şükela:  tümü | bugün
  • kahramanmaraş'ta meydana gelmiş olaydır.

    olay kısaca şu şekilde: iyi parti cumhurbaşkanı adayı akşener'in kahramanmaraş mitingine katılan ve şehit yakını olduğunu iddia ederek terör sorunundan bahsedilmesini isteyen genç, partililerce darp edildi.
    kaynak

    tam işte bunun gibi, muharrem ince'nin korumasının vatandaşı sahneden iterek atması gibi olaylara bakıp umudum iyice azalıyordu, zaten oy vermekteki kararsızlığım dibe vuruyorduki bi de bu konuyu ekşi'ye yazarken ufak bir kaç enteresan detayla daha karşılaştım.

    kaynak olarak kullanmak üzere muharrem ince'nin koruması olayını google'den araştırdım; mynet gibi saçma sapan yerler ve sabah gibi yandaş mecralar çıkınca eli yüzü düzgün bir yerden kaynak göstereyim diye sputnik ve diken'de aradım ama ikisinde de yok (bilen varsa yeşillendirsin lütfen) ama aynı şekilde ince'nin sahneden atılan vatandaşı arayıp özür dilemesini ise ikisi de haber yapmış.

    artık iyiden iyiye ülkenin adam olmasının akp'nin gitmesiyle alakalı olmadığını anlıyoruz artık, akp gitse de gitmese de çok daha derin, standart düşünülenlerden çok daha farklı bir çare lazım bu memlekete... ülkenin tamamı varoş, cahil ve sahtekar, siyasi kavgaların tamamı da sadece ve sadece üstünlük kurma kavgası, e o kavgalar sırtlanların arasında da var, yoksa mesele aslan olmak, ülkeye bir şeyler katmak, insanları geliştirmek ve ilerletmek değil yani...
  • kaynak olarak haberler.com'u göstermek.

    bu adamların digital reklam piyasasında tutunmak için neler yaptığını yakın bir arkadaşımdan dinlemiştim.
  • provokatörlük ne zamandan beri soru sormak oldu? adam orada "ekonomiyi boşver teröre napacan?" diyor. sanki terörü azdıran meral akşener'miş gibi orada ortalığı kızıştırıyor. akşener de cevabını veriyor, sonra da "dokunmayın, soru sordu cevap verdim." diyor efendi bir şekilde.
  • ya bi siktir git. videoyu actim, kadin elinde mikrofon bir seyler anlatirken arkadan tipi insana benzemeyen bir yaratik hunharca bögürüyor. biri de gelmis buraya "soru sordugu icin" diye baslik acmis. ayni terbiyesizligi tayyip'e yapsa temiz linc vardi. aksini iddia eden?
  • akşener’in özellikle dokunmayın, soru sordu cevapladım dediği olaydır.
  • akşener böyle bir şeyin olmasını engellemek için uğraşti, ince karşısındaki küfür etse de kişiye yapılan davranis için özür diledi.

    bu, bu tarz koruma hareketlerinden memnun olmadıklarını, bunları engellemek istediklerini gösteriyor.

    doğruyu yansıtmayan önerme. liderler bunu istemiyor ve engellemeye çalışacaklardır.
  • soru sormayan provokasyon yapmaya gelen bir vatandaşın hafifçe okşanmasıdır.

    öncelikle aramaya olan inancımızı diri tutalım.

    (bkz: 11 haziran 2018 meral akşener'in çıldırması)

    şimdi gençler hangi partinin mitingine giderseniz gidin bu tür provokasyon içeren hareketler yaparsanız tepki çekersiniz. muhalif partilerin mitinglerinde itilir kakılırsınız belki biraz pataklanırsınız. akp veya mhp mitinginde yaparsanız sizi kesin olarak gebertirler, parçanızı kimse bulamaz, üstüne sülalenize kadar kan kustururlar. akp mitinginde söyleyecekleriniz büyük ihtimalle provokasyon değildir doğrudur ama yine de kurtulma şansınız yok.

    yani bu tür işlere girmeyin gençler, provokasyonlarınızı internet üzerinden yapın daha güvenlidir.