şükela:  tümü | bugün
  • orijinalinin daha bir baharatlısı olan versiyon.
  • çok çok beğendiğim bir kokudur. bana tatlımsı gelmiştir. tattoo yani dövme gibi kalıcıdır deniliyor.
  • http://theinspirationroom.com/…ve_tattoo_models.jpg

    bu aralar boyle bi afisi var billboardlarda. arayan olursa diye yaziyim. lucas kerr ve sam webb. normalde ikisi de cok yakisikli degilmis ama nasil dogru sekilde fotograf cekildiyse ikisi de harika gorunuyo. ve soldaki adamin* dovmeleri!

    reklam filminde bu: http://youtu.be/dhge-uwsyo8

    koku alma yetenegim olmadigindan parfum hakkinda bi fikrim yok. reklam da bi moonbathe degil ama guzel.
  • sıktıktan bir iki saat sonra tütsü kıvamına gelen parfüm. aman diyeyim kör alış yapmayın.
  • kalıcı mı değil ben mi az sıkıyorum anlamadım. bir gün anca kalıyor, iphone şarjı gibi arkadaş.
  • pişman eden parfüm. çok meyveli aga ya. mor meyveler baskınlıkta.

    üst notalar meyve gidiyor, e sonra yine meyve geliyor amk. alt üst full meyve.

    düz o.t.b alın. bu parfümü beğenecek az kişi var. söylim
  • kimisi meyveli diyor, kimisi aşırı baharatlı, kimisi tatlı şekerli, kimisi tütsü.
    tanım: bukalemun karaktersizliğindeki kokudur.

    edit| 6 aydir falan kullaniyorum turuncgilli gibi fazla agir da degil hafif de.
  • başlarda çok canlı ve tatlı bir koku geliyor ama 1-2 saat sonra o sulu tatlı taptaze elma kokusunun yerini pörsümüş elma kokusu alıyor. mesela elmadan sonra gelen çiçeksi koku da çok iyi ama işte o sonlardaki odunsu-tütünsü koku bunlara çok ters ve bana çok bayık geliyor. bu kadar çabuk bir düşüş üzücü yani hem de çıkılan yere bayılmışken.

    fazla güvenilmemesi gereken parfüm. adamı dünya savaşlarındaki italya gibi yarı yolda bırakıyor.
  • diesel'in only the brave serisinin "tattoo" versiyonu. only the brave'in şişe tasarımını beğenip ile beğenmemek arasında kalıyordum ama bu cidden harika olmuş.
    isimine ve cismine uyuyor resmen.
    tatlı ve meyvemsi bir koku. nispetende erkeksi bu erkeksiliği de içerdiği sıcak baharatlar ve tütün ile sağlıyor. hafif serseri deri ceketli erkek kokusu gibi yani.
    elma kokusu seven beni elma kokusu cidden mest etti açıkçası.
    blog'umda yorumladığım bir parfüm ayrıca daha fazlasına bakasınız varsa eğer only the brave tattoo