şükela:  tümü | bugün
  • kaba bi bakkal hesabı yaptım, 3 ay tatil cepte. 15 tatil, kar tatili bayram seyran derken 1 ay tatil de öyle. etti sana 4 ay. kalan 8 ayda 32 haftasonundan 64 gün, ettimi sana 2 ay daha. toplamda 6 ay yatış.
    öğretmenlerin haftada 15 saat ders zorunluluğunu hesaplarsak. günde 3 saat ders yapmaları yetiyor.
    yılda sadece 6 ay ve günde 3 saat çalışarak devleten maaş olan bir gruptan bahsediyoruz beyler.
    devlet resmen ayıp olmasın diye göstermelik ders yazıp maaşa bağlamış ve benim insanımın da gıkı çıkmıyor.
    anadolunun bozkırında tezenesinde canını dişine takıp, asgari ücretle günde 12-15 saat çalışıp çoluk çocuk geçindiren insanların bu duruma sessiz kalması ben ciddi manada endişelendiriyor.
    hiç mi kimsenin vicdanı sızlamıyor be!!
    lanet gelsin atom fiziğine de kuantumuna da prafasörlüğüne de!!
  • ayda 3500 tl gibi maaş ile geçinmeye çalışan öğretmenin rahatlığıdır. bu maaşı kazanamadığı için çıldıran insanları görmek öğretmenler için gurur verici, bahsi geçen insanlar için onur kırıcı olabilir en fazla.
    çok tartışılan konu bu ayrıca troll arkadaş. eczacıların bakkal işletip parayı götürmeleri falan daha az troll malzemesi oldu. oraları falan kurcala bence.
  • demek ki sadece hayvanları çıldırtıyor.
  • bence biz gereksiz fazla çalışıyoruz. koca yıl çalışıp 14 gün izin hakkı elde etmek de neymiş? buna kimsenin ses çıkarmıyor olması da ayrı bir enteresan durum. seçim var hiçbir aday 4857'yi iyileştireceğim de demiyor. niye? ağlamıyoruz, haklı olmana gerek yok burada ağlamayana meme yok maalesef.
  • öğrencisini yetiştirip gelecekte başarılı bir insan olduğunu görmekten mutluluk duyan ile sadece maaş alan açın kitapları okuyun diyen öğretmeni ayıramayan yazarın beyanatıdır.
  • internette kolayca bulunabilecek bilgileri yıllarca kayıttan okur gibi tekrar eden, kendine hiçbir şey katmayan bir de üstüne üç ay tatil yapan, tembel, senin benim vergimle yaşayan asalak tipler bunlar. sorgulayanlar sonuna kadar haklı. hayır okula gitmemiş olsak inanacağız belki işe yarar bir şey yaptıklarına. 12 sene okuyup ingilizce öğrenemeyen, matematik öğrenemeyen, kendi konuştuğu dili bile bilmeyen milyonlarca genç var.
  • avrupa'da en az 1 ay olan yıllık izne bakıp da kendi durumlarını eleştirmek yerine hak ettiğini yaşayan insanları eleştiren mallar çıldırır.

    beni çıldırtmıyor çünkü gerçek bir öğretmen türkiye'de ne yazık ki yaptığı işin karşılığını alamıyor.

    hayır ne yapalım önerimiz ne ayrıca? okulları mi kapatalım, çocukları 1. sınıftan itibaren yıllık 14 gün izinle mi yetistirelim? sistemdeki bozuklukları eleştirmek yerine bu işi hak etmeden yapan çok fazla insan var diye işe bok atıyorsunuz. allah akıl fikir versin.

    bu arada işin kalitesi arttıkça iş yükü azalır maaş artar. bilin istedim.
  • (bkz: t cetveli) duz olsa bu kadar bagirmazdin..
    yahu ne yapti bu ogretmenler size ?? yaz istifani sg ogretmen ol..
  • öğretmen değilim fakat kıskananlar çatlasın.
    çocuğunu okula göndereceği zaman en iyi okulu en iyi öğretmeni arayan adam kalkmış burada öğretmenin tatilini işini eleştiriyor.
    madem senin için bu kadar önemsiz ve değersiz bir meslek o halde niye çocuğun için en iyi öğretmeni arıyosun? herhangi bir okula ya da öğretmene ver okut.