şükela:  tümü | bugün soru sor
  • klasik bi otobiyografi ve şarkı adıdır. binlerce kitap ve şarkı vardır bu isimde. fidel castro'nun ve leon trotsky'nin otobiyografileri de aynı ismi taşır.
  • micheal keaton'un oynadığı bi film, açıklama orda bulunur, gerçek bi hikayeden uyarlanmıştır, kitabı da bulunur kimi zaman, istenirse.
  • ayrica nicole kidman da oynuyordu ve hamilelik kadina cok yakismisti..
  • billy joel sarkisi. bosom buddies theme muzigi.
  • dido nun no angel albümünden güzel*,kısa* bi şarkı..get real ın bazı bölümlerinde fazlaca çalmışlardı...

    what i choose to do is of no concern to you and your friends
    where i lay my hat may not be my home, but i will last on my own
    'cause it's me, and my life
    it's my life

    oh the world has sat in the palm of your hand not that you'd see
    and i'm tired and bored of waiting for you and all those things you never do

    'cause it's me, and my life
    it's my life
  • bir zamanlar depeche mode ve new wavein kalesi olan mekan. full depeche mode coverlari soyleyen chantage isimli grup sahne alirdi her hafta sonu.artık melek oldu, gobek havasi ve piyasa calar oldu. bir yerdeki anılarımız daha tarihe karisti.
  • dmx'in grand champ albümünün 2. tracki. kesinlikle harikadır...
  • bir anouk parçası
    sözleri;

    i'm gonna get out of my shell
    try without anybody's help
    to loose this heavy load
    and get my life back on the road
    i've seen the worst when i was down
    only loneliness i found
    now i'm climbing to the top
    and i ain't never gonna stop

    i'll carry on, though the road is long
    i'm gonna get myself together
    and i'll hold on, 'cause i am strong
    gonna try to make it better, baby

    the rest of my life i'll take these chances
    time goes by so very fast
    i'll share my fortune and my failure
    'til there's nothing left

    and if somewhere down the line
    i'll find i'm running out of time
    i hope to god that i can say
    i made the best of every day

    'til then i'll carry on, 'though the road is long
    i'm gonna get myself together
    and i'll hold on, 'cause i am strong
    i'm gonna try to make it better, baby

    the rest of my life i'll take these chances
    time goes by so very fast
    i'll share my fortune and my failure
    'til there's nothing left
  • dmx şarkısı olan my life'ın sözleri:

    [dmx] uh!

    [chinky]
    cause it's all (grrr!) goin on, in my life

    [dmx] earl simmons aka the dawg gettin down for real and goin hard
    [chi] cause it's all, goin on, in my life
    [dmx] this is my life and i'm livin it how i wanna live it
    motherfuckers won't you fuckin come and get it (come on!!!)
    [chi] cause it's all, goin on, in my life
    [dmx] check it out yo, give me at least three feet
    or end up stinkin leakin in the street (what!!!)
    [chi] cause it's all, goin on, in my life
    [dmx] i wanna be able to teach you blood
    wanna be able to sit down and eat with you cuz (uh!)
    [chi] cause it's all, goin on, in my life
    [dmx] i go through what i go through so you don't have to
    you should be glad to have the worst statute
    [chi] cause it's all (get up!!!) goin on, in my life
    [dmx] there it is my dreams my fears
    my words that constantly fall on deaf ears (what!!!)
    [chi] cause it's all, goin on, in my life
    [dmx] forgive me father for i have sinned (yeah)
    clense my soul i'm ready to win let's begin (please!!!)
    [chi] cause it's all, goin on, in my life
    [dmx] please give me the strength to rebuke the devil
    give me the speech show the word that's heard on all levels (aight!)

    [chinky] + (dmx)
    cause it's all (cause it's all) goin on (what's goin on!) in my life
    (this is my life!!! this is my life!!!)
    cause it's all (cause it's all!) goin on (what's goin on) in my life
    (in my life! this is my life!)

    [chinky] oooh oooh oooh!

    [dmx] life of mine, live in the life of crime
    aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
    that's what's up baby, ain't nothin fake about this
    it's my motherfuckin life!

    çok sıkıntılı dertli bir şarkıdır. sonuna doğru dmx abimin gözünden yaşlar gelmektedir. bir de şarkının başında acıdan mıdır bilinmez ama hayvan gibi anırmaktadır.
  • cocukken izleyip de sonunda hickira hickira agladigim bir film.