şükela:  tümü | bugün soru sor
  • yani ne diyebilirim ki.. bu cikistan sonra akp kulislerinde bi hareketlenme olmus. erdogan ve danismanlari sarayi tasiyacak uygun nakliyeci ariyorlarmis. kaynaga gel kaynaga

    edit: bana ne kufur ediyorsunuz amk. sanki benim memem. kiz primimi yaparsan sana nude atarim dedi bende baslik actim. siz olsaniz gazeteye ilan verirdiniz. kekolara bak.
  • ben böyle geri zekalılar yüzünden seçim kaybetmekten yoruldum.
  • erkekler olarak ne yapmamız gerektiğini çözemediğim durum
  • devam yazarsa devam da ederiz.
  • beyni bacak arasında işlev gören salağın yaptığı show, umurunda mı ? tamammış, devammış, onun amacı takipçi kasmak . yukarıda bir yazar arkadaş ne güzel demiş, ''ben böyle geri zekalılar yüzünden seçim kaybetmekten yoruldum.''
    edit: yazılanlara baktım da yazar arkadaşlar bu eleştirileri akp seçmenine yaranmaya çalışmak olarak görüp eleştirmiş, sorun o değil arkadaşım , isterse götüne yazıp paylaşsın ama bunu değil , bizim eleştirimizin sebebi işin sulandırılması , maç muhabbeti yapmıyoruz burada.
    ayrıca ; başlık altında bana da ucu dokunacak şekilde küfür eden arkadaşlar şunu belirteyim orospu çocuğunun dik alası sizsiniz.
  • tammeme yazsaymış iyi olurmuş.

    geçen yine çirkinleşiyorum.
  • ahaha salakmış. hemen geldi ahlak timsalleri. size ne arkadaşım insanların bedenlerinden, görmek istemiyorsan kafanı çevirirsin. bıktı artık insanlar bu aşağılık ahlakçılıktan. ister takipçi için yapar, ister canı istediğinden size ne. seçim kaybetmenizin nedeni çıtayı sürekli geriye çekip karşınızdakilere at koşturacakları alanları vermenizden, başka şeylerde aramayın.
  • hesabına bakayım dedim bir ara engellemişim.sonra tweetlerine baktım niye engellediğimi anladım ve bunun ilk hareketi olmadığını da.

    tanım:gündemdeki bir konuya destek veriyormuş gibi gösterip vücudunu pazarlayarak takipçi kasmaya çalışan bir sosyal medya kezbanı hezeyanı.
  • reklamını yapmaya çalışan escortun, üç kuruş daha fazla kazanmak için yaptığı bu hareket yüzünden çok güzel bir seçim kampanyası aktrollerin eline koz olarak geçmiş oldu.

    (bkz: mahalle yanarken orospu saçını tararmış)

    edit: bakın güzel arkadaşlar sorun memesini açmasında değil. sorun eminim ki kendisinin hiç de umursamadığı seçimle ilgili olan muhalif kesimin propagandasını ilgi orospuluğuna alet edip işi sulandırmasında. yoksa bu hanım kızımız memesini istediği kadar, istediği yerde açsın umurumda değil.