şükela:  tümü | bugün
  • pinhani grubunun türkülerden oluşan yeni albümü. sinan kaynakçızaten yalnız türküler projesinde albümde de bir kısmını söylediği türküleri seslendiriyorlardı. grup konserlerde de bolca türküye yer veriyordu. şimdi sırf türkülerden oluşan bir albüm çıkardılar. bence gayet güzel yorumlamışlar türküleri. tekrar tekrar dinlenilesi bir albüm olmuş

    https://m.youtube.com/…lqef08u7xyttd664mrzrqrhsggkx
  • ayşenur kolivar eşliğinde bir türkü de yer alan albüm. türkünün adı ti trihas to yefir ayşenur hanım'ın albümünde türkçe'ye mübadele olarak çevrilmiş.
  • beğendiğim albüm. en sevdiğim parça ise bülbülüm altın kafeste oldu. çok içten söylenmiş.
  • pinhani' nin yeni albümü.

    bulunan türküler ise şöyle;

    ağlama yar ağlama
    bülbülüm altın kafeste
    hüseynik
    zülüf dökülmüş yüze
    meclisinde mail oldum
    ti trihas to yefir (fikrim yok)
    drama köprüsü
    uzun kavak ne gidersin engine
    batum türküsü
    harmandalı

    her zaman için en sevdiğim (bkz: meclisinde mail oldum)'dur.
  • çıkacağını önceden bilmeyeni, öğrenince ufaktan yerinden sıçratan albüm. her ne yapılıyorsa bırakılıp dinlenesi.
  • konser performansı olarak kalması gereken işlerden bana göre.
    drama köprüsü ve harmandalı dışında elle tutulur bir düzenleme göremedim kendi adıma.
    artık geleneksel denilebilecek anadolu rock, 50. yılında hala çok daha yeni ve değerli.
  • pinhani'nin olmamış olan derleme albümü.

    her şeyden önce altyapılar çok kötü. pinhani gibi akustik gitar uzmanı bir gruptan grup abdal tarzı bir şeyler beklerdim lakin arabesk ve anadolu rock karışımı tarzı bir şeyler yapmışlar, o da hiç olmamış. hele o yer yer arabeske kaçtıkları yerde dişlerimi sıkarak dinledim. ayrıca hüseynik'ten çıktım (albümde "hüseynik" olarak geçiyor) gibi bir elazığ türküsüne tulum eklemek kimin fikriydi?

    ikincisi, sinan kaynakçı hiç kusura bakmasın, bazı yerlerde resmen vokal yetersizliği var. sesi -gırtlağı- yetmemiş.

    yaptığı en akıllıca iş batum türküsü'nde karadeniz aksanını minimum düzeyde tutmuş, bir iki kelime var. keşke onları da aksansız söyleseydi.

    özellikle bülbülüm altın kafeste ve hüseynik o kadar kötüydü ki erkan oğur - ismail hakkı demircioğlu ve erdal erzincan versiyonlarını dinleyerek fabrika ayarlarıma dönme ihtiyacı hissettim.

    bu çalışmayı muhakkak ki sevenler var ama benim gibi erdal erzincan, musa eroğlu, arif sağ, ismail hakkı demircioğlu bağlamalarıyla büyümüş birisi için katlanılabilir bir albüm değil. hele vokaller. ah o vokaller!