şükela:  tümü | bugün
  • aşmış bir ud icracisi...bana sorarsaniz su anda yasayanlardan en baba udi. udda batı kavramlarina gore 1.5 ses asagiya transpoze ederek calmak diye tabir edebilecegimiz mustahsen ahengini kullanan, bunun ust tellerin akordu ve turk muzigi makamlarinin yapisi sayesinde yarattigi rezonans ile uddan muhtesem bir tini elde eden, yaptigi her taksim duygu saganagina donusen, ud icin yazilmis en zor eserleri de calabilecek kadar yuksek bir teknige sahip olan bir zat.
  • seytan ayrintilarda gizlidir sozunun acik kaniti olan ud icracisi. ustun yorumcu. taksimini dinleyen bir insan, adeta cok iyi bir konusmaciyi dinlermis gibi saglam bir cumle yapisi hissedecek, ve gercekten karsidakinin birseyler soylediginin farkina varacaktir.
    ne var ki, solo ud albumu olan yasemin'i turkiye'de degil amerika'da piyasaya surmus oldugu icin, turkiye'de pek tanınmamaktadır. ancak her yıl bir ayını geçirdiği amerika'da el üstünde tutulmakta, orada resitaller, dersler, konferanslar vermektedir.
  • eski hakis baskani, eski çalisma bakani*, eski kocaeli büyüksehir belediyesi baskan adayi, yeni ne bilemiyorum, anlasilan adam bayagi eski.
  • udu aglatmak, güldürmek, konusturmak, susturmak...uda söylev verdirmek,espri yaptirmak, kabadayilik yaptirmak, centilmen davrandirmak... hepsini birden yapabilen müthis bir ud icracisidir. gereksiz bir tek mizrap vurusu yapmamasi en sevdigim özelligidir.
  • kendisinin yorumu olan tamburi cemil bey'in muhayyer peşrev'ini ve mesud cemil'in nihavend saz semaisi'ni listeye ekleyip bir kaç saat aralıksız dinlediğim kişi.
  • udu öğrenme öğretmenim.
  • "yasemin" ve "classical music of turkey" adlı iki nefis albüm kaydına sahip zat.
  • konya mızrabı'nı süper kullanan udi.
  • cinuçen tanrıkorur'un tarzında ud çalan udi; ama daha hızlı daha bir virtüöz. bazen tanbur, bazen ud, bazen de bağlama oluyor sanki elindeki ud. bunda bağlama geçmişi olmasının da etkisi var gibi. genelde müstahsen ahengini tercih ediyor üstat. bu tarzda hatasız, süslemeli ve yüksek ajilite ile çalmak çok zordur. cinuçen tanrıkorur gibi bestecilik yönü olmamakla beraber*, ajilite ve virtüözite yönünden bu tarzın en iyisi denebilir. eser yorumlarındaki hızlı ve zor geçişlerde yaptığı kendine özgü yorumlarıyla sanki oya gibi işliyor müziği. onun elinde başka bir soluk kazanıyor eserler; bazen çoşuyor, cızrdıyor bazen sakinleşip sönecek gibi oluyor titreşen teller. misal; yasemin albumündeki tanburi cemil bey'in şedaraban sazsemaisi yorumu herşeyi özetliyor gibi bu konuda. taksimlerindeki yaratıcılığı ve sol el tekniği fevkaladenin fevkinde. tabi bunlarda udunun harikulade sesinin de payı büyük.
  • solo albümü yasemin ve halil karaduman ile kaydettikleri classical music of turkey albümlerinden başka ethnic etiketiyle yayınlanan taksimler ve saz eserleri albümünde, istanbul şarkıları / türküleri albümlerinde de ud çalan nefis udi.