şükela:  tümü | bugün
241 entry daha
  • ıki erkeğin birbirini dövmesi veya öldürmesinin düşüncesi aynı şekilde rahatsız edip midesini bulandırmayan insanlardır.

    toksik erkeklik denen şey tam olarak bu.

    sen kadın erkek öpüşünce kendini o erkek yerine koyup haz yaşıyorsun. iki tane arnold gibi abi birbirini öpünce de beyin error veriyor tabii zira kendini yamayacak bir konum bulamıyorsun.

    sebebi cinselliğinin %99'unu porno izleyip kendini hayal dünyanda o adam yerine koyup kadınla seviştiğini sanman olabilir. emişen her çift senin keyfin olsun diye yapıyorlar bunu zaten. illa o öpüşmeyi oylayacak, puan vereceksin.
  • benim! ne var amına koyım? sen öpüşmesinden hoşlanıyorsun sıkıntı yok, ben hoşlanmıyorum sıkıntı mı var? herkes aynı düşünmek zorunda mı? seçim meselesi ve benim seçimim bu. kim kiminle öpüşüyorsa öpüşsün ama bir zahmet bunu da kamuya açık alanda yapmayıversin.

    saçma sapan özgürlük tanımlamalarınız yüzünden 'özel' diye bir şey kalmadı lan.
  • benim rahatsız olma hakkımı tarumar etmeyeceklerse dileklerini yapabilirler.
  • erkeklerin öpüşmesinden rahatsız oluyoruz diye, cinayet ve şiddetten rahatsız olmuyormuşuz. davarlık böyle bir şey olmalı!
  • benim, buyrun.

    beni çekmeyen şeyin beni itmesinden doğal ne olabilir kıymetli duyar önderleri?

    homofobik olmamak için heteroseksüelliğimizden mi vazgeçelim? düzgün kasın şu duyarınızı. bi bitmediniz.
  • öpüşen kadın ve erkeği görmek kadar rahatsız eder. savaşmayın sevişin dedik de kamusallaştırın demedik.
  • iki erkek birbirini öldürse orgazm olarak izleyecek tiplerdir aynı zamanda.
    problemin başı onlar değil, onları bu hale getiren sevgisizlik toplumunun problemi bu.
    bu dallamalar öpüşen heteroseksüel çiftlerden de rahatsız olurlar çünkü, ülke sevgiden rahatsız oluyor hastalıklı bir şekilde.
    amma velakin, öpüşen iki lezbiyen gördüklerinde hemen siklerine dokunmaya başlarlar; çünkü o kısmı onlar için sevgiyle değil, fizyolojik hazla alakalıdır.
    ulan iğrençsiniz be, harbiden iğrenç insanlarsınız!
  • hoşlanmam ama rahatsızlık duymam.neden? çünkü burada ki bazıları gibi ağzım açık izlemem, kafamı çevirir işime bakarım.
  • ünlü düşünür thomas shelby*'nin bir lafı var, ne yaptığını değiştirebilirsin ama ne istediğini değiştiremezsin diye. insanlar değiştiremeyecekleri, üzerinde irade sahibi olmadığı şeyler için kınanamaz, tıpkı çocukların ve akıl hastalarının çoğu davranışlarının ne kadar antisosyal olsa dahi kınanaması gibi. insan gerek yetiştirilmesi gerek başka sebeplerden ötürü homoseksüellerden hoşlanmıyor olabilir, en azından gözünün önünde olmasından rahatsız olabilir. bunu büyük ihtimalle değiştiremez. önemli olan aktif olarak bu insanlara karşı nefret söylemi yapmamak, onların yaşamını en ufak derecede dahi olsa zorlaştırmamak. bunları yapmadığı sürece hiçbir şekilde kınanamayacak düz bir insandır.
  • şu başlık sayesinde sözlükteki homofobik andavalları görmüş oluyoruz ne güzel. böylece engellemek daha kolay oluyor.
561 entry daha