şükela:  tümü | bugün
  • benzer bir repliği zamanında ben kullanmıştım. artık sbs mi oks mi lgs mi her ne haltsa ona girip geldikten sonra arkadaşı kısa short**uyla bakkala giderken gördüğümde şöyle bir diyalog geçmişti:

    - uğurcum, tünaydın*.
    + naber abi?
    - nolsun, sınavdan işte.
    + sınav mı?
    - ya sınav, şu malum olan. kaçırdın herhalde.
    + hassiktir ya. yandı 7,5 lira.
    - ?#!1
  • videoyla ilgili büyük bir yanlış anlaşılma var. hala kurmaca olup olmadığı tartışılıyor. açıklıyorum: kurmaca ve komik bir video. oynayanlar da gerçekçi olsun diye kasmamış zaten. hala tartışılıyor kurmaca mı değil mi olacak iş değil. nazif'in tipe bir bakın gözünüzü seveyim adamın hayatı yalan.
  • türk insanının salt eğlence için çekilmiş bir videoyu değerlendirme kriterlerini görmemizi sağlayan, gayet başarılı video. *

    çocuklar uğraşmış bir şey yapmışlar. o iki dakikalık video için kim bilir ne kadar uğraşmışlar. burada ise sözlüğün elit yazarları hemen atlamış. neymiş, video fakemiş. nazif mongolmuş. get a life'mış. süper zekasıyla kurmaca olduğunu anlar anlamaz kapatmışmış. süpersiniz ha hepiniz.
  • gerçek gibi görünen, ibret verici videodur. muhtemelen öss'ye giren herkesin kabusuna girmiş bir olaydır. neyse ki her kabus uyanınca mutlu sona erer.
  • demek öss sabahı biri kamerayla odamıza girse abuk sabuk konuşsa, saat 11 dese nazif dese herkes inanacak. bu video bunu göstermiş oldu.

    ismini çok sevdim ayrıca elemanın, nazif.. nazif.. nazif. bundan böyle nazif'i sözlük jargonuna ekliyorum.

    (bkz: nazif)
  • kurmaca ya da degıl gulmekten altıma sıcırttı nazif. haber bultenlerıne , beyaz showa falan meze olmasa bari.
  • çürütmek isteyenlere gelsin; evet öğrenci evi gibi gözüküyor ve nazif'in basın açıklaması sırıtmış. niye böyle davranmış olabilirler? ben ilk izlediğimde kurmaca olarak değil zaten üniversitede okuyan ve tabiri caizse taşağına öss'ye girecek olan bir öğrencinin ev arkadaşı tarafından uyandırılması gibi algıladım.

    (bkz: #18781786)

    ben de farklı bir şey yapmadım ama kriter kriteri söküyor arkadaş.
  • kurmaca olup olmamasının nasıl bir önemi var acaba diye düşüncelere gark eden video. çocuk* istese demeç verir gibi konuşmaz gayette güzel yedirirdi.

    (bkz: boğaziçi'nde herhangi bir bölüm)
  • acaba nazif öss'yi kazandımı sorusunu doğurmuştur. (bkz: meraktan çatlamak)
  • nazif'in akşam akşam beni gülme krizine soktuğu videodur. kurmaca olsada olmasada adamın tepkiler çok iyi.