şükela:  tümü | bugün
  • edit: bazı yazarlar "odtü kapatılsın" yazmışım gibi entry giriyor. okuduğunu kavramaktan aciz bu muhalif kesim inşallah bir önce yunanistan'a göçer de ülke ilerler. yoksa milletin ve reis'in işi zor, vallahi zor, billahi zor.

    3-5 tane zibidinin her sene mezuniyet ayağına siyasi eylem yapmasından bıkanların talebidir.

    ya bu eylem yapanlardan cumhurbaşkanı'na hakaret edenlere çıkışta ters kelepçe yapılsın, ya da artık bu üniversitenin mezuniyet törenleri kökten yasaklansın.

    kampüs giderlerini, yemekhanede ucuz yemeği, hoca maaşlarını, yıllık eğitim harcamalarını devletin karşıladığı üniversitede okuyup mezun olunca ulu önder recep tayyip erdoğanı eleştiriyorlar.

    recep tayyip erdoğan düşmanlarının bu ülkede recep tayyip erdoğan'ın yarattığı fırsatlardan faydalanmasına imkan vermeyeceksin. olmaz böyle iş.
  • bence odtü tamamen yasaklansın. ne o öyle türkiye'nin en zeki gençlerini alıp eğitiyoruz falan. kuran'da yazıyor zaten hepsi.

    edit: odtü'lülere zeki dediğim için özelden küfür yiyorum. çok ilginç insanlar türedi.
  • yakında zaten odtü yerleşkesini de imara açıp site, rezidans yapacakları için komple odtü 'nün yasaklanması ile gerçekleşecek olan olay. bilim, eğitim bu ülkenin neyine. imam hatipler, kur-an kursları ne güne duruyor. çocuklara da biraz hayvana, çocuğa tecavüz öğretirseniz zaten sizin kafanızdaki eğitim başarı ile diploma alıyor.
  • olum seçimi de kazandınız zaten hala neden provokatif başlık açıyorsunuz amk? siktirin gidin aktroll maaşınızla klavye başında 31 çekin.
  • soru çalmazsalar odtü'nün önünden hile geçemeyecek tipleri hezeyanı. kim skler ayrı konu.
  • açık öğretim okuyan tüm akp'lilerin ortak talebi.
  • bence eğitim denen şey komple yasaklansın
    ne o öyle,
    öğren, düşün, fikir geliştir filan, töbe töbeee
  • bıkmadınız her sene odtü odtü diye ağlamaktan.