• oncelikle, gecesine kalmadan tum program part'larini siteye yukleyenlere, gurbetciler adina tesekkur ediyorum salkdjlasdjal

    daha sonrasinda; nilcigimi eleyen hulya'ya tuuuuum teessuflerimi ileterek, gruplardaki faforilerimi (bak bu da hala yemekteyiz'den kalma..) siralamak istedim musadenizle:

    mustafa sandal'in takimindan: efe dumanci

    hulya avsar'dan: eren

    hadise'den: selin atas & samet (bu gece nasil sahane bi ikili olmuslar teallam, sabahlara kadar okusunlar, ben bikmadan dinlerim, nasil bir duruluk, nasil akicilik, nasil duyguculuk, nasil bi hic kendini kasmadan, yormadan okumacilik... ooooooooooooof of cektiriyor her seferinde bana bunlar dinlerken ya, amaaaaan...)

    murat boz'dan da: berkancik (valla bu cocugu seyrederken, hulya gibi ben de kiskancliktan catliyorum, ne yetenek kucucuk yasta, negzel...)

    artik onumuzdeki canli yayinlarda; efe'den, samet'ten ve selin'den daha fazla farkli nostaljik sarki dinleyebilecegim, daha cok mest olabilecegim icin ayrica cok sevindim. her biri ayri ayri sahane yorumcular...

    overall dersek: galiba yarismayi efe'nin veya samet'in kazanmasini daha cok diliyorum, saygilar ^_^
  • çağrı emrah yıldırım'ın, seçmelerde murat boz'u seçmeden hemen önce "geçen sene onu seçmediğime çok pişman oldum. keşke onu seçseydim." demiş olmasıyla murat boz üzerinde oluşturduğu vicdanî baskı sayesinde hâlâ elenmediği yarışma. hülya avşar olsa gözünün yaşına bakmazdı ama murat boz duygusal adam, yapamıyor bi türlü. bu taktiği gelecek sene tekrar katılmayı düşünen yarışmacılara tavsiye ederim.
  • bir adet çakma ahmet kaya, bir adet çakma barış akarsu barındıran yarışma. kadın yarışmacıların erkeklerden daha iyi olduğunu düşünüyorum. ayrıca geçen senenin birincisi şuan ne yapıyordur bunu da merak ediyorum. tüm gece tek bir yorum duydum ben kısıtlı ses bilgimle. o da ayda'nın isyan yorumuydu. diğer yarışmacılar yorumlarında hep birilerine benzeme derdinde.

    ps: hadise'nin saçı ne öyle yaa. gittikçe çirkinleşiyor bu kadın. sonu hayır olsun!

    edit: hadise neden böyle yapmış saçlarını çünkü yeni trend buymuş, beyonce falan da böyle kestirmiş saçlarını son zamanlarda.
    yani bir tane daha çakma çıktı yarışmada. beyonce çakması.
  • erkam denen yarışmacının tipiyle açık ara önde olduğu yarışma. görüntü var, ses yok.
  • jürilerin takımın en iyilerini gönderdiği yarışmadır. daha önce de (bkz: #31743095) bu entryde yazmıştım. bir kere semiramis çalışan bu senenin net kazananı olacağında herkes hemfikir gibiydi. mustafa sandal birlikte çalışma teklifi edip eledi kızı. böyle bir eleme sebebi mi var? özgecan güven desen bundan önceki turda hadise eledi zaten. tuana mey'i nasıl elersin lan eyy insafsızlar. onu da murat boz acımadan eledi. hülya avşar'da bir halt yoktu zaten.

    bir de herkesi anlıyorum ama şu erkan denilen elemana niye bu kadar prim verildi anlamıyorum. abi tamam iyi hoş, bıyıkları güzel, yakışıklı adam da abi ses yok adamda. bildiğin net ses yok. buna "bir daha, bir daha" diye bağıran seyirciye sokayım, bir şey demiyorum daha. geçen sene de sikmişlerdi kadroları. şimdi de amına koydular her sene gibi. seneye de aynı performansı bekliyoruz kendilerinden.
  • hülya avşar'ın takımı sahnedeyken "elenenlerin arasından acaba son bir şans verdikleri tipler mi bunlar" diye düşündüm, baktım canlı yayınlar için yapılan elemeymiş. açık ara en kötü takım hülya avşar'ın.

    mustafa'nın ve hadise'nin takımları oldukça iyi. finali mustafa'nın takımındaki gür sesli küçük ablayla hadisenin takımındaki dövmeli kız yapar diyorum.
  • bariz belli ki ayda veya selin kızlarımızdan birisi birinci olacak. ama selin ses kalitesiyle bence bariz daha önde. ama ne olur ne biter o bilinmez. göreceğizdir.
  • ilginç bir ses yarışması.

    şimdi juri kadrosuna bakıyorum hadise, mustafa sandal, murat boz ve hülya avşar. nasıl bir kadro lan bu? ya hadi mustafa sandal'ı geçtim. adam 20 senedir müzik piyasasının içinde. aja pekkan'dan sezen aksu'ya, sertab erener'den ferda anıl yarkın'a kadar birçok sanatçıya beste vermiş, albümleri zamanında hit olmuş, milyon satmış vs. vs.

    ya diğerleri? murat boz kim lan? adam şurada 5-6 senedir biliniyor. hepitopu 3 tane albümü var. hadise nedir? nedir bunun geçmişi. ne vermiş müziğe bu kişi. bunların ses sanatçısı seçme yetileri nedir, ne kadardır? popülarite yetiyor mu bu kişilerin oraya oturması için amk?

    hülya avşar'a dilim varmıyor bir şeyler söylemeye sözlük.

    edit: lan yeminle, ikiz yatakta sevişmek nasip olmasın 10 dakikadan fazla izlememişimdir şu yarışmayı.
  • ingiliz versiyonunda (the voice uk) tom jones, amerikan versiyonunda christina aguilera bizde ise hülya avşarın jüri olduğu yarışma

    ayrıca 20 yıldır müziğin içinde birisi olarak, uygar ülkelerle aramızdaki müzikal dağları görmek isteyenler için kaynak teşkil eden yurtdışı versiyonlarına mutlaka bakılması gereken ses yarışması

    mutlaka bkz: jesse campbell
  • memlekette doğru düzgün müzik programı kalmamasının ekmeğini yiyor, sırf müzik olsun diye izliyorum. (bkz: ses olsun)

    bir yanda bakıyosun mustafa sandala, pop müziğin kralı falan deniyor ama arabeski duyunca kendinden geçiyor adam, erkam şarkı söylüyoken yaptığı o hareketler falan itici değil de nedir? bir de jilet ataydın be sandal... ben kendisini şahsen tanımam, oturup çay içmişliğimiz yoktur ama yaptığı eşleştirmelerden kimi göndermek istediğini çok net anlayabiliyorum. boşuna "zor karar" triplerine girmesin.