şükela:  tümü | bugün
  • edit:milliyetçi gençler sayfayı hacklemisler. yarım saat hacklenmis şekilde kalan sayfa duzeltildi. mhp liler de evet diyor diyen bedeviler yine umduğunu bulamadı hahaha.

    http://i.hizliresim.com/kb38nw.jpg

    hazır gırgır dergisi kapanmışken ve başkasının düşüncesine saygılı duyarlı insanlar alarmdayken gündeme getirmek istediğim konu. gırgır dergisininin kapandığı gün yayınlanması ise ayrı bir ironi.

    link: https://www.facebook.com/…114324542/?type=3&theater

    edit: göt korkusundan sildiler ya da facebook tarafından silindi. bu ülkenin kurucu liderine hakaret etmek o kadar kolay değil. rezalet karikatürün linki: http://imgim.com/image/3118incik2111361.jpg

    kimse çıkıp burada nerede eşek denmiş falan demesin, niyet ortada. karikatürde kimin kastedildiği ortada. umarım farklı düşüncelere saygıda kusur etmeyen arkadaşlar bu leş sayfa içinde tepkisini koyar.

    kapatılması gereken bu leş sayfanın bir başka paylaşımı:
    https://www.facebook.com/…661540754/?type=3&theater

    toplumu kutuplaştırmak, halkı kin ve düşmanlığa sevk etmek bir suç. bir şey çıkmayacağını bilsek de (ne kadar acı değil mi?) bir ümit vatanını seven bir yetkiliye denk geliriz belki umuduyla şikayet için:

    https://www.ihbarweb.org.tr/
    https://www.egm.gov.tr/sayfalar/ihbar.aspx
    https://www.bimer.gov.tr/

    ayrıca konuyu chp ye ve twitterdan chpli vekillere de ulaştırabilirsek belki daha çok ses getirebiliriz.

    http://www.chp.org.tr/iletisim
  • kimse falanca eşektir dememiş... o yüzden bir şey denilemez. mizah mizahtır. sana hitap etmiyorsa kafanı başka tarafa çevireceksin. buna gülen, bundan keyif alan adama zaten ne yapsan boş.

    ha... ama yarın öbür gün güç benim elime geçer misal, o zaman da beyzbol sopalarını götümüzden sokup ağzımızdan çıkardılar diye kimsenin ağlamaması lazım. hadi senelerce olan biteni bilmiyoruz diyelim de bazı onun bunun evlatlarını mağdur sanıyoruz; hassasiyetse hassasiyet.

    edit: lan olm benim facebook hesabım falan yok, yorumları göremiyorum. vallahi alican malican değilim ahahah. nasıl denk geldi bilmiyorum, götümü de yırtsam inanmazsınız zaten ama klavyemden tık tık tık yazdım bu giriyi.

    edit2: la adam bizden araklamış ya... onun canı sağolsun da cıngar çıkaran hırbolara ne demeli?
  • mizah zekânın zekâtıdır. zekâ fakirlerine zekât düşmez.
  • sinsice yapılmış bir gönderme.

    bir benzeri, eşşek peygamberi şeklinde yapılabilir. hatta yapılmalıdır, fikri karikatüristler çalabilir
  • -de, -da ekini ayırmayan adama bir nebze saygım var. ama ayrılmaması gereken yerde ayıran adam benim gözümde tam öküzdür.

    bu öküzler de gerçekten eşek.
  • biz eşşek evladı olalım. orospu evladı olmaktan iyidir dedirtmiştir.
  • karikatür hadi neyse de yorumlar çok feci ya. bu insanlar aramızda yaşıyorlar, kurulmasına/kurucusuna dahi sövdükleri devletin ekmeğini yiyorlar.
  • hiçbir kutsal eleştiriden, mizahtan, alay edilmekten kurtulmamalı musa, isa, muhammed, atatürk, buda şuda farketmez fikirlerin hakikati ifade ediyorsa korkacak bir şey yok.

    bırak insanlar dalga geçsinler. bütün kutsalları yıkın. düşüncenin önünü açın.

    eşeğin kim olduğunu da yazsaydınız bari. sonra işin ucu size de dokunabilir. çünkü o kutsanan eşek yerine, peygamberleri, siyasi ve ideolojik liderleri de pekala koyabiliriz.
  • bok beyinlilerin çıkarttığı derginin karikatürleri de boktan olur.
    bunlar hep eşek kaldı, bizler insan olduk...