şükela:  tümü | bugün
  • bazı ağzı bozuk ileri zekaların, hala kendilerinden gasp edildiğini iddia ettikleri şeylerin geri alınma dürtüsüyle oralarda yaşanıldığı hezeyanında olduklarını gösteren başlık.

    şimdi bu merve kavakçı gibi tipler, ya da almanya' da hollanda' da elin gavurunun fabrikasında çalışan tipler oraya çalıntı mallarını almaya gittiler he mi?
    elin gavuru eline versin laptopu, telefonu salla babam salla.

    elin gavuru senden çaldı, sömürdü madem de senin ne işin vardı lan mohaç' ta, bilmem viyana' da taaa orta asyalardan gelip dediklerinde ne diyecen? elin emevisinin, abbasisinin, ne işi vardı la hindistan' da, ispanya' da? sen cebelitarık' tan kes vergiyi, geçirme adamı, haraca bağla taa orta asyadan gelip, adam arkandan dolanıp ümit burnunu keşfedince auuww !

    cehalet ne güzel şey ya. istediğin gibi sallayabiliyorsun.
  • iki yüzlü sinsiliklerinden kaynaklanır. önce bok içinde yüzen şeriatçı ülkerinden kaçar batı ülkerinde binbir mağduriyetle sığınır sefa sürerler, sonra biraz palazlanınca 'dinimizi yaşayamıyoruz, yok şeriat isteriz, bilmem ne diye yaygara koparırlar. o yüzden bu sikik çöl fahişeleri ve bok fışkıran dinleride yer yüzünden silinmelidir.
  • batıda kazandığını insan kendisi için kazanmaz, ortadoğu veya afrika'daki çocukların fayfasına kullanmakla yükümlüdürler denmiş. bunu gidip köln'de sokakta bağıra çağıra söyleyin önce çarşaflı ve sarıklılar sizi linç eder.

    zaten geçmişte bu arkadaşların parayı kime vermekle yükümlü olduğu belli. parayı kaptırdıkları holdingler ve şahıslar battı ve ceza evlerine girdiler. onlar gariban çocukları sadece kendi israil karşıtı politikalarına malzeme yapmak için kullanırlar. duvarın köşesine saklanmış elinde taş tutan bir filistinli çocuk afişi asıp camilerde para toplarlar. sonrası malum.
  • (bkz: müslümanların ikiyüzlü olması)

    niye gitsin canım suudi arabistan'a falan, mis gibi almanya, amerika dururken. üstte bir tane avarel konuyla tamamen ilgisiz saçmalıyor, onu çok şey yapmayın. gavur ülkeye git sen önce sonra de ki hakkımı çalıyorlar falan. belli ki daha rahat olduğun için gitmişsin. haydi mecburiyetten gitsen bile durumun düzelmesine rağmen müslüman bir ülkeye dönmemissin, çünkü ikiyüzlüsun diğer her müslüman gibi.
  • (bkz: huzur izlanda)
  • suriyelilerin, afrikalıların filan türkiye'ye gelmesi ile ya da doğu illerinde yaşayanların batı bölgelere gelmesi ile aynı sebepten doğan ısrardır: göç edilen yerdeki ekonomik ve sosyal refahtan faydalanmak! buna "sömürülüp gasp edilen haklarımızı geri almak!!1" gibi romantik ve salakça bahaneler bulan eziklerin varlığı bunu değiştirmez pek. başkalarının çok çalışma, emek ve çaba sayesinde elde ettiği ve elde edilmesinde hiç bir katkınız-payınız olmayan refahı yağmalamak için oradasınızdır. artık çocuk yardımından faydalanmak için çok çocuk mu yaparsınız, sosyal yardımları iç etmek için çeşitli katakulliler yapıp sosyal güvenlik sistemlerini mi çökertirsiniz, bölgedeki kızlara tecavüz edip güvenliği mi tehdit edersiniz, gittiğiniz yere uyum sağlayıp üretken bir birey olmaya mı çabalarsınız orasını bilemem.
  • adına ne derseniz deyin insanca yaşamak içindir. ben bir müslüman'ım ama neden bok çukurunda yaşayayım? bunun yerine insanca yaşanabilecek yerlere gitmeyi tercih ederim. tabi bunu tercih edenler kendilerine saygı duyulmasını beklerler ki belçika gibi ülkelerde her ne kadar islamofobi olsa da parlementoya başörtülü adayın girmesine izin vererek bizden o konuda bile ne kadar ileride olduklarını göstermişlerdir.

    dünkü mcdonald'stan kovulan başörtülü kız örneği gayet türkiye'de de "migros'tan kovulan başörtülü kız" şeklinde gerçekleşmesi gayet olasıdır.
  • islamın halen daha sadece ortadoğu ülkelerinde yaşanabildiğini sananların tespiti. dinini heryerde istediğin gibi yaşayabilirsin. herhalde kuzey kore hariç dünyanın her ülkesinde herkes istediği inanca göre yaşayabilir ve dininin gereklerini yerine getirebilir. kuzey kore istisna diyorum çünkü adamlar dine karşı. allah sadece ortadoğu ülkelerinde mi var yani? (tövbe estağfurullah). sen dininin gereklerini yerine getirmek istiyorsan her yerde bunu yapabilirsin. onun için zaman ve mekan kavramı hikayedir. önemli olan senin gerçekten inanmandır.
  • yeryüzünün allah'ın olup bir müslümanın dünyanın hiçbir yerinde kendini yabancı hissetmemesi gerektiğini anlayamamış yazar söylemi.