• kings of convenience' ın riot on an empty street albümünün bildiğim tek ve de çok sakin, sade ve güzel parçası

if you wanna be my friend
    you want us to get along
    please do not expect me to
    wrap it up and keep it there
    the observation i am doing could
    easily be understood
    as cynical demeanour
    but one of us misread...
    and what do you know
    it happened again

a friend is not a means
    you utilize to get somewhere
    somehow i didn't notice
    friendship is an end
    what do you know
    it happened again

how come no-one told me
    all throughout history
    the loneliest people
    were the ones who always spoke the truth
    the ones who made a difference
    by withstanding the indifference
    i guess it's up to me now
    should i take that risk or just smile?

what do you know
    it happened again
    what do you know
  • hoş şarkı, dinlendirici. lâkin ki bir tespitimi paylaşmalıyım sizinle : 2:03'te "hakkı now told me" diyor şarkıda genco. *
  • al eline erik poşetini, uzan klibin içine. öyle bi şarkı, böyle bi klip..
  • bana mutlulugun resmini cizebilir misin abidin sorusuna notalarla cevap veren şarkı.
  • bir çeşit yanılsama...

çimlere uzanmış güneşi içinize cekerken erik glambek boe yada erlend oyedan birini yaniniza alip arkadaşlıgın anlamını sorgularsınız ...

onlar size der ki; 'a friend is not a means you utilize to get somewhere...'

siz gülümsersiniz güneşe bakarak

ve derler ki; 'the loneliest people,were the ones who always spoke the truth,the ones who made a difference by withstanding the indifference...'

yine gülümsersiniz

ve döner dersiniz ki; 'the observation i am doing could easily be understood as cynical demeanour...'

ikisi de size bakakalırlar bunu biz demiştik diye

gülümsersiniz tekrar güneşe dönüp...

'yeah ,you are the real kings of convenience, both of you'...dersiniz

klip biter...
  • melodisi huzur dolu bir sarki. ama ben bu sarkiyi bagira cagira yirtinarak ve icim aciyarak soyluyorum icimden, neden ki?
    dun aksamdan beri bu sarkiyi dinliyorum ve her dinleyisimde ilk kez dinliyor gibiyim. gercekten olaganustu guzellikte. dinleyiniz, dinletiniz.

su sozlere de dikkat ediniz..

how come no-one told me
    all throughout history
    the loneliest people
    were the ones who always spoke the truth
    the ones who made a difference
    by withstanding the indifference
    i guess it's up to me now
    should i take that risk or just smile?
  • "atesle barut yanyana durmaz" durumunun en sakin sarkısı. bir taraf yanıyor hep.
  • "neden bu kadar çabuk bitiyor yahu" dediğimiz güzel ötesi parça. üç dakika sekiz saniye olmuyor efendim en az bir, bir buçuk dakika daha gerekli.
  • hayatımda izlediğim en guzel ve naif kliplerden birine sahip muthis dinlendirici sarkı... o sondaki piyano yokk muu...yerim ben sizi yahu.
  • dinlediğim günden beri gece gündüz kafamın içinde çalan şarkı. sürekli kafasının içinde piyano soloları çalan bir insanın sahip olduğu huzuru düşünün, bulutların üstünde gibiyim.
hesabın var mı? giriş yap