şükela:  tümü | bugün
  • sikmişim mert armağanı, sana bişey olmasın dediğimdir.
  • kıvırcık ali , manitasının etek boyunu islam geleneklerine uygun olarak görüyor sanırım.

    yoksa kapalı insanların yanına gidip taciz ederek müslüman mısın? vs şeklinde darlamazdı.
  • bu adamın şerefi mikrofonunun ucunda,
    hani hz hüseyin yaşlı adama abdest almayı öğretiyordu.
  • umarım nişanlısıyla yolda gezerken aslan yürekli bir kardeşimiz eline mikrofonu alıp müslüman mıyız diye sorar, gerekli tebliği yapar sonra da elindeki mikrofonu bu dallamanın götüne sokar.
  • müslüman mı? diye sorulmalıdır. hatta daha detaya inilip kayınvalidesi, kayınpederi ve bilimum aile fertlerinin islamiyet ile bir alakasının tespiti yapılmalıdır.

    müslüman ise neden piercing? neden dövme? neden saçlar açık? neden etek?

    tebliğ yapmak zorundayım. bu benim dünya'daki tek görevim. kardeşim ulaş bana, görüşelim. yüzyüze de tebliğ etmek istiyorum sana. video'ya da çekelim, konuşalım kız tarafını. tebliğ kamera kayıttayken yapılır.
  • mert’e göre ;
    (bkz: kalkmış sikin dini imanı olmaz)
    tanım: iki yüzlü bir insanla nişanlanmış iki yüzlü kızdır.

    edit: mert’in nişanlısı konuyla alakalı değil falan yazılmış. aslında bu kız tam da konunun ortasında.
    sen;
    piercing takacak, dövme yaptıracak, başın açık gezeceksin ama kocan ortamlarda “kadın kapalı olmak zorunda, kadının başını açması haram, dövme haram, piercing allaha şirk koşmak, evli değilken el ele tutusmak haram diyecek, sen musluman mısın diye yargı dağıtacak ve dindarları sömürerek islam üzerinden para kazanacak”ve sende bu paralarla, islamla alakası olmayan hayatına, islam sayesinde kazanılan parayla devam edeceksin.
    işte konu bu.
    konu;
    parayı, islam’dan da allah’tan da güçlü görmeleri, allah’a değil paraya tapmaları.
    “ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol”

    gelen mesajlar üzerine edit:

    tamam ulan, herkese haram olan sizlere helal.
    oldu mu ?
    mert’cim başı açık, mini etekli, dövmeli, piercingli evli olmadığın bir kadınla el ele, kol kola olman, sana ve senin gibilere helal.
    ama bir kadın “piyangodan para çıkarsa harcarım, o günaha girmeye gözüm yiyor” derse, kafir.
    her şey size serbest, günah işleme hakkı olan sadece sizsiniz.
    çünkü islam sizin yaptığınız değil, dediğinizdir. değil mi ?
  • kız belki gavurdur, müslüman yapmaya çalışıyordur. belki de!!!!!!
  • ekşi güruhunun, her olayda olduğu gibi bu olayda da abartı sanatının cılkını çıkarmasıyla afişe olmuş kadın.

    yani bazen harbiden ağzınızın ayarı yok ya. mert armağanın hadsizliğinin bedelini; bu kadına, bu şekilde ödetmek adamlığa sığmaz. derhal aklınızı başınıza alın bence. kimse sizin 'daha çok favlanma' oyunlarınıza meze değil.

    edit: bak olabildiğince insancıl yaklaşmış ve vicdanımın sesine kulak vermiştim ama yani şu son story olayı yapılacak iş miydi be berfin? o yüzden --->> (bkz: let the linç begin)
  • (bkz: yenge de erik gibiymiş)
    yaaa mert kardeş çok rahat konuşuyordun.