şükela:  tümü | bugün soru sor
  • ziya taşkent bestesi hicaz eserdir.
    nakarat kısmı hatırladığım kadarıyla şöyledir:

    ne gelen ne soran var
    acı geçti günlerim
    içtim sabaha kadar
    yaşla doldu gözlerim
  • funda arar'ın son albümü rüya'da enfes yorumladığı, giriş taksimi insanı kendinden alan hicaz şarkı.
    sabah sabah işyerinde bile içirttirme potansiyeli taşır.
    akşam vakti dinleyiniz.

    ---
    ne gelen ne soran var acı geçti günlerim
    içtim sabaha kadar yaşla doldu gözlerim
    felek böyle istemiş böyle yazmış yazımı
    içtim sabaha kadar yaşla doldu gözlerim
    ---
  • ısmarlama şarkılarla yaşanmışlığın etkisiyle ortaya çıkmış olanların farkını görmeye yetecek nitelikte bir yapıt. ziya taşkent bir anadolu turnesi için trenle yolculuk yapmaktadır. gecenin zifiri bir anında yalnızlığı ile yüzleşir. başka hangi dertleri aklına düşmüştür bilinmez ancak hicaz makamında bir efkâr yaşamaktadır. bir yandan rakısını yudumlarken o anki haleti ruhiyesini, bu sözleri yazıp ilham dünyasından geçirmesiyle ölümsüzleştirir.
  • insanı ağlatma kapasitesi olan bir eser. çok mutlu olduğunuz bir anda da olsa dinlemeyin. "yok ben kedere doymuyorum" diyorsanız funda arar yorumu için buyrun.

    güzel söylemiş. şerefine...
  • bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi, lakin gökhan özen versiyonu da defalarca dinleme isteği uyandırıyor insanda. best fm'de çaldığı yıllarca kaydedilmiş sanırım. amatör bir hava var kayıtta zaten, belli ediyor kendisini. yiğidi öldürdüm, şuraya bırakayım cesedini.
  • sibel can yorumu adamın içini deşip geçici etkiye sahip olan eser.
  • gökhan özen yorumunun yeni fakat kısa versiyonu çıkmıştır. şunun bir temiz kaydını yapsan da bir sonraki albüme koysan be gökhancım çok güzel olmaz mı? hatta dinlemeyeni ben bizzat döverim.

    edit: onu dinleyen bunu da dinledi.
  • şarkıyı ilk ankara radyosu'nda bülent ersoy okumuştur.
  • her zaman olduğu gibi yine en güzelini bülent ablamız söylemiştir.