şükela:  tümü | bugün
  • yeni yetme boyband. sony music bandrollü albümleri de mevcut. kendileri ile şu klip sayesinde tanıştım, buyrun;

    http://www.youtube.com/watch?v=qjo3rot-a4e&ob=av2e

    (bkz: what makes you beautiful)
  • the x-factor müzik yarışmasının 7. sezon (2010) üçüncüsü olan boyband. ilk single'ları what makes you beautiful ingiltere listelerine 1 numaradan girmeyi başardı.
  • bir boyband tehlikesi daha . umarim ulkemizi transit gecer ruzgarlari cunku tvlerde gormeye basladik kendilerini. bakalim zaman gostericek sonucu
  • gördüğüm kadarıyla 11- 17 arası gençleri yavaştan ele geçirmeye başladılar. ya da benim arkadaşların kardeşleri bu şekilde bilemedim ama kendilerini tv önünde, bilg başında ağızları açık bu çocukları izlerken görünce kendi bsb, 'nsync dönemlerim geldi ve hemen topladım kendimi. zaman ne çabuk geçiyor dedim. hatta sarışın olan direk nick sanki bsb'den. herbiri işte klasik boyband tiplemelerine uyuyor. bi tane sarışın babyface, birtane esmer yakışıklı, bir tane kabarık saçlı sevimli filan. e başarılı olurlar umarım ki yavaştan iyi yerlere doğru gidiyorlar etraftan duyup gördüğüm kadarıyla. gerçi bana neyse.
  • http://www.oceanup.com/…direction-butt-grabs_0.jpeg böyle bir fotoğraflarını buldum ve herhalde kişisel zevkleri diye düşünmeye başladım. yeni bir blue olabilirler mi orası bilinmez.
  • one thing adlı şarkılarına çektikleri kliple bugün itibariyle youtube'da en çok izlenen video olmayı başarmış grup. iki vajinalı kadın videosundan bile daha çok izlenmiş..
  • justin bieber fanlarından daha tehlike fanları olan bi grup. 18 yaşından büyük fanları yok sanırım. bu kadar çocuğunun biraraya geldiğinde yaptığı zıpırlıkla bu grubu tt yapmışlar.ne diyim çıkın top,saklambaç falan oynayın veletler.
  • backstreet boys'u, nsync'i, hele ki new kids on the block'u mezarında fır döndüren.

    hatta evrenin kendisi için bir tür kuantum deneyi, bir stres testi gibi duruyor: "evrende tek bir noktada yeterince saçmalık, yanlışlık bir araya getirilirse uzay zaman dokusu yırtılabilir mi" gibi.

    sanırım aynı bilim insanları bundan bir kaç yıl önce benzer bir deneyi s club 7 ile yapmıştı, şimdi daha sağlam bir çalışma ile gelmişler.
  • kardeşimin bütün gereksiz şeyleri bulabilme yeteneği üzerine tanıştım bu grupla. her geçen gün nefretim artmakta kardeşim sayesinde. hayır bir de fanları var bu grubun, fan klüba alınmak için üst yaş sınırı 17, kız, kafası 5 karış havada olmak gerekiyor sanırım. üstelik fb'da bir de hikayler falan yazmaya başlamış bu ufaklıklar, söyleyecek söz bulmakta zorlanıyorum.

    ulan biz küçükken kızlar blue, backstreet boys posterleri asarlardı, güzel de müzik yapardı la onlar. bu bebelere kaldıysa ortalık, yandık be hacı.
  • ben bu 5 elemenla aynı evde yaşamaktayım. ergenlikte bi kız kardeş olması bu demek herhalde. güne onlarla başlayıp onlarla bitiriyorum.

    ayrıca bu 5 elemanın hepsinin psikolojik çöküntü içinde oluğunu belirtmek isterim. zira elemnalardan biri-sanırım kıvırcık olan- röportaj sırasında "neden beni kimse sevmiyor?" diye ağlamışlığı vardır.