şükela:  tümü | bugün soru sor
  • senelerdir düşünüp bir türlü mantıklı bir açıklama bulamadığım durumdur. doğru düzgün saate koyun da biz de izleyelim amk nedir yani. hayır memleketin işsizi güçsüzü de amma fazla ki her maç stadyumlar tıklım tıklım doluyor.
  • cevabı çok basit bir sorudur.

    gece 3, sporcuların performanslarının fiziksel ve zihinsel anlamda zirve yaptığı bir saat olduğu için tercih edilmektedir. bilimsel açıklamasına şu an girmek istemiyorum.
  • tabii ki bunun sebebi şov-biznıs'tır. elbette ki geceleri de ayakta olan insanların eğlenmeye daha çok ihtiyacı vardır. nba maçları da bunu karşılar. aptal olmayın. şimdi amerikadan sabahın köründe de yapılan bir şov bekliyoruz. şu amerikan futbolunu filan sabaha koyun arkadaşım, canımız sıkılıyor bütün sabah müge anlı izliyoz sıkıntıdan.

    bunun dışında bazı maçların 5.30ta başlaması yerine 2 saat öne alalım oyuncular da uyanıp gitsin.

    teşekkür ediyorum bu fırsatı tanıdığınız için.
  • gece 3 te abd saatiyle prime time a geliyor diye olmasın o..
  • nba ilk başladığı zamanlarda akşam saatlerinde yayınlanmış ama insanların sürekli nba izleyip başka bir iş yapamamasından dolayı geç saatlere alınmıştır. ne kadar cahilsiniz...
  • ya salak mısınız çünkü maçlar amerika saatine göre oynanıyor. nba oranın basketbol ligi çünkü. bu kadar aptal olmayın tengri aşkına!
  • sporcular da insan gündüz işi gücü var arkadaşım. sanki hiç gece 12-1 hali saha maçı almamış gibi bir de şuna kafayı takanlar var. bi ziki de beğenin artık be.
  • sabah namazıyla birleştirmek için. gece 11 de olsa uyu uyan zor iş ama gece 3 te maçı yap namazı kıl yat.
  • saat farkı yüzündendir. amerika'da 7-10 arası maçlar oynanır genelde,bizde de gece 3ümsü saatlere denk gelir.

    hayır saf ayağına mı yatıyosunuz anlamadım...