şükela:  tümü | bugün
  • alkollü araç kullanırken aşırı hızdan kaza yapıp 1 polisi şehit eden pezevenklerin beraat kararı aldığı bir ülkede, ''1 kereden bir şey olmaz'' diyerek yine beraat kararı çıkacaktır.

    (bkz: türkiye'de sıradan bir gün)
  • hem u dönüşü yasak, hem en sağ şeritten sola dönmeye çalışıyor, üstüne de geçmiş olsun bile demeden kaçıyor. adam puşt çıktı rıza baba
    edit: u dönüşü yasağı yokmuş. ben http://hizliresim.com/m4r2q2 resimdeki levha sola dönüşü yasaklıyor sanıyordum ancak öyle değilmiş. uyarı için begegnungene teşekkürler.
  • benzer bir olay benim de başıma gelmişti 2 sene önce.. ve ne tesadüftür ki o ipne de arkasına bile bakmadan kaçıp gitmişti.. ulan bari geçmiş olsun kardeş kusura bakma falan deseydin.. karşındaki insan da can taşıyor eşşoğlueşşek..
  • yanlış yerden döndüğü için para cezası, kasten adam öldürmeye teşebbüsten ise hapis cezası alması gereken yaratık.
  • dikkatsizce, saçma sapan hareketler yapıp başkalarının hayatını tehlikeye atan binlerce insandan biri. umarım en kısa sürede yakalanıp cezalandırılır.

    motosikletle ilgili konularda hep söylüyorum. motosiklet kullanırken ne yapacağımızı düşündüğümüz kadar da "başkaları ne yapar acaba"yı da düşünmek gerekiyor. inanın trafikteki diğer araçların hareket olasılıklarını düşünmekten beynim kızışıyor motosiklet sürerken.

    başlığa bakınca motosiklete çarpıp kaçacak bir araç beklentisiyle izlediğim halde, videoda sağa doğru yanaşıp yavaşlayan arabayı görünce refleks olarak "galiba bu araba sola dönecek" diye düşündüm içimden. öyle de oldu.

    çevreyolunda giderken bir yol ayrımı varsa, şimdi sinyal vermeden aniden buraya dalan olur diye düşünüp o bölgeyi geçene kadar hiçbir arabanın yanında gitmem mesela. önünde ya da arkasında olurum. ışıklarda hareket etmeden önce kırmızıda geçmesi muhtemel araç vardır diye, sağı solu kontrol edip çıkarım. park halindeki araçların yanından geçerken kapı açan olabilir, araçların arasından kedi ya da çocuk çıkabilir diye düşünerek yavaş geçerim. kamyonların yanından geçerken makas atan biri olup bir anda şeridime dalar diye temkinli davranırım. bugüne kadar bir kaza geçirmedim çok şükür. bundan sonra geçirmeyeceğim anlamına gelmez. insan yine de dalgınlıkla temkini elden bırakıveriyor. çok dikkatli olun, çok...
  • bir adet o. çocuğu içeren video. motorcu arkadaş sağa counter basıp kurtulabilirmiş gibi görünüyorsa da tt aracını kurtarsa otobüsün altına giriyor zaten. kimse artizlik yapmadan yazayım dedim.

    ek olarak iş yerimin yan dükkanı türk telekom altyapı yapan bir şirkete ait ve dükkanımın önünde aynen bu araçtan 6 tanesi bekliyor her gün. bu araçları kullanan insanların pek çoğu için söylüyorum, kendi aralarında konuşmalarını, dinledikleri müziği ve ses düzeyini ve ayrıca kullandıkları ilaçları duysanız aklınız çıkar. özellikle seçilmiş gibiler.
  • trafik levhasına bakıldığında dönüş yapabileceği kurallara uygun olan durumdur. bir motorcu olarak bu durumu kınıyorum. kafasına her kamera takan kendini haklı ilan edemez. adam üstelik haddinden fazla yavaş bir şekilde dönüş yapıyor. o hızla giden motorun suçu yok, kurallara uyan adam suçlu öyle mi? şuraya yazan insanların eğer gerçekten ehliyeti varsa, bu durum facia demektir.
  • kask kamerasının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha ortaya koyan ve türk telekom aracı içinde bir adet vicdanını aldırmış sığır barındıran kaza.

    işte biz her gün bu ve bunun gibiler ile uğraşıyoruz, o sinyal lambalarına hiç güvenemiyoruz maalesef. kafamızın içinde hep aynı soru, o tekerlek izlerini takip etmekten başka bir şey düşünemiyoruz ( sağ kaydı girecek herhalde, sola meyil verdi salakça bir şey yapacak bu kesin v.b. )

    zor değil arkadaşlar yapabiliriz. o çubuğu aşağı yukarı ittirmek bu kadar zor olamaz.!

    lütfen.
  • belki kurumdan ya da emniyet'ten birileri okur diye..
    bir umut bizimkisi,
    adalet bulur yerini..

    07 mce 42