şükela:  tümü | bugün
  • joy division - unknown pleasures albümü

    change of speed, a change of style
    a change of scene, with no regrets
    a chance to watch, admire the distance
    still occupied - though you forget
    different colours, different shades
    over each mistakes were made
    i took the blame
    directionless, so plain to see
    a loaded gun won't set you free
    so you say

    we'll share a drink and step outside
    an angry voice and one who cried
    we'll give you everything and more
    the strain's too much, can't take much more
    oh i've walked on water, run through fire
    can't seem to feel it anymore
    it was me - waiting for me
    hoping for something more
    me - see me in this time -
    hoping for something else
  • en güzel ian curtis vokali...en güzel joy division şarkısı. ian'ın sesi bu şarkıda başka hiçbir zaman almadığı bir yumuşaklık alır, kendi içinde boğar.
  • eger passover degilse mutlaka joy divisionin en iyisi olan sarki.
  • joy divisionın bütün şarkıları güzeldir fakat bu öyle bir şey ki hepsinin ötesinde; öyle ki twenty four hours ve decadesin bile üstünde.
  • heat filminde ezeli düşmanlar al pacino ve robert deniro'nun ilk kez karşılaştıkları sahnede, new dawn fades'in moby yorumu kullanılır. mesleklerine profesyonelce bağlı bir hırsız ve polisin, iki erkek olarak karşılıklı konuşmaları filmin özündeki çatışmayı ortaya koymaktadır. birbirlerine kişiliklerinden dolayı değil konumlarından dolayı düşman olmaları ve birbirlerine bir düşmanın hak ettiği saygıyı göstermeleri aslında her ikisinin de ne kadar benzeşen karakterler olduğunu anlatır.
    şarkının bu yorumu da, filmin mevcut derinliğine fersah fersah katkıda bulunmaktadır kanımca.
  • ayrıca john frusciante'nin süper bir akustik cover'ını yaptığı mükemmel parça.
  • still albümünde bulunan live versiyonu orjinalinden daha iyidir.
  • joy division'dan tek şarkıda disintegration etkisi verebilme klavuzu.
  • filmde pacino evdeki bulaşıklardan bıkıp skrim geçmişini diyip yola koyulur ve şehrin yüzbaşısı olduğu için beni bir copter alsın der ve parça copterin havalanmasıyla birlikte başlar kameranın pek cool kullanılarak gece l.a. ın ve şehir merkezinin bi tozunu atarlar burdaki pervane sesi araya verilerek seyirci havaya sokulur seyirci koltuğuna mıhlanmış ama damarlarında zonklayan bir kanın basıncıyla(burda mann in ustalığı dizginleri ele geçrimiştir) mooda girmiş artık ortada seyirci kalmamış olup herkes pacinoyla birlik olmuş veya kamera artık ne gösteriyosa o olmuştur.(fren lambasıysa fren lambası, jantsa jant ardından biri beni alsın der hakkaten biri gelir al abi arabayı diyerekten anahtar teslimi yapar burdan sonası ise ayrı bir derinliktedir şehrin şerifi arabayı 8-10 şertili çevere yolunda bir biri ardına dizilmiş arabları bir solda bir sağdan mermi gibi geçer kamera fren lambalarındaki tonlamaların estetiğindedir pena nın tellerdeki tıngırtısı sersemleticek düzeye erişir neyse sona pacino de niro ya kenara çek layn der adam polis ya hır çıkmaın diye çeker amaoturduğu yere bi m 16 sıkıştırır
    tam burda benim en sevdiğim yer olan arabaların yavaşlaması esnasında soun yavaşlar ve sanki çelik kıvılcımlarının sıçramaıs gibi bir ses gelirki seyirci erimiş bitmiştir artık