şükela:  tümü | bugün
  • ingilizcede beyin cerrahı anlamında kullanılan, asıl manası sinir cerrahı olan kelime.
  • hüzün ile geyik muhabbeti arasında sürekli gidip gelen, hayatı çok boyutlu yaşayan yazar. içi kan ağlarken gözlerinin içi gülen insan.
  • duygusal nöron olma yolundadır. entryleri artı oy alırken bir hayır sahibi de sayın yazar eline sağlık dememiştir. köşesine geçmiş dudağını titretip ağlamıştır.
    (bkz: çocukların ağlamadan önce dudaklarının titremesi)
  • sohbeti güzel, kendisi pozitif olan yazar.
  • iletişimde saygının esas olduğunu düşünen, bu iletişim sosyal medya ile yada karşılıklı olabilir, saygılı yazarımız. iyi ki böyle insanlar dünyada var ve böyle insanlar yazarımız olmuşlar.
  • bir gun gercekten beyin cerrahi olmasini diledigimiz kisi. ama iyi bir cerrah olsun lutfen, cok hayatlar kurtarsin.
    hem kiz hem erkek kardesi basarikli. annesi babasi nasil gurur duyuyordur acaba.
    ayrica benim gibi vefasiz da degildir.
  • lanetli olduğuma inandığım benimdir.
    yani usta bir insan evladı hangi başlığa entry girse, anında o başlık popülaritesini kaybeder mi yahu? hayır daha bu sabah duş aldım bi sıkıntı falan da yok kendimi biliyorum...
  • öyle kötü şeyler düşünmesin istediğim yazar. hoşsohbet ve sıcakkanlı. ve türk sanat müziği sever benim gibi.. badim oluvermiş. güzel olmuş.

    izmir'den selam olsun kendisine..
  • bir adet hayat tarafından az kullanılmış memurdan 12. nesil yazardır.

    tanımımı yaptığıma göre iki çift kelam etme hakkı hukuku da doğdu bana heralde. kıskanıyorum efendim. yani öyle kısgançlıktan çatlamasam da kendi çapımda kıskanıyorum. hani biri de gelse dese ki filanca entrysi sayesinde gülmekten sandalyeden düştüm, ne bileyim altıma sıçtım veya sesli gülse de olur. veyahut dese ki filanca entrysi çok duygusal üzüldüm falan filan gibi bişeler dese yani. insanın canı çekiyor yeminle.

    bakıyorum ne güzel herkesin nikinin altında millet yazmış döşemiş. okuyup imreniyor insan. komşunun oğlunda var da bende niye yok psikolojisi sanırım bilemiyorum.

    halbuki ben de temiz adamım, böyle kendi halimde efendi, kimsenin etlisine sütlüsüne karışmayan biriyim. emo değilim, apaçi değilim, entel değilim dantel değilim. birileri de dese ki keşke, ''lan nörosorcın vallahi ne güzel olmuş, badimsin zartsın zurtsun''(tabi bunu demesin de) minvalli bir iki iltifat duysam keşke.
    neyse hacı abi senin de başını ağrıttım. iki kelam yazasım geldi elleham. kimimiz var sözlükten gayrı. içimi döktüm rahatladım. depresyondayım sanırım....
  • harıl harıl tus sınavına hazırlanırken, ayakkabısının vurduğu ayağından çeken yazar.

    edit. ayacığı iyi oldu derken, halı saha maçında dizi dönen yazar. nazar var galiba. geçmiş olsun.