• ya ben aşktan kör oldum ya sevdiğim nejat işler'e aşırı benziyor ya da tamamen bir tarafımın* uydurması bilemiyorum ama nejat işler'in tüm bakışlarını -ama tüm bakışlarını- o kadar samimi buldum ki, yıldız tilbe'nin tüm o çılgın hareketlerine rağmen ağlayarak izlediğim klip oldu. o hafif sarhoş gülümsemesi, onun altında yatan bu ne yapıyor ya ifadesi, acı çekmesi ama bu acıya rağmen kendini karşısındakinin sözlerini dinlemeye zorlaması, inanıyormuş gibi yapması, her şeyiyle sanki yıldız tilbe benmişim, nejat işler de sevdiceğimmiş de birisi bizim bir buluşmamızı görüntülemiş gibi hissettim.
    tabii, buluşmalarımızda benim de yıldız tilbe'yi aratmayacak tavırlar sergilediğim de doğru.
  • 4:25 'te yıldız abla sütyenin kopçasını mı açıyor tövbe bismillah.
  • ikisi de çok parasız kalmış olsa gerek. bunun başka türlü bir açıklamasını bulamıyorum.
  • klip, şarkı çok ilgilenmedim ama dikkatimi çeken detay
    yıldız'ın sol orta parmağında neden french oje yok?

    french ojesi eksik orta parmak saniyesi

    evet tek derdim bu, hı hı, tşk.
  • uzun zamandır görmemiştim, nejat işler ne çabuk yaşlanmış! onur ünlü sandım bi an.

    yıldız tilbe de “b”leri hep “m” şeklinde mi söylüyordu, yoksa azerice mi öğrenmeye başladı bi yandan?

    tanrım, neler oluyor? her şeyi salmışlar. bilerek yapılmamış olması imkansız.
  • nejat işler, henüz deli fişek olduğu, gençliğinin ve havalılığının zirvesinde olduğu dönemlerde bir keresinde, katıldığı bir söyleşi için bizim üniversitenin kız yurdunda kalmıştı. gece, yurttaki tüm kızlar olarak teyakkuzdayız tabi, bi kaynaşma hali, adamın kaldığı koridorun önünde bi konuşlanma fısıldaşma hali. eh biz de daha ergenliğimizin doruklarındayız tabi, kanımız kaynıyor. kapıdan çıkıp bir bakış atsa bize bir yıllık konuşulacak konu çıkacak.

    keşke o gece, gelecekten biri gelip bize bu klipten bi sahne gösterseydi de hiç vaktimizi boşa harcamayıp direkt çs'ye gitseydik.
  • uzun zamandır klip izlememiştim ve uzun zamandır bir klip izlerken bu kadar gülmemiştim.

    (bkz: nejat bey ne yapıyorsunuz)
  • ucuz, savsaklanmış ve aşırı saçma bir klip.

    şarkı fena değilmiş ama. yıldız tilbe hayranları kim bilir ne kafalarla dinliyordur bu şarkıyı; bildiğin damar.
  • başarılı bir kliptir. bir kere yönetmen esra vesu özçelik'i kutlamak lazım çünkü kalıplaşmış kadın ve erkek rollerinin bu denli ters düz edildiği bir klibin ülkemizde çekildiğini pek sanmıyorum. şarkı sözlerini dikkatli dinlerseniz bir kadının sevdiği adama emir kipiyle seslendiği, onu ölümüne sahiplendiği ama aynı zamanda ilişkinin sınırları konusunda onu net bir dille uyardığı egemen bir dil göreceksiniz. işte özçelik, tam da bu dile uygun bir klip çekmiş.

    klipte yıldız tilbe'yi nejat işler'in mutlak koruyucusu ve kollayıcısı olarak görüyoruz. güçlü, ne istediğini bilen ve sevdiği adamın karşısında dik duran kadın figürünün yanında karşısındaki kadına muhtaç gözüken, yorgun ve çaresiz bir adam var karşımızda. evet, ortada bir hikaye yok; planlar kısır, hareketler biraz yapmacık vs. ancak tüm bunlar şarkının duygusunu yansıtacak bir klip çekildiği gerçeğini değiştirmez.

    yönetmen özçelik'in hicran ve melek ile toronto'dan ödülle dönmesi tesadüf değilmiş belli ki. sinemamız tabuları yıkan ve kadın gözüyle sanat çizgisine renk getiren yeni bir yönetmen kazanıyor olabilir. yolu açık olsun.
  • nejat işler’in kendini yıldız tilbe’ye teslim ettiği kliptir. bana samimi geldi.

    yalnız nejat işler, yıldız tilbe “utanma benden” derken nasıl güzel bakıyor.. vicdanlı adamlar çok yaşasın lan. kendilerini hırpalayıp erken gitmesinler...
hesabın var mı? giriş yap