şükela   tümü | bugün
  • sırf hadiseyi görmek için izlenilen program :d
  • hadise'ye kafali gozlu dalmak istedigim yarisma. hayir hulya avsar'a olan gicikligi bile azaltti hadise. samet kankasi diye dunyalari eledi, turk halki da bugun kendisine cok guzel bir cevap verdi. kapak ustune kapak yetmedi, birde utanmadan ertunc icin, hepimizde kulak var burcu'nun gecmesi gerekiyor dedi. hic mi saygin yok ya birde sana yapilan elestrilere saygisizca deyip olaylar cikardin, hepsi de sana bugun kapak olup geri dondu. bugun hadise'den net tiksindim.. bu arada son adamini da onur'a eslestirdi, yari finalde kendi kendine bir daha kapak olsun diye.. aslansin hadise..
    ertunc'un mustafa eslesmesi kanimca final icin onu tehlikeye soktu. erkam finale gider diyorum, keza ayda'nin sesini guzel bulmama iyi bir sarkici oldugunu dusunmeme ragmen cok antipatik buluyorum, ayrica karsisindaki aydan'in kendinden 59458394 kat iyi performans sergiledigi halde ezici bir sekilde puan alip yari finale gitmesi de ustune tuz biber oldu.
    gonlum ertunc, erkam, su 16lik ufaklik ve onur'un finale gitmesi yonunde...
  • düello diyorsunuz, adil eşletirme yapmıyorsunuz. bu ne yaman çelişkidir diyorum. ve başlıyorum ben olsam eşleştirmeleri nasıl yapardım diye;
    1- hülya'nın takımından onur ile mustafa'nın takımından mustafa bozkurt eşleşmeliydi benim gözümde. ikisi de birilerinin taklidi olarak buralara kadar geldi. o zaman görürdün taklidlerle devam edenlerden hangisinin daha çok beğeneni olduğunu.

    2- hülya'nın takımından eren ile murat boz'un takımından ufaklık ergen berkan'da tam birbirinin rakibi. bu konuda cuk diye karar vermesinden ötürü hülya gözüme girmiştir. hadi köftehor gene iyisin. tüm medya seni yerden yere vururken ben en azından mantıklı bi karar verdiğin için senin yanındayım. (bu yorumu ola ki birisi kendisine söylerse kesin güler ve göz kırpar hülyacık)

    3-mustafa'nın takımından erkam ile murat boz'un takımından ertunç rakip olsaydı iyi olacaktı. ikisinin de kemik kadın fanları var. o zaman görürdük ergenler mi daha çok oy atıyor (ertunç fanları) yoksa 20-30 yaş skalasındakiler mi daha çok oy atıyor anlardık. ve bence bu düello iyi olurdu valla bak.

    4- son olarak da kadını kadınla eşleştirirdim ki selincim üzgünüm ama ayda karşısında kaybedeceksin. bu ayda'nın senden daha iyi olduğundan kaynaklı bir durum değil ama onun da -sözlükten de görüldüğü üzere- bir kemik tayfası oluştu. lanet olsun böyle adalete der rüyalarıma geri dönerim.

    acun ya reyting uğruna abuk subuk eşleştirmeler yapıp yarışmayı lastik gibi uzatıyorsunuz. cık cık cık...

    ayda-erkam düellosu ne ya. at sikinde kelebek
  • bu sezon o ses türkiye'de de, yetenek sizsiniz'de de bir eleme yapılıyor ama ortada noter yok, yada biz göremiyoruz.
    noter olmadan bu oylamaların güvenirliği nasıl sağlanıyor ki?! yemin falan ediliyorsa yemez bu millet diyeceğim ama yeminsiz de yediğimiz için şaşırmıyorum.
  • sırf hadise yarışmada kalsın diye son yarışmacının oyların çoğunu topladığı yahut toplatıldığı yarışma. dünyanın bir çok ülkesinde yayınlanan yarışmalar içinde inandırıcılığını ve tarafsızlığını yitirmiş tek yarışmadır bu. (diğer yarışmalar izlenildiğinde görülecektir.) murat boz'un aptalca yaptığı gaflar ve bunu telafi etme çabaları (mesela, bir yarışmacıya senin sesin bu yarışmayı kazanacak nitelikte derken acun'nun -ne yani diğer yarışmacı değil mi demek istiyorsun? lafı üzerine tipitip muhabbetine sarmıştır), murat boz'un ne kadar şımarık ve doğallıktan uzak olduğu gerçeği, hadisenin memeleri, berbat saçları ve kilo vermekten pörsümeye yüz tutmuş koltuk altları falan..mustafa sandal'ın abartma sanatı. vay efendim mustafa bozkurt kişisi konser verse gidermiş falan.. yapma mustafa abartma çok istiyorsan aç bir ahmet kaya şarkısı dinle pasın gitsin kendine gel biraz. . öyle bir yarışma düşününki aydan gibi bir ses elensin ama erkam gibi alçıyla sıvalı bir adam elenmesin. al işte izlediğimiz yarışma bundan ibaret. adam bir de şiir okudu şarkı içinde. bu kadar mı dalga geçilir türk milletiyle bunlar mıdır türkiye'nin en güzel sesleri?
  • #32037119

    tanım: güzel sesleri duymamızı sağlayan yarışma.
  • jürinin yakışıklı/güzel veya damarcı olduğu için kalmasını istediği yarışmacıya "sesin ve yorumun bok gibi ama yine de oyları sen toplayacaksın" diyemediği ve neden düello yaptığı nispeten daha iyi yarışmacının yerine yarışmada kalması gerektiğini bir kılıfa uydurmak için "sende şey var...duygu! o duyguyu veriyorsun sen" şeklinde saçmaladığı sözde yarışma.
  • çakma ahmet kaya' ya sikseler sms atmayacağım yarışma.
  • türk halkının duygusal damarına oynayan sahtekarların yönlendirdiği şarkılar ile birinci olmaya çalışan seslerin sahnelendiği yarışma.
  • hadise gibi bir jürisi var. ben hadiseyi sağda solda off sağlam hatun türevi muabbetlerden öğrenmiştim, sesiyle değil vücuduyla ünlenen sayısız şarkıcıya bir örnek kendisi. zannetmiyorum aksini iddia edecek çıksın. hülya avşar gene benzeri bir şekil belki ama yaşamışlığından dolayı aktarıcak bir tecrübesi vardır sanıyorum. murat boz desen hadisenin erkek versiyonu.

    katılımcılara dönecek olursak zaten türkiye'de ne zaman bir şarkı yarışması olsa yarışanların yarısı ahmet kaya, ibrahim tatlıses söylüyor sanki böyle bir zorunluluk böyle bir ihtiyaç varmışçasına. hani yasaklansın demiyorumda yeter aga yeter. geçen hafta kızın biri 4 non blondes söyledi, orjinalinden güzeldi ve gerçekten ses gerektiren bir parça, eminim o seyircilerin yarısından coğu o klasiği dinlememiştir hayatında. e doğal olarak arabesk söyleyen prim yapıyor. ardı kesilmeyen bir daha bir dahalar. zaten o seyirciler de büyük ihtimal yarışanların otobüs kaldırıp getirdiği eşi dostu. ne kadar tarafsız olduğu tartışılır. hele bir de duygu sömürüsü mevzusu var ki imdat yani. barış akarsunun annesini getirmişler ne alaka bilader yani orada 2 insanı ağlatıp oy toplama peşindesin, e televizyonda yarışma programındasın prim yaparsın peki. e sonra? bitti yarışma kime ağlayacaksın bu sefer? zaten ülkede arabeskçilerin bini bir para.

    sesi güzel olan yok mu? var ama bu ülkede bu seyirci mantalitesi ile zor.