• bu sarki bambaska.

"ıt's that whole thing of how, in some situations, it's the dream you want, not the real thing. ıt was pursuing a conscious realisation that a person is really enjoying the fantasy and aware it won't become reality. so often you think it's the end you want, but this is actually looking at the process that will never get you there. bit of a heart-game you play with yourself"

"ı want you as the dream
    not the reality"
  • en yoğun kate bush şarkılarından.

daha önce sevdiğiniz insanın sizi terk edeceğini, bunun için doğru anı beklediğini hissettiğiniz bir durumda bulunduysanız şarkının tam da bunu anlattığını fark edersiniz.

"they're setting fire to the cornfields, as you're taking me home"
    çiftçilerin hasattan sonra yeni tohumları ekmeden önce tarlayı yakması gibi.
    belki de bunun son yürüyüşlerinizden biri olduğunu, onun yanında yürüyenin yakında başka biri olacağını düşünürsünüz. onu evine bıraktığızda ayrılmadan önce verdiği küçük öpücük gibi eski güzel şeyler hala oradadır. ama sona yaklaştığınızı bilirsiniz.
    bitmesin, hep yanında olmaya devam edebileyim istersiniz. belki istemekten de öte, buna ihtiyacınız vardır. ama artık bilirsiniz ki birlikte hayalini kurduğunuz gelecek asla gerçek olmayacaktır.

işte bu şarkı da o duyguların ağırlığı gibi insanın göğsüne bastırır.

i want you as the dream
    not the reality
    that clumsy goodbye kiss could fool me
    but i'm looking back over my shoulder
    at you, happy without me

this is where i want to be
    this is what i need
    this is where i want to be

but i know that this will never be mine
  • sarkida gecen bulgarca kismi trio bulgarka soyluyormus..

cevirisi de:*

my love, mite
    come here, let me ask you, mite
    my love, mite
    come here, let me ask you, mite
hesabın var mı? giriş yap