şükela:  tümü | bugün
  • kan sahneleriyle donatinca gerilim filmi yaptigini zanneden iki yonetmen bozmasi esteban roel ve juanfer andrés 'in filmidir, zaman kaybidir.
  • muhteşem bir psikolojik gerilim örneği olduğunu düşündüğüm film. favorilerim arasına girdi.

    montse karakterini canlandıran macarena gómez'in rolüne bu denli kendini kaptırabilmesi ve gerçekleştirdiği harika performans hayranlık uyandırdı izlerken. bir ay evden hiç çıkmayıp kendini incil'e mi verdi diye düşündürttü hatta.
    bir de ellerini titreterek girdiği o deli halleri angela bettis'i anımsattı hep.

    (bkz: shrew's nest)
  • yönetmenin senaryonun içine etmek için göstermiş olduğu müthiş çabaya rağmen yine de izlenebilir filmdir.

    --- spoiler ---
    bu andaval yönetmen finalde montse'nin bebek kucağında resmini kullanmak zorunda olmasına rağmen flashbacklerde neden farklı birini oynatmış anlamak mümkün değil. olm flash tv bile yaşlandırma tekniği kullanabilecek teknolojiye sahip, gençleştiremiyorsan çekme filmi aliminyum. lan bide büyümüş haldeki montse'nin neresi anasına benziyor, gözü de kör heralde dingilin.

    --- spoiler ---
  • agorafobi içerikli bir film daha ilgimi çekmeyi başardı. diğeri için the best offer. ispanyol sineması son yıllarda herkesi büyülemeyi başarıyor. sanırım son örneği musaranas* olsa gerek.
    --- spoiler ---
    kır fareleri daha çok köstebek gibi, pusuya yatmayı severler.
    --- spoiler ---

    şayet psikolojik gerilim filmlerini seviyorsanız kaçırmamalısınız. ana karakter montse hem agorafobi rahatsızlığını hem de paranoid şizofreni belirtilierini gösteriyor. bunun nedeni de geçmişteki travmalar. bu sorunlu karakter film'in her alanında geçmişi ile hem yüzleşiyor hem de izleyici ile karşı karşıya bırakılıyor.

    montse'in farklı yaş aralıklarında farklı bir kaç kişi ile karşımıza çıkması dışında garipsediğim bir durum yoktu.
    oyuncular ise bu rolllerin adamı diyebiliriz özellikle luis tosar için.

    işin özü derinliği yakalamayı sevenler bu film'e göz atmalı. psikolojik gerilim severler için ise koleksiyona yeni bir parça.
  • gerilim filmlerini sevenler için idare eder bir ispanyol filmi. gideri var.
  • filmin sonundaki resimle, babası ile gecen sahnedeki kişilerin farklılıgı yüzünden bi an ne oldugunu çözmek için kafa yordurmaları gereksiz olan film.
    kadının role kendini kaptırıp karakterin içine girmesi gayet başarılı. imdb puanın aksine 6/10 puan verdim kendimce.
  • başarılı bir psikolojik gerilim filmi. ispanyol sinemasının kesinlikle iyi örneklerinden.
  • tek mekanda geçen en iyi gerilim filmlerinden biri. ses efektleriyle verilen bir korkudan ziyade ruhsal yönden sarsılmış birinin yapabilecekleri konusunda insanı sarsıyor.

    her şeyin bir nedeni vardır düşüncesinden yola çıkmak her ne kadar doğru gözükse de bu nedenin gideceği yolda herkese zarar vermesi ürpertici.

    konusu hakkında bilgi edinmeden izledim bu filmi. dikkatimi çeken ilk şey abla ve baba kız kardeş hakkında konusurken isim yerine sadece kız demeleriydi. oldum olası sevmem çocuklarından kız yada oğlan diye bahsedenleri. kız uyudu oğlan kalktı gibi. isim mühim.

    önceki yazılanlar zaten film hakkında yeterli bilgi vermiş. psikoloji ve gerilim seviyorsanız mutlaka şans verin bu filme.
  • siz kötü yorumlara kulak asmayın, ekşi alemine kendini sevdirecek film daha yönetmeninin aklından doğmadı. *

    ispanyol sineması delisi biri olarak psikolojik gerilim listeme bir yenisi daha eklendi. teknik hata var tabii ama oyunculuklar nefes kesiciydi. bir de şu luis tosar hep nefret edilesi bir karakteri oynamasa daha iyi olacak. adamın üstüne kötü insan rolü nasıl yapışmışsa gerçek hayatta görsem ağız burun dalardım. kısacası bu türü seviyorsanız hakikaten izlenesi bir film.
  • luis tosar varsa gerisi teferruattır. havasını tamamen değiştiriyor yer aldığı yapımların.