiyle (tüm kezban kadinlarin ve ulasamadigi kadinlardan nefret eden maco erkeklerin, her basarili, iyi yere gelmis kadin hakkindaki önyargisi bu yönde sanirim) hareket eden bir kadin degil.

    icinin güzelligi disina yansimis falan denmis de, kadin su anda 60'larina merdiven dayamis, üc tane cocuk dogurmus. gencligi gayet güzel (herkes her dolar milyarderi süper model pesinde kosacak saniyor galiba), üc tane eli yüzü epeyce düzgün cocugu var, bill gates'e ragmen onlari olusturmak epeyce iyi gen gerektirir.

    üstüne üstlük, yüz milyar servetin üzerine de yatmiyor kadin. dogurdugu üc cocuga bile, bize üffff dedirtse bile, kocasinin servetinin yaninda (ceyar i kim vurdu üstada selam cakarak tanimini kullanacagim), osuruk parasi kalacak bir miras birakip, geri kalan tüm parayi vakiflara yatirtmak icin adami da ikna etmis (simdi bir türk anasi düsünün, yüregi el verir miydi).

    tanimi da yapalim, iyi ve vicdanli bir insan oldugunu düsündügüm kisidir kendisi. hatta kocasinin vicdani bile olabilir.
  • boşanma protokolünü çoktan hazırlamıştır.
  • boşanarak dünyanın en zengin kadını olacak kişi.

    evet o paraları hep kendi emeğiyle kazandı bundan kesinlikle eminiz.

    bill gates'le evli olmasa milyar doları rüyasında bile göremeyecek bir kadın. ama gel gör ki durum ortada. velhasıl paranız varsa evlenmek yapacağınız en salakça eylem olacaktır.
  • bill gates trakya'dan toprak alınca melindaya

    “alayım bi murat 131, gezdireyim sana tüm avrupa'yı... edirne, çorlu, tekirdağ, keşan” demiş.

    silivri ve beylikdüzü nü listede göremeyen melinda su koyverip aile mahkemesinde almış soluğu, boşayıvermiş ayıcı, pardon yazılımcı bill i...
  • sözlükte boşanan her zengin çiftin ardından yapılan "paranızı kaybetmek istemiyorsanız evlenmeyin" tadındaki şuursuz yorumlardan nasibini almış kadın. neden bu yorumlarda "paranızı kaybetmek istemiyorsanız boşanmayın" sonucuna varan çıkmıyor hiç, bilmiyorum.

    bir de, "para en önemli şeydir!" mantalitesinden vazgeçin gençler.

    adam/kadın, hayatının çoğunu birlikte geçirdiği insandan boşanıyorsa (hele de üç kuruşun hesabını yapma noktasını çoktan geride bırakacak zenginlikte ise), derdi boşandığında vereceği para olmaz, değil mi? aralarında anlaşıp mal paylaşımı yapıyorlar belki, belki avukatlar devreye giriyor, saç saça-baş başa kavgalar çıkıyor, belki bir taraf gurur yapıp "istemem" diyor, diğeri "illaki alacaksın" diyor vicdanını rahatlatmak için, sosyal statüsü bunu gerektirdiği için, belki hâlâ olumlu duygular beslediği ve "para elimin kiri" dediği için... bilemeyiz. bizi de ilgilendirmez zaten!

    ama birilerinin boşanırken verdiği parayı, kendi evlilik karşıtı düşüncelerinizi haklı çıkarmak için kullanmayın. en azından bill gates ya da jeff bezos çıkıp "ben ettim bir hata, evlendim, siz asla yapmayın!" diyene kadar, kendi hayatınızdan örneklerle yürüyün anti-evlilik yolunuzda. içeriğini bilmediğiniz uç örneklerle değil...
  • duke üniversitesi mezunudur. computer science ve ekonomi lisansı aldıktan sonra aynı üniversitede mba yapmış. şu an bile baya erkek dominant bi alan olan teknoloji alanında 1990'larda microsoft'ta ürün geliştirme pozisyonlarında çalışmış bir kadın. bill gates'le evlenmese milyar dolar göremezdi diyenler olmuş. milyar dolar olmasa bile milyonları muhtemelen çok rahat görürdü o kariyeriyle. ki o dönem sonrasında silikon vadisi ve apple, microsoft, google gibi firmaların nasıl fırladığını biliyoruz. 90'larda google microsoft yöneticisi olanlar consulting'den parayı kırıyor şu an zaten. kaldı ki kendisi derdi para olan bir kadın olsa vakıf işleriyle yardımseverliğe harcansın istemezdi o kadar parayı. kısacası evet gold digger kadınlar vardır, olacaktır. ama sırf kocası zengin diye her kadına neden gold digger mualemesi yapıyor insanlar anlamıyorum.
  • kocası bill gates’in eski sevgilisi ann winblad ile her yıl 1 hafta tatil yapmasına izin veren evlilik sözleşmesi maddesini doğrulamış.
    tamam zenginsiniz, en marjinal sizsiniz falan anladık ama genişliğin bu kadarına da pes yani.

    edit: işler giderek çirkinleşiyor. son olarak melinda ablamız bill gates & jeffrey epstein arasındaki gizemli münasebeti ifşalayan bomba bir röportaj vermiş.
    o tatillerin acısı senden fena çıkacak abicim, belli oldu.
  • grenada geceligi 132,000 dolara ozel ada kiralyip tatil yapmaktadir

    https://www.thesun.co.uk/…e-island-caribbean-split/