şükela:  tümü | bugün
  • kolay gözükse de, severek yapsam da sıkıntıları olan bir meslektir. atanamamak, problemli ebeveynler, çocuklar, idareciler, iş arkadaşları, maaş sıkıntıları bla bla hiç girmiyorum bile.

    beni tahammülsüzleştiren sıkıntı; pavlo'un köpeği gibi hissetmektir. zil ile derse gir, zil ile çay iç, yemek ye.

    edit: çok sinir bozucu.
    edit 2: işimi hakkıyla yapmaya çalışıyorum elimden geldiğince, sadece 6 yılın verdiği bunalım hissiyatı, yanlış anlama olmasın.
  • aylık 3 bin lira maaş alan bir insanın maaş sıkıntısı çekiyoruz diye zırvaladığı sıkıntılardır lan amcık millet 800 liraya 12 saat köpek gibi çalışıyo az akıllı ol şükret

    soradan edit: nerde 3 bin lira yeahhh diye mesaj atıp ağlayan öğretmen arkadaşlarım maaşınız 9. derecenin 1. kademesinden bir öğretmenin mevcut maaşı 2 bin 345 lira ek ders ücretlerinizide ifşa ettirmeyin bana
  • bir şeyler öğretmeye çalışıp, karşılığında hiçbir şey alamamak en büyük sıkıntılardan biridir. insanı kendinden soğutur. üstelik meslekte 23. yılımda olmama rağmen 3 bin lira maaş görmedim. tam ders ücreti alanlar - ki çoğu müdür, yardımcıları ve atölye şefleridir- tam ücret alanda bir elin parmakları kadardır.
  • kendimden biliyorum saçma mesleklerden biridir. bu dünyada maddi olarak kimseye muhtaç olmadan geberip gitmek için yaptığımız is. saygınlık yerlerde. bb saydiririr veli paramla döverim der müdür fırça için zaman kollar.
  • aynı takım elbiseyle 40 yıl işe gidip gelmek.
  • muhtemelen en büyük sıkıntısı eğitime inanmadan mesleği yapıyor olmaktır.
  • bi ogretmen icin binbir turlu sikintidir. ogrencisi, ulasimi, gurbet vs

    disaridan bakan biri icin bu kadar parayi nereye sakliyacam mk.

    not: ogrenciyim
  • öğrettiklerinin karşılığını muşta sopa bıçakla almak.
  • en zoru sanırım doğu'nun ücra, soğuk, hiç gelişmemiş yerlerine atanmaktır. ve orada kaldığın müddetçe yaşamın bir ottan, bir meşeden farksızdır. gerçi orada bi ömür kalınmıyor ama sonrası da mükemmel değil. ayrıca tatil olunca okullar ek ders kesilir. o maaşla sürünmezsiniz ama öyle güzel bir hayatta yaşayamazsınız. sorunlu idarecilerle uğraşması da ayrı bir dert.