şükela:  tümü | bugün soru sor
533 entry daha
  • kaç senedir şu oyun üzerinde uğraşıyorlar (yoksa salatalık mı yiyorlar emin değilim), daha karakter sırtındaki sırıklı silahların ya da kınındaki kılıcın uzantısı bineğin götüne, pardon içine giriyor.
  • dün yayınladıkları blogdaki görüntüler umut vaad ediyor. grafikler ve animasyonlar gayet güncel, çıktığında çok can yakacak bu oyun kim ne derse desin. piyasada rakibi yok. istediğimiz kadar bağıralım çağıralım hazır olduğunda çıkacak işte.

    mount and blade markası yurt dışında thy'den sonra en çok tanınan türk markasıdır. öyle her yiğidin harcı değil bu noktaya gelmek.

    armağan abiye buradan saygılar.
  • artık duygularımızla oynamasınlar dedirten ütopik oyun.
  • her konuda eleştirin de "silah atın götüne giriyor" diye eleştirmeyin. komik oluyor.

    milyonlarca dolar bütçeli oyunlarda dahi nesnelerin bir yerlere girdiğini görürsünüz. computer graphics bilmeyince kolay geliyor dışarıdan tabii bu işler.
  • gayet iyi görünüyor. güzel modlar bizi bekler
  • at animasyonları iyi. yalnız at sırtında geçen bir oyunda nesnelerin ata girmesi hoş olmamış. dünkü blogda kılıcın yarısı atın sırtına girmişti. birkaç değişiklikle çözülmeyecek şey de değil aslında. umarım bu görüntüler oyunun son hali değil de önceki çalışmalara aittir.

    çıkış tarihi konusunda hala sınıfta kaldıklarını düşünüyorum.
  • atın sırtına giren kılıç hatasının giderilmesi için geçecek süre, aşağı yukarı bir 10 seneyi geçebilir.

    evet.
  • sabırsızlıkla beklediğim oyun çok uzun zaman oldu armağan abi. 2005’ten beri mount and blade takipçisiyim.

    son blog post’dan hareketle atın yelelerindeki efekler ve koşuşu aşırı gerçekçi. ufak tefek hatalar olacak elbet.
  • hakkında girilen entrileri gördükçe atının yelelerini sikmek isteği getiren oyun.

    ulan ilk entry 2012 ve onda ohh sonunda duyuruldu diyor allahsızlar.

    yıl 2019 oldu 2019.
4 entry daha