şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: metal heart)
  • isvecli andreas lindholm ve anders f. ronnblom un grafik calishmalarini barindiran kitap.
    guest artistlerde cem gul u görmekte mumkundur.
  • ada net ve ulak nette gecirdigim onca yilda actigim tek kanal olan ve saglam muhabbetlerin dondugu her sene farkli bir tayfanin geldigi mirc chat odasi
    (bkz: asmodeous)
  • ocak'ta cikmasi ongorulurken, bir gecikme sonucu ilkbahar aylarina sarkmi$, rus akella'dan post apocalyptic bir rpg oyunu.

    en dikkate deger tarafi ureticinin ozelliklerden bahsederken fallout ve arcanum gibi iki klasigin adini sik sik tekrar etmesi. bu durum ozellikle fallout'tan beri ona benzer bir oyun bulamayan rpg severlerin dikkatini cekmekte.

    ozelliklerine gelince:

    - turn based sava$ sistemi (ya$asin!)

    - 6 ki$iye kadar party olu$turabilme

    - human, mutant, cyborg ve nomad olmak uzere 4 irk

    - cyberpunk stili grafikler

    - "tonlarca" silah ve daha bir cok malzeme.

    bunlar uretici firma akella'nin vaatleri. oyunun screenshotlarina bakinca gercekten de fallout benzeri bir sava$ sistemiyle kar$ila$acakmi$iz gibi duruyor (ancak bu fallout tactics de olabilir, yere egilme, surunme gibi opsiyonlar var ancak tamamen turn-based). hatta iki ele ayri silah alabilme ve cati$ma aninda bunlari degi$tirebilme gibi tanidik ozellikler de mevcut.

    grafikler ss'lerde fena gozukmese de boyut kucuk oldugu icin tam olarak yorum yapmak zor, ancak portrelerden ve modellerden gordugum kadariyla biraz acemice tasarlanmi$lar gibi geldi. yani ba$kala$im gecirmi$ bir mutanta bakinca korkutucu ya da tiksindirici bir portre degil suluboya gibi bir $eyler goruyoruz gibime geldi. ama tabii en dogru yorum ciktiktan sonra yapilacaktir.

    inventory sisteminde ise silahlara ek olarak implant gibi ba$ka oyunlardan tanidigimiz ozellikler var. ati$ sistemi gene single - burst diye gitmekte ve arsenalimizde melee cinsi silahlar da bulunuyor. map sistemi de fallout'a oldukca benziyor (buyuk haritada seyahat, onemli yerlerde, $ehirlerde kucuk mape geci$ ve random encounterlar).

    hikaye ise protion diye bir gezegende gecmekte, buranin dogal madeni tactonium diye bir madde ve kar$imizda bu maddenin kontrolunu elinde tutmaya cali$an empire (tanidik geliyor degil mi?) var.

    cikmasina kisa sure kalan metalheart'i heyecanla olmasa da merakla bekliyoruz, vaatlerinin yarisini gercekle$tirirse bizim gibi fallout'a hasret kalanlari birazcik sakinle$tirebilirler belki.

    resmi site:
    http://www.metalheart.ru/