şükela:  tümü | bugün
  • 1 aylık ücretsiz üyeliğimi başlattım. güzel içerikler var lakin ki aradığım her şey yok. çalışma konsepti nedir? ne sıklıkla içerikler değişiyor ve/veya yenileri geliyor bilen biri var mı? eğer tüm filmler yoksa apple tv daha mantıklı gibi.

    turkcell tv plus'ın arşivi daha iyi. lotr, matrix, harry potter bile seri halinde var.
  • turkcell tv plus da filmler sansürlü.
    deadpool filminde adamın poposunu bile sansürlemişler.
    haberiniz ola.

    netflix her açıdan tüm rakiplerinden daha iyi.
  • an itibariyla icerik oynatilamayan platform. hay ben boyle isin..
  • içerik çok ama çok az.

    ayrıca geleceği bence pek parlak değil.

    disney artık marvel filmlerine izin vermicek deniliyor. aynı şekilde amc dizilerinin amc pass diye bir olay var orada yayınlıyor yarın bir gün bunlarda yayınlama izni vermeyebilir.

    amazonun kendi video servisi var.

    herkes kendi içeriğini kendi marketinde satmak istiyor. böylesi bir ortamda netflix in elinde ne kalıyor?

    tabi ki orjinal kendi ellerinden çıkan seriler.

    ama kalkıp sen hemlock grove yi bile telifden türklere izletmezsen 1 aylık denemeden sonrasını getirmemizi bekleme netflix.

    ayrıca fiyatlar da aşırı uçuk.

    480 p diye bir paket satmaları ve hd içerikler için 27 küsur istemeleri çok para netflix çok para...
  • simdilik tek eksigi film veya dizinin uygulama icinde imdb puanini gorememek onu da yaparlarsa bal kaymak olacak olan platform.
  • şimdilik tek eksiği imdb puanlarının gozukmemesi değildir. içerik baştan aşağı çok eksik bana göre.

    bir hafta önce yeni smart tv dolayısıyla ücretsiz üyelik başlattım. kendine özgü dizi ve filmlerin hepsine bakamadım tabii ki black mirror fena değil dizi olarak bright filmini beğenmedim. zamanla string things falan bakacağım.

    asil nokta netflix dışı içerik çok az efsane filmler bile yok denecek gibi dizi desen breaking bad falan buldum eskileri yad ettim. bunlar için para ödüyorlardir mutlaka ancak genisletmeleri şart.

    içerik dışında her şey çok hoşuma gitti bölümden bölüme geçiyorsun altyazidir görüntüdur akicilik menüler cok güzel. fiyat çok pahalı değil ama en küçük üyelik saçma onu arada bi fiyat olsun da orta üyelik 26 27 tl olsun diye konmuş gibi. para verip sd kalitesinde film mi izlenir?
  • paypal’ı engellediler.booking.com’u engellediler.netflix kalır umarım.
  • hiç bir şey yok ki anlamadım bir kaç yalandan film. vikinglerin bile 5.sezonu yok daha iki de bir yüzüklerin efendisi çıkıyor.herhangi bir belgesel youtube kanalında bile çok daha fazla belgesel var.para verilmez aşamada şu an
  • netflix ile turkcell superonline kıyas edilemez bile. yapmayın ayıptır.

    ilk geldikleri zaman deneme aboneliği ve 1 ay takıldım. sonra iptal ettim. şimdi yine bir deneme aboneliği başlattım, ilk geldiklerine oranla epey bir içerik artmış. yeterli mi, değil! ama böyle giderlerse belli bir kitle aboneliği sürdürür...

    zaten kısıtlı zamanımızda yok o diziyi şu siteden bak, yok şurdan indir yok onu ekle derken ağzımızın tadı kaçmadan bişiler izleyemiyoruz.

    akşamları netflix olunca. basıyorsun tuşa şak hd geliyor görüntü. kapatıyorsun kaldığın yerden devam edebiliyorsun. sistem seni ıvır zıvırla uğraştırmıyor.

    bright için o kadar reklam yapıldı. ben beklediğimi bulamadım. film güzel ama belki 46-8-10 bölümlük bir dizi yapılsaydı daha güzel olurdu. çünkü konu daha iyi işlenirdi.

    zaten böyle giderse 5-10 yıla televizyon yayıncılığı diye bir şey kalmaz...