şükela:  tümü | bugün
  • "hodor

    hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor

    hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor

    hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor

    hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor

    hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor

    hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor hodor"

    edit:devamı gelecek..

    edit2: arkadaşlar zor oluyor çevirmek, sabaha kadar hepsini yazarım..

    edit3: anlayamadığım yerlere hodor yazdım, kusura bakmayın.
  • yazabilene helal olsun diyeceğim, şukumu esirgemeyeceğim metin.
  • o metni yazmakla vakit kaybeden adam 10 iq puani kaybeder beyninden
  • tam metnini çıkarmaya çalışacağım konuşma... hakkınızı helal edin...

    edit: aha şudur...

    arkadaşlar (boğazını temizliyor) hepinize iyi akşamlar... saatlerdir belki burda bekliyorsunuz... az önce görüşmeler olmaktaydı (boğazını temizliyor) sesim duyuluyor mu? dublörümü çağırmadım kusura bakmayın... ben... yaklaşık 2 haftadır herkes gibi... evinde oturanlar olsun... gezi parkında olanlar olsun... herkes gibi çok üzgünüm... maalesef türkiyemiz bunu haketmiyor demekten başka bir şey söyleyemiyorum... sanırım bize nazar değdi... biz dinlemeyi sanırım... az önce hasan beyi dinlerken yeniden idrak ettim... dinleyen bir toplum olmamız gerekiyor... aynı dili kullanmamız gerekiyor... tabii ki kuşaklar arasındaki dil farklılıkları olmakta... biz teknoloji çağında yaşıyoruz şu anda geçmişimizde ben bu kadar kamerayı hatırlamıyorum... twitterımız var, ne güzel teknolojilerimiz var, imkanlarımız var... bunun dolayısıyla bize bilgi aktarımı oldu... bilgiler geliyor... ama bilgi kirliliği dezenformasyonlarımız da var... bizim eee iletişim eksikliğimiz var... iletişimimizdeki kopukluğu ancak birbirimize tahammülümüzle giderebileceğimizi düşünüyorum... ben... bu konulardaki hassasiyetimi düşüncelerimi... fikirlerimi... hissettiklerimi... sayın başbakanımla paylaşmak... ona aktarmak istedim... aslında... ben suskunluğunu koruyan... yaklaşık 10 gün süresince... suskunluğumu korudum... olanları izlemek istedim... gözlemlemek istedim... fevri çıkışlar da yapabilirdim elbette ki... ama neler olduğunu bilmek için bekledim... o günden bugüne çok güzel gelişmeler oldu... sorularımın cevaplarını ancak bugün alabildim... o dönemde benim eee gezi parkına gittiğime dair bir haber yayınlandı bunu ben... sizler gibi habersizce okudum... ben bunu yapmadım... dolayısıyla... ordaki arkadaşların bunu yap... beni taraf etmeye çalışması hiç hoşuma gitmedi bu bir mahalle baskısı gibi geldi... medyanın yapmaya çalıştığı buydu... o baskıdan... esiri olmak istemedim... o insanları zoraki taraf olmaya itmemeli bence... ve şu andaki düştüğümüz durum da maalesef bütün dünya gözünde... üzücü... hepimiz için çok üzücü... çünkü türkiye bunu haketmiyor... beni yurtdışından birçok dostum arkadaşım aradı... bunlar... yabancı olanlar da var... bunun için de neler oluyor türkiye'de dedim buradan sizin vesilenizle onlara da cevap vermiş olayım türkiye emin... türk milleti emin... ve emin olmaya devam edecek... bize güveninizi asla azaltmayın biz demoğratih demokratik söylemlerimizi... özgürlük söylemlerimizi... sadece söylemlerimizde değil keşke görselde de dünyaya verebilsek... maalesef dünya böyle görmüyor arkadaşlar... keşke öyle görünebilsek... eve... elbette ki bizim demokratik hakkımız elbette ki güzel şeyler olsun istiyoruz inşallah olur da... bu yakınlaşmalar uzlaşım bulunan orta dil bizim... akademisyenlere... sosyologlara... bilim adamlarına... düşünce adamlarına ihtiyacımız var ki bize bugünü anlatabilsinler... bugün ne olduğunu geceden gündüze pardon... geceden gündüze değil de... bugünden yarına değil de... çok acil olarak değil ama çabuk çabuk yapılması gerekiyor, acil değil ama çabuk çabuk yapılması gerekiyor... bizlere sunulması gerekiyor... çünkü onlar bizim... tabirle... biz bu gece karanlığındaki kedi gözleri gibi onları izlememiz gerekiyor... ama o gözler de ancak bizim ışığımızla görünebilen birşey... o gördüklerimiz de fosforlu olan o kedi gözleri bize yol gösterici... yani bizim bu sosyologlarımız... toplumsal araştırma yapan insanlar bize bu yolu gösterirlerse biz de... ışık yani o da benim algıladığım benim düşüncem... ışık da bizim doğru anlayışımız olsa gerek... yalnız sosyolog ve akademisyen büyüklerimizden yol göstericilerimizden tek isteyebileceğim tarafsız olmaları... çünkü bizim çok ihtiyacımız var... bu milletin çok ihtiyacı var... inanıyorum ki biz de doğru anlamaya doğru dinlemeye başlayacağız... ve hiçbir zaman eee bize gösterilen eee o doğru yoldan... aydınlanmış olan yoldan... o bütün tarafsız sosyologlarımızın bize göstermiş olduğu bu yolda ilerlemeye devam edeceğiz... inşallah biz sağlam bir yere varacağız... o halde hedefimizi de onlar belirleyecekler... hep beraber belirleyeceğiz... benim söyleyeceklerim... birbirimizi allah için sevelim... hiç bir şey bulamadıysak birbirimizi bütün için sevelim... tahammül denilen şey bu yani eee ona yüklediğimiz şey çok farklı... yolda gelirken ben okudum sabır kelimesi çok güzel... ama tahammülde eee bir yük taşıma durumu var bunu rızayla taşıyorsunuz... o rıza da üstüne sizin beğenmediğiniz... sevmediğiniz bir şeyi de... yine kendi çıkarınız için taşımak... işte buna tahammül diyorum... inşallah hepimize allah tahammül versin... tahammülümüzü arttırsın... bana göre bu ülkeye nazar değmiştir... dua okuyorum inşallah bu üzerimizden gitsin... çünkü hiç kimse istemez bu ülkenin kötü duruma düşmesini... çünkü bu gemide hepimiz varız... batarsak hepimiz batarız... güzel şeyler olmakta... inşallah bunlar da geçecek arkadaşlar... hepinize iyi akşa...

    burada muhabir girer...

    duraklamaları tam gösterebildim mi bilemiyorum ama metin bu... uyarıları dikkate almadığım için pişmanım... allah benim cezamı vermesin...
  • oturup çıkardığım, uzatmalı bir amatör sosyolog olaraktan yorumlarımı da az buçuk kattığım, çok iyi niyetli ve hevesli bir insanın konuşmasının metni. redhack kaynaklı mı bilmiyorum, ara ara error verilen yerler var, fakat canlı açıklama yapmak kolay bir şey değil, bu yüzden ucuz geyiklerden kaçınmak lazım.

    yorumlarımla birlikte hem konuşma boyunca girilen çıkılan modları, hem üslup kaymalarını, hem de konu geçişlerindeki ilginçleri belirtmeye çalıştım, khem işisel bazı düşüncelerimi de rahatsız etmeden ekledim. ama en nihayetinde sadece yorumdan ibaret şeyleri, parantezler içinde, kısa kısa koydum, çok sorun yaratmayacağını umuyorum, hem zaten bakın ne güzel teknolojilerimiz var.

    --- spoiler ---
    arkadaşlar, hepinize iyi akşamlar. saatlerdir belki, burada bekliyorsunuz. az önce görüşmelerr olmaktaydı.

    sesim duyuluyor mu? dublörümü çağırmadım kusura bakmayın [gülüşmeler]

    ben, ee yaklaşık iki haftadır, herkes gibi, evinde oturanlar olsun, gezi parkında olanlar olsun, herkes gibi, çok üzgünüm. maalesef türkiyemiz bunu haketmiyor demekten başka bir şey söyleyemiyorum (hmm). sanırım bize nazar değdi (hağ). biz, dinlemeyi, sanırım, az önce hasan beyi dinlerken yeniden idrak ettim, dinleyen bir toplum olmamız gerekiyor. aynı dili kullanmamız gerekiyor. tabii ki kuşaklar arasındaki dil farklılıkları olmakta. biz teknoloji çağında yaşıyoruz şu anda (belgesel teğet). geçmişimizde, ben bu kadar kamerayı hatırlamıyorum. twitterımız var, ne güzel teknolojilerimiz var (teknoloji oley). imkanlarımız var. bunun, dolayısıyla bize bilgi aktarımı oldu. bilgiler, geliyor (durduramıyoruz?). ama, bilgi kirliliği, dezenformasyonlarımız da var (ne güzel dezenformasyonlarımız var). bizim, iletişim eksikliğimiz var. iletişimimizdeki kopukluğu, ancak birbirimize tahammülümüzle giderebileceğimizi düşünüyorum. ben, bu konularda hassasiyetimi, düşüncelerimi, fikirlerimi, hissettiklerimi sayın başbakanımla paylaşmak, ona aktarmak istedim (aslan). aslında, ee, ben suskunluğumu koruyan, yaklaşık on gün süresince, suskunluğumu korudum. olanları izlemek istedim, gözlemlemek istedim. fevri çıkışlar da yapabilirdim elbette ki (we got a badass over here). ama, neler olduğunu bilmek için, bekledim (aro). o günden bu güne, çok güzel gelişmeler oldu, sorularımın cevaplarını ancak bugün alabildim. o dönemde, benim gezi parkına gittiğime dair bir haber yayınlandı. bunu ben, sizler gibi, habersizce okudum gazeteden. ben bunu yapmadım, dolayısıyla oradaki arkadaşlarım bunu yap beni taraf etmeye çalışması, hiç hoşuma gitmedi. bu bir mahalle baskısı gibi geldi (güncel terimlerim vardır). medyanın yapmaya çalıştığı buydu. o baskıdan, ee, esiri olmak istemedim. bu insanları zoraki taraf olmaya itmemeli bence. ve şu andaki düştüğümüz durum da, maalesef bütün dünya gözünde, üzücü. hepimizi için çok üzücü (öyle gerçekten). çünkü, türkiye bunu haketmiyor. beni yurtdışından bir çok dostum arkadaşım aradı. bunlar, yabancı olanlar da var içinde. neler oluyor türkiyede, dedim, burdan sizin vesilenizde ile onlara cevap vermiş olayım.

    türkiye emin. türk milleti emin. ve emin olmaya devam edecek, bize güveninizi asla azaltmayın (burada erdoğanın ruhu şaşmazın bedenini işgal etmiş olabilir, iyelik kayması var). biz, demorohti demokratik söylemlerimizi, özgürlük söylemlerimizi, sadece söylemlerimizde değil, keşke görselde de dünyaya verebilsek. maalesef dünya böyle görmüyor arkadaşlar. keşke öyle görünebilsek. elbette ki bizim demokratik hakkımız, elbette ki güzel şeyler olsun istiyoruz (hala iyelik kayması). inşallah olur da. bu, yakınlaşmalar, uzlaşım, bulunan orta dil, bizim akademisyenlere, sosyologlara (oley), bilim adamlarına, düşünce adamlarına ihtiyacımız var ki, bize bugünü anlatabilsinler. bugün noldu, geceden gündüze, pardon geceden gündüze değil de, bugünden yarına değil de, çok acil olarak değil, ama, ee, çabuk çabuk yapılması gerekiyor (hm?), acil değil ama çabuk çabuk yapılması gerekiyor (burada kendiyle dalga geçmiyor). bizlere sunulması gerekiyor, çünkü onlar bizim tabirle, ee, biz, bu gece karanlığındaki kedi gözleri gibi onları izlememiz gerekiyor. ama o gözler de ancak bizim ışığımızla görünebilen bir şey (daha iyelik kayması). o gördüklerimiz de, fosforlu olan o kedi gözleri bize yol gösteric (yes, fosforlu kedi gözüyüm). yani bizim bu sosyologlarımız, toplumsal araştırma yapan insanlar, bize bu yolu gösterirlerse biz de, ee, ışık yani o da benim algıladığım, benim düşüncem, ışık da bizim doğru anlayışımız olsa gerek (diye cümle bitti). yalnız sosyolog ve akademisyen büyüklerimizden, yol göstericilerimizden tek isteyebileceğim, tarafsız olmaları. çünkü bizim çok ihtiyacımız var. bu milletin çok ihtiyacı var. inanıyorum ki, biz de doğru anlamaya, doğru dinlemeye başlayacağız, ve hiçbir zaman bize gösterilen o doğru yoldan, aydınlanmış olan yoldan, o bütün, tarafsız sosyologlarımızın bize göstermiş olduğu bu yolda (yahu bak) ilerlemeye devam edeceğiz. inşallah biz sağlam bir yere varacağız, o hedefimizi de onlar belirleyecekler (ya bi dakka), hep beraber belirleyeceğiz. benim söyleyeceklerim, birbirimizi allah için sevelim (sevelim de, sosyolog öyle bişey değil). hiçbişey bulamadıysak birbirimizi (terbiyesiz) bütün için sevelim. tahammül denilen şey bu, yani, ona yüklediğimiz şey çok farklı yolda gelirken ben okudum, sabır kelimesi çok güzel (konudan konuya), ama tahammülde bir yük taşıma durumu var, bunu rızayla taşıyorsunuz, bu rıza da (sonra başka konuya), üstüne, ee, sizin beğenmediğiniz sevmediğiniz bir şeyi de yine kendi ist kendi çıkarınız için, taşımak, işte buna tahammül deniyor inşallah, hepimize allah tahammül versin, tahammülümüzü artırsın. bana göre bu ülkeye nazar değmiştir (sonra en başa). dua okuyalım (ok). inşallah bu üzerimizden gitsin. çünkü hiç kimse istemez, bu ülkenin, kötü duruma düşmesini çünkü bu gemide hepimiz varız (iyi de zaten). batarsak hepimiz batarız. güzel şeyler olmakta (evet de), inşallah bunlar da geçecek arkadaşlar diyelim (dert başka bizde).
    --- spoiler ---

    kaynak video: http://www.youtube.com/watch?v=rn6rqroxvcc
    bir imla ya da transkript hatası varsa bildirin, düzelteyim.
hesabın var mı? giriş yap