şükela:  tümü | bugün
  • ferzan özpetek'in yeni projesi. ocak 2018'de vizyona girecek, başrolünde ise karşı pencere filminden tanıdığımız giovanna mezzogiorno olacakmış.
  • çekimleri bir süredir devam eden yeni ferzan özpetek filmi.
  • ferzan özpetek'in, vizyon tarihini resmi instagram hesabından 28 aralık 2017 olarak duyurduğu yeni filmi.

    --- spoiler ---

    filmde, hayatına giren ani aşk ve işlenen bir şiddet suçu arasında sıkışıp kalan bir kadının hikayesi anlatılacak imiş.
    --- spoiler ---

    şimdilik fragmanı için

    ne kadar özlemişim o italyancayı!
  • çok uzun zamandır ilk defa bir filmin vizyona girecek olmasının ilgimi çektiği ferzan özpetek filmi...tekrar giovanna'yı izlemek umuyorum keyifli olacak.
    özpetek filmin çekim süresi boyunca harika fotoğraflar paylaşmıştır kendi hesabından.
  • (bkz: istanbul kırmızısı) ile uğradığım hayal kırıklığı sonrası umutlarımı yeşerten ve sabırsızlıkla beklemekte olduğum yeni ferzan özpetek filmi.
  • merakla beklenen ferzan özpetek filmi. hele souad massi nin ghir enta şarkısı ile olan tesaer ı iyice merak uyandırdı.
  • klasik bir özpetek filmi olmuş diyebilirim, geçmişle yüzleşmeler, karakter çeşitliliği vs.

    öte yandan film napoli klişelerine düşmeden çok iyi kotarılmış, la smorfia ayrıntısı ince görülmüş.

    --- spoiler ---

    ağır napoli aksanı

    --- spoiler ---

    edit: ben pek begenmedim ama bunun konuyla bir ilgisi yok tabi.
  • bologna'da cinema odeon'da izlediğim ferzan özpetek filmi.
    filmin başlarında bulunan uzunca seks sahnesinin türkiye'de sansürleneceğini sanıyorum. büyük umutlarla gittim ancak bir mine vaganti değildir. film bittiğinde söylediğim tek şey "bu filmi neden yapmış?" oldu. anlam vermesi, anlaması zor bir film. film bittiğinde (özellikle son sahnesi nedeniyle) salonda herkesin suratında "hoppala! ne bu şimdi?" şaşkınlığı yarattı ve herkes birbirine dönüp tartışmaya başladı.

    10/6
  • bir özpetek filmi olduğunu gerek kamera hareketleri gerekse geçmişe gidiş teknikleri ile bolca hissettiren (bir sahnesinde mine vaganti'nin final sahnesini yeniden yaşattı), seçilen şarkıların hepsini çokça başarılı bulduğum (peppe barra'dan vasame), ilk defa italya’da filmini izlediğim için ayrı bir heyecan duyduğum, filmin ilk on dakikası “ben bu adamı nereden tanıyorum?” diye düşündüğüm sonra netflix’in suburra sında oynayan alessandro borghi olduğunu anlamamla daha da zevkle izlediğim , peppe barra'nın döktürdüğü napoli filmi.

    ferzan filmleri arasında çok farklı gördüğüm ve tarzını yavaştan değiştirmeye başlayacağını düşündürten istanbul kırmızısından sonra yeniden 'karşı pencere' havasına dönmüş dedirtti bana. ıstanbul kırmızısı apayrı mükemmel bir zevkti o ayrı konu.
    belki filmi altyazısız izlemek zorunda kaldığım için, belki de zaman zaman kullanılan dil*den dolayı filmin sonunu tam oturtamadım. salondaki insanlar da unfug adlı yazarın da yaşadığı gibi oldukça şaşkın ve "haydaaa" yada "che cazzo! " edalarındaydı.

    türkiye'de ne yazık ki muhtemelen sex sahneleri kırpılacaktır. umarım tüm haliyle yayınlanır.
  • ne altyazısı var , ne de malum yerlere düşmüştür henüz. o yüzden henüz izleyemediğim merakla beklediğim film.