şükela:  tümü | bugün
  • jtg tv'nin yeni formatı olan yarışma. can sungur'un hostluğunda jahrein ve pintipanda'nın jüriliğiyle, yarışmalar ve zorlu etkinlikler sonrası bir yayıncıyı twitch yıldızı haline getirecekler. yarışma yaklaşık 5 hafta sürecekmiş.
    başvuru şeysi bu formu doldurup bir de kendinizi anlatan 3 dakikalık bir video gönderiyorsunuz olup bitiyor efenim. hızlı davranmak gerek başvurular için son günlermiş.
    ben de şöyle bir başvuru videosu şey ettim. fikir vermesi açısından ilgilenenler adına bırakıyorum. başvuru
    son olarak iyi şanslar.
  • açılışında jahrein'in kız arkadaşına program başı evlenme teklifi ettiği, sonra kızı "hadi hadi" diye sandalyesine yollayıp 3 saat beklettiği romantik program. kendinizden nefret ediyorsanız, bu program tam size göre.
  • ilk bölüm itibariyle favorim eren aktan'dır.
  • (bkz: cringe)
  • twitch yayincisi olmak isteyen ya da yayin yapip az izlenenlerin basarili iki yayinci tarafindan degerlendirildigi yarismadir. severek takip ediyoruz diyemeyecegim, su haliyle izleyip zaman kaybedemem. calisirken kucuk ekranda acip koseye tutturuyorum ben. dinliyorum, arada goz atiyorum.

    son bolumde can sungur studyodayken panda ile jaho'nun skype ile baglanmasi tam bir sacmalik olmus. koca studyoda cs tek basina oturuyor, rezillik.

    rejinin arada bir bagirarak programa mudahale etmesi de acayip cirkin.

    bi de neden yarismacilarin hem videolarini izleyip hem de yuz yuze gorusmuyorlar. o studyo niye var harbiden anlamadim ben. video izleyip salak salak ayrintilardan karar vermeye calisiyor adamlar.

    bu arada cs'nin kuregi daha cok eline almasi lazim sunucu da olsa.

    son olarak, eksinin cogunlukta olan dedelerinin bu programdan haberdar olmamasi beni cok sevindiriyor. muhafazakar beyinleri youtuber'ligi bile hala kabul edebilmis degil. bunu bilseler beyinleri yanardi.
  • (bkz: drama ekmektir)
    (bkz: alev)

    seviyoruz.
  • türbanlı bacımıza jüri tarafından pozitif ayrımcılık yaparak şişirilmiş puanlar verildi. bu düşüncem bacımızın türbanlı oluşundan değil, diğer adaylar için verilen puanlara karşı daha fazla puan verilmiş olmasıdır.
  • az izlenen(500-250) izlenme sayısını arttırmaya çalışan kişilerin katıldığı yarışmadır.
    buradan başkasına ekmek çıkmaz gibi
  • yeni yayıncıların ödül için yarışacakları, tanınmasını sağlayacak ve izleyici kazanmasını sağlayacak yarışma olması dışında. belirli kitleye ulaşmış zaten parasını kazanan izleyicisi olan yayıncıların prim ve ekmek kapısı olmuştur. aç yayını laf et youtube'a düşsün hop prim. temiz iş. yapılan işe saygı duymayan hiç bir insana saygı duymuyorum. siz de duymayın.
  • youtubedan apayrı olan twitch platformu programı. orada jüri koltuğunda oturan adamlar youtube a oyun oynadıkları videolar dışında polemik yaratacak videolar atmıyorlar. onlar sohbet muhabbet ederken bunu çekip youtube a atanlar asıl primciler bunu farkına varalım öncelikle.

    ayrıca can surgur a bayılıyorum ya böyle efsane bir adam olamaz. (bkz: alev)

    jahrein zaten bir twitch güneşi.

    son olarak panda adamdır.