şükela:  tümü | bugün
  • 1985 eylulunde, live is life ile kariyerlerinin zirvesinde iken, istanbul'a konser icin gelmisler ve ufak capli bir depreme yolacmislardi, gitmesek de gormesek de. zamanin genclik dergisi hey, bir sayisini neredeyse tamamen gruba ayirmisti.
    hey gidi gunler, simdilerde duyuyoruz, stereo mcs falan geliyormus sehr-i istanbul'a, ama bos tribunlere oynuyorlarmis. nereden nereye, demeden gecemiyoruz..
  • opus kelimesi klasik donemde kullanilmaya baslandi (yaklasik olarak beethoven in orataya cikmasiyla baslayan donem) bundan once bwm bwl kisaltmalari kullaniliyordu j. s. bach in cogu eserinde bunlari kullanmistir. w. a. mozart ise son donem eserleride opus terimini kullandigi gorulur..
  • çoğulu için (bkz: opera).
  • latincede "emek" anlamına da gelir.
  • 10 ytl giris ucreti aldiktan sonra bile biranin 7 ytl oldugu mekan. evet. istanbul'dan izmir'e ugramis bir insan icin opus adli mekanin anlami bu. bir efes 7 ytl. icemedim lan on dakika! sevdim, oksadim uzun uzun. bir de balans'a laf ediyordum; "bu kadar da pahali olmaz ki be kardesim!" diye. bundan sonra ustunu almayacagim lan paranin! helal olsun aslanlarima. bir de bira isteme gafletinde bulunursaniz; yuzsuz yuzsuz "yedi milyon alabilir miyim?" diyorlar. ulan bir getir once, elimize alalim biramizi, kacacak halimiz yok mina koyim. madem boyle bir halt yiyiyorsun, o zaman boynuna o para cantasini da asma degil mi? bak sinirlenmek uzereyim yine. ya ben lan neyse bisey demiyorum...
  • avusturya devletinin sorumlu olduğu bir müzik grubudur. nasıl ki kanada bryan adams ve celine diondan sorumlu ise ve tüm dünyadan özür dilediyse (bkz: south park), avusturya hükümeti de aynısını yapmalıdır. efendim bu adamlar avusturya'nın bi üniversitesinde birlikte okumakta ve aynı yurtta kalmaktadırlar. sokakta bir keyboard bulurlar ve müzik yapmaya başlarlar. sonuç inanılmazdır. bugün roxyye felan gider iseniz hasbel kader, insanları hala bu grubun live is life şarkısında dans ederken yakalayabilirsiniz.
  • "opus" sanatcinin yaptigi her bir eseri gosterir. kisaltmis sekli op.'dir. opus'dan sonra sayi gelir. klasik muzikte sanatci muzigin ilk parcasini olusturdugu zaman opus 1 veya op. 1 olarak gosterir. bundan sonraki parca opus 2 seklinde devam eder.
    sanatcinin yaptigini en muhtesem eser magnum opus olarak adlandirilir.
  • turkiye'de yayimlanan bir klasik muzik dergisi

    http://i.imgur.com/eva23nu.png
    http://i.imgur.com/kjfwqzp.jpg

    bir digeri icin

    (bkz: andante) *

    ayrica (bkz: #33686748)
  • youtube'dan indirip flash belleğe atıp eski model media player'ımda izlemeye çalıştığım videoların sessiz olmasının müsebbibi olan codec.

    format factory ile sesi mp3'e dönüştürünce sorun çözülüyor.

    fakirliğin gözü kör olsun amk.
  • whatsapp'ın konuşma kaydetme formatı. windows'ta k-lite kodek paketi yüklü ise media player classic bu formatı çalabiliyor.