şükela:  tümü | bugün
  • italyan cizer.. en guzel kadin cizen adamlardan biri.. sade tarzi olmasina ragmen hayvani deseni vardir bu acidan suat gonulay'la benzerlik gosterirler. erotik hikayelerindeki kadin karakterler, tabir yerindeyse "gorundukleri kadar vardir"..
  • ne dersen de saygimiz sonsuz... sayesinde cizgi romanlara bakarken bile duhul olmuslugumuz vardir
    hehehe
  • manara kadinlari baska oluyo..
    manken kullanmak kotu bisi diil hem amac itibariyle normal bi cizgi romandan farki, okuyucularin beklentileri konu, aksiyon diil de kadinlardan ve erotizm den yanadir. daha grafik bir anlatimi vardir.
  • robin hoodda nerdeyse kendisine ait butun cizgi romanlari bulabileceginiz buyuk seks dusunuru ve cizeri
  • hugo pratt'in yakin dostlarindan (birlikte birkac album yapmisliklari da vardir hatta), avrupa cizgi roman kulturunun en onemli cizerlerinden.
    erotizmi yaraticiliginin altini cizmek icin kullandigi yuzlerce muhtesem kare kalmistir her okuyanin aklinda.
    ote yandan "amaan ciplak kadinlar iste..." diye baslayan bir suru onyargiya da her zaman icin malesef mahkum kalacaktir...
  • le declic cizgiroman üçlemesinin yaraticisi, italyan cizgiromanci... "le declic" in ilk bölümü, türkiyede kemal aratan tarafindan çıt adiyla uyarlanarak "leman" dergisinde cizilmistir. manara'nin bu uyarlamayi gördügü ve begendigi rivayet edilir...
  • jodorowsky ile hazırladığı yeni çizgi öykü borgia'sı, heavy metal dergisinin mart 2005 sayısında okunabilen, önemli çizer.
  • tipik manara kadınının saçları uzun ve kıvırcık, gözleri beyazıt öztürk'ünkiler gibi mavi ve birbirine uzak, dudakları pörtlek, burnu gömlek düğmesi kadar bişeydir.
    tipik manara kadınının azdığını poposunu dişi kedi gibi yukarı dikmesinden anlarız.
  • çizgiromanın ahmet altan
    (bkz: sex sells)
  • çizgi romanı teenager çizerlerinin tekelinden kurtaran adamlardan biri milo manara..
    çizgi romanda klasik akımı ciddi anlamda kıranlardan biri de yazarlığını neil gaiman'ın yaptığı sandmandir..

    hp& giuseppe bergman kitabının arka kapağındaki şu yazıyı okuduktan sonra kendisini tanıma arzusu duyduğum bir çizer milo manara:

    " milo manara için macera her şeyden önce devrimcidir.
    çünkü macera her birey için kendi yazgısını kendi çizmenin tek yoludur.
    macera olaya boyun eğmeyi reddeder ve yazgının çizgisinden ve belirleyiciğinden büyük çabalar harcayarak kurtulmayı sağlar.

    manara'nın ilk çizgi romanında guiseppe bergman'ı büyük bir maceranın içinde izliyoruz. işte, aşağı kültürün gettosunda maceraya atılmak isteyen sözde aydınların, macerayı ancak kaçış olarak gören tur operatörleri'nin, macera ile göze almayı birbirinden ayrı tutan kendini bimezler'in, macerayı sahte efsaneleri ve örnekleri yutturmak için kullanan laf ebelerinin defterlerini dürmek için bir fırsat"