şükela:  tümü | bugün
  • çılgınlarca endişelendiren korku.
  • yaşarken bakarlarsa korkusundan daha kötü olmayan korkudur.
  • malum klasörler için bir yazılım buldurtacak korku. hayır, teknoloji cahili ben yazacağım o yazılımı bir gün, o olacak. senden mesela haftada bir şifre girmeni isteyecek bu yazılım. girersen her şey devam edecek. giremedin mi? işaretlediğin, o şifrenin kapsamına aldığın tüm dosyaları, klasörleri silecek, iz kalmayacak biçimde ccleaner gibi toptan yokedecek. geriye kalanlarsa "kitarobit'in kedileri", "diyarbakır-urfa fotoğrafları", "rahmetli arabasıyla gittiği yerler listesi" falan filan...

    yok mu yazabilecek bir insan evladı?
  • beni laptopumla gömün vasiyeti ile sorun çözülmüş olacaktır.
  • sikimde olmayan korkudur. gebermişim gitmişim, banane laptoptan. o sebeple 2 yıldır browser history'i silmem, pornolar hep elimin altındadır.
  • bir öldükten sonra telefonuma bakarlarsa korkusu değildir. artık telefonlar bilgisayarlardan daha çok sır taşıyor.
  • gereksiz korkudur, boş korkudur..rahat olmak lazım..
  • psikopat, sosyopat etc., türevinden insanların sahip olabileceği korkudur. adam öldükten sonrasını düşünüyor arkadaş. fosil olacak haberi yok, history derdinde.
  • ya sen ölünce artık yoksun, tamam üzülecek birşey yok da, kalanlar üzülüyor ya. onun için azıcık önemli bu. ortamda bi ciddiyet, bi matem, bi birşey, annen baban, sevgilin, eşin, çocuğun filan arkanı toplayacak, eşyalarını derleyecek filan, o ruh halindeki sevdiğin şahsın önüne senin en abuk subuk şeylerin dökülmesin yani. yazıktır.

    ama herkesin laptopu sıkıntılıdır arkadaş bunu biliyoruz. gizlisi saklısı yok. o yüzden birbirimize destek olalım. şunca yaşamışsın, elbet sen ölür ölmez koşarak gidip laptopunu temizlemesini isteyebileceğin biri vardır yani? şahsen ben birçok arkadaşımla yaptım o anlaşmayı, kafam rahat, kafalar rahat.