şükela:  tümü | bugün
  • nas'ın labeli mass appeal'dan ergenleri yozlaştırmak üzere kurulmuş hip hop grubu. pahalı kıyafetler, para, altın ve uyuşturucu ekseninde dönen sikindirik bir altyapıya ve müziğe sahipler. georgia'dan gelmişler bide. ulan killer mike abinizden hiç mi feyz almadınız maymunlar!

    https://www.youtube.com/watch?v=jrty2ciwmra

    https://en.wikipedia.org/wiki/migos
  • 2008 yılında amerika'da müzik yapımına başlamış hip-hop, r&b türevi müzikler üreten grup. quavo, offset ve takeoff isimli üç üyesi vardır. şarkılarına örnek olarak pretty little lady ve wishy washy verilebilir.
  • quavo, offset ve takeoff'tan oluşan georgia orijinli hip hop grubu. versace ve fight night'ın beatlerinden sonra kendilerinden beklentim epey fazlaydı, cocoon ile de bu beklentimi sürdürüyorum nedense. aslında grup quavo dışında leş gibi ama, en azından hala tek atımlık bir kurşunları olduğunu düşünüyorum. en azından bir ara cut her off ayarında bir şey çıkarırlar diye tahmin etmekteyim.
  • bu ara acayip popülerler dünyada. bad and boujee zaten epey popüler oldu da diğer single'ları t-shirt de acayip iyi şarkı. devamının gelmesini bekliyoruz.
  • georgia'lı hip hop grubu. video klibi şahane olan ; setli her arabaya lazım şarkı için (bkz: bad and boujee)

    diğer eserleri :

    (bkz: t-shirt)

    (bkz: call casting)

    (bkz: what the price)

    grup üyeleri :

    (bkz: quavo)
    (bkz: takeoff)
    (bkz: offset)
  • bad and boujee'ye acilen ayar çekip uzi'nin yerine takeoff yerleştirmeleri gereken, piyasadaki en iyi adliblere sahip müthiş bir kimyaya sahip grup.

    takeoff'un kendini kaybettiği bir şaheser (bkz: underrated)

    cross the country
  • piyasaları alt üst edicek culture adlı 2. albümü çıkmıştır. bu da kapakseverlere gelsin
  • müzik tarzları alışılmış siyahi hip-hop'lardan biraz farklı. öncelikle ses tonları sabit, şarkının hiçbir yerinde ses tonları değişmiyor. tekdüze bir tonda söylüyorlar, ses şiddetleri artsa da azalsa da, sözler değişse de ses tonları aynı düzeyde kalıyor. bu ses tonunu, notalar üzerinde yürümek olarak da düşünebiliriz.

    hiphoplardaki nadir değişen arkaplan müziği olayını bir adım daha ileri götürmüşler, artık arkaplanda kısa döngülü tek bir ritim çalınıyor ve bu ritim şarkının sonuna kadar bozulmadan devam ediyor. hip-hop ve raplerdeki değişmeyen arkaplan müziği üzerine sürekli değişen sözler özelliğini abartarak kullanmışlar. bu sebeple akılda kalıcı olmaktan çok uzaklar. ayrıca, belirli notasal bir tınıya sahip olmadığı için "şurasını beğendim", "burası olmamış" şeklinde niteleyemiyorsunuz. bu türü seviyorsan zevk alarak dinliyorsun, sevmiyorsan sadece acı çektiriyor.

    aslında bu müzik zevkleri üzerinden insanlar üzerinde bir kanıya varılabilir mi bilinmez, ama bu tür müzik seven insanlar ortak bir yapıya sahip olabilir mi gerçekten merak konusu.
    ülkemizde snoop dogg gibi bu grubun da tutmayacağını söyleyebiliriz. çünkü bu tarz müziğin sözleri türkiye'de yaşayanlar için gerçekten uyumsuz, tını olarak kulağımıza hoş gelmiyor. sadece türkiye üzerinden tüm isanları kapsayacak bir varsayımda bulunmak gerçekdışı olur.

    ama bu tarz müziğin en çok amerika'da tutmasının sebepleri arasında amerika'da siyahi nüfusun fazla olması yer alıyor ve en yüksek olasılığa sahip seçeneğimiz de bu.
  • zamanında ben bu arkadaşlara quavo dışında çöp demişim, georgia'dan başlamak üzere tüm migos hayranlarından bu düşüncesizliğim için özür diliyorum, inanılır gibi değil.

    şu sıralar 3 way'ine acayip takmış durumdayım, bu sefer de kendimi affettirmek için offset ve takeoff dışında hip hop aleminin hepsi tırt falan diyeceğim hatta, o kadar gömmüştüm kendilerini, durum o kadar berbat. en iyisi hepsini öveyim kurtulayım.